voiajori

Sosesc porumbeii in prima zi!!!

Click aici pentru a vedea porumbeii anuntati pe pipa.be

……………………………………………………………………………….

Update: Conditiile meteo nu sunt prea favorabile pentru lansare. Vineri timpul este favorabil dar sambata cand sosesc porumbeii ploua in Belgia.

Chiar si vineri sunt sanse mari sa ploua pe traseul porumbeilor.

Ramane de vazut ce vor hotara organizatorii.

Este o etapa de studiat si pentru noi, columbofilii Romani. Mai ales pentru delegati si lansatori.

Anul acesta s-au imbarcat 20.669 porumbei pentru cel mai prestigios concurs de maraton din lume BARCELONA. Datorita faptului ca anul trecut concursul de la Barcelona a fost unul dintre cele mai grele din istoria acestei etape numarul de porumbei imbarcati fata de anul trecut este in scadere cu nu mai putin de 4.566 porumbei. Concursul s-a inchis miercurea, dar pentru unele zone cu distante printre cele mai lungi nu s-a inchis pana la desigilarea ceasurilor.

Sper ca locul 1 international sa mearga in Germania, ca si la etapa de la Pau unde Lothar Lessmeister a triumfat.

Adaugat pe 5 Jul 2014 de |  | 8,585 views

49 pareri la articolul “Barcelona International 2014!!! 20.669 porumbei. SOSESC PORUMBEII!!!”


  1. Lucaciu+Horotan says:

    Au amanat vreodata Vestici concursul de Barcelona doar pt ca au avut o etapa normala de maraton inainte? Bine punctat cu ”Nici un columbofil nu a facut scandal in urma etapei”.

  2. Cosmin N says:

    Mentalitatea face diferenta. Cand imbarci un porumbel la orice concurs, din acel moment trebuie sa fii 100% constient ca nu mai este al tau pana cand soseste acasa.
    Olanda va da loc 1 international Barcelona in acest an.

  3. GreatWall says:

    “Niciun columbofil nu a facut scandal in urma etapei”. Pai ba inteligentilor da’ acolo nu se pune problema proastei organizari sau cea a inghesuirii porumbeilor pe boxe.Acolo porumbeii primesc mancare si apa,cu pauze pe tot parcursul drumului.Acolo nu sunt acceptate niciun fel de compromisuri.Daca tot ne dorim pasari si rezultate,trebuie sa le oferim conditii in primul rand.Cand un porumbel vine de la concurs,50% este noroc,iar din celalalt 50%,jumatate il constituie conditiile de transport iar cealalta jumatate capul porumbelului.Asa ca mai bine ati lasa aluziile deoparte,pentru ca desi “se poate intampla orice la cursele de maraton”,altfel este cand porumbelul a beneficiat de transport conform normelor,si isi incepe treaba odihnit,satul,adapat.

  4. habaci calin says:

    Concursul s-a inchis miercurea, dar pentru unele zone cu distante printre cele mai lungi nu s-a inchis pana la desigilarea ceasurilor. Nici un columbofil nu a facut scandal in urma etapei de Barcelona 2013. In sportul columbofil, la etapele de maraton se poate intampla orice… iar vesticii sunt constienti de acest lucru……………
    Doar 30% este si adevarat in ce a publicat adm in acest context.
    Da ei nu fac scandal,s-au cel putin asta avem noi impresia……….
    DAR EI NU SINT OBLIGATI SA ZBOARE BARCELONA…AU SI ALTE ETAPE DE MARATON UNDE I-SI ALEG SINGURI MARATONUL PE CAND LA NOI “TE OBLIGA SA ZBORI O ANUME ETAPA IAR DACA NU ZBORI NU AI UN ALT MARATON UNDE SA I-TI ANGAJEZI PORUMBEI”
    Adica zbori unde vrem noi………daca nu stai acasa.
    Barcelona este un maraton cu traditie de peste 50 de ani,dar pe linga barcelona mai sint si alte maratoane.
    Majoritatea crescatorilor din europa angajeaza doar o parte din lotul de zbor la barcelona iar cu alte loturi joaca maraton x cu femele s-au maraton y cu masculi,fara sa fie obligati de federatie “asta zbori daca vrei sa faci norma”
    Sa aminat schwerin ? ok.dar ce faci cu pasarile ?
    te duci cu restul de maratoane in luna august ? porumbei iasa din forma,napirlesc pe corp vin canicule de 40 g.c.toate aceste aspecte in defavoarea porumbeilor.
    Ok barcelona se joaca dupa o data fixa din an, noi cind in urmatorii o 100 de ani vom avea un maraton cu data fixa ?
    Nu se plinge nimeni ? asta asa o credeti voi,tot timpul sint dispute intre crescatori din germania-belgia-olanda,…au lansat cu vintul pe ei din acest motiv au castigat si de asta sint multe si la ei doar ca nu sint mediatizate,deci informatia dl adm e putin eronata.
    Loc 1 barcelona pe germania Freialdenhofen.
    Barcelona maraton 900 km 1400 km ar fi culmea ca cei din spate sa inchida concursul in primele 2 zile……….deci ??????????

  5. dragos says:

    eu zic ca domnul habaci pentru prima data are dreptate , si il sustin in cele declarate …..sunt multe dedesupturi in columbofilia romana [ fcpr ] . mai nou cea cu statutele si conturile asociatiilor , iar mai apoi cu banii care trb a fi platiti catre fcpr pentru seminationale …. si inca multe altele . sau altfel de a spune : noi avem terenul si mijloacele necesare , dar muncim pentru altcineva , si culmea tot pe terenul nostru . in loc sa muncim doar pentru noi.

  6. Cioara Daniel says:

    Bine punctat Calin cu maratoanele.Normal era sa avem 3 maratoane pe asociație plus 2,3 maratoane organizate de federația, ca să ai de unde sa alegi. Poate de la anul. Succes pt. Anul acesta.

  7. Marius Tunduc says:

    Calin si in Belgia sunt etape obligatorii pentru anumite categorii.
    In acelasi week-end cu Barcelona nu au alt maraton. Acolo sunt aproape 15000 de concurenti pe o suprafata cat Bihorul si Aradul.
    Dragos ce dedesupt crezi tu ca este la fcpr in chestia cu statutele si cu conturile bancare?

  8. habaci calin says:

    Marius,eu nu m-am legat de bani s-au altceva,ci pt ca “vreau sa am mai multe sanse la maraton si sa aleg eu singur unde sa i-mi angajez porumbei.
    Cel mai bine era 3 maratoane pe judet si 2 seminationale,cind zic semi nationale spun toata zona ardeal-transilvania-banat,unde sintem cel putin 500-600 de crescatori.
    Barcelona se joaca de la 900 km pina la 1450 km.
    toata zona de vest au max 250 km de la primul la ultimul crscator,deci ?
    Eu m-am anuntat cu 30 de porumbei la schwerin,din pacate s-ar putea sa nu pot angaja tot lotul din ce cauza ? acum am pozitie la porumbei pe pui de 3-4 zile,deci imbarcarea v-a fi peste 15 zile adica vor fi pe pui de 18 zile exact cind masculul v-a bate femela la cuib si este deschisa la oase,din acest motiv cu aminarea schwerin s-ar putea sa nu pot angaja doar o parte din porumbei,masculi si fem care nu sint pt ouat.
    Schwerin mult laudat de prietenul Lucaci,vom trai si vom vedea cat de bun este si cine v-a face rezultate,deocamdata ar trebui sa ne retinem din comentari aberante,multi merg la lupta……..dar putini se si mai intorc……….la sfarsit se trage linie si atunci castigatori se pot da cu caramida in piept,chiar pe bune,deocamdata sint vorbe desarte.
    Eu cred ca noi ar trebui sa facem din schwerin o traditie exact ca barcelona,cu siguranta primi 3-5 ani v-a fi greu cu pierderi mari,dar tot asa au patit si europeni la barcelona 10 ani cu catastrofe,nu au renuntat iar acum toata suflare columbofila astepta cu sufletul la gura etapa de barcelona.
    Si inca ceva nu ar trebui permis sa se angajeze yarlingi la peste 1.000 km,este crima pt ei si daca cineva sesizeaza protectia animalelor nu cred ca v-a iesi bine.
    Hai sa facem Marius 2 semi nationale peste 1.000 km schwerin si ceva mai sus de berlin,iar pe judet fiecare sa aiba 3 maratoane de la 800 km in sus pt norma olympica{cum au majoritate zonele din tara 800 km in sus,iar catalogul national sint plini de campioni cu km acestia,nicaieri nu scrie ex cobzaru daniel campion la maraton cu etape de 800 si ceva de km,scrie doar loc 1 la maraton cobzaru daniel……….si asa poti sa joci in siguranta cu yarlingi care sint de viitor,ce folos ca scoti 50-100 de yarlingi si ai omori la 1.100km iar urmatori ani esti tot incepator ?
    Scria cineva intrun al topic,BRAVO,FELICITARI ACESTA E ADEVARAT CRESCATOR DE MARATON A CLASAT 20 LA LEIPZIG DIN 40 ANGAJATI.cati yarlingi a angajat ? nici unul,a clasat 20 cu porumbei maturi. de ce nu au si alti acest procent de clasare ? pt ca au angajat yarlingi,si pierderi sint mai mari.
    Si acest adevarat maratonist a inceput anul cu peste 200 de porumbei………din cate se pare mai are 50-60 de porumbei,deci un procent foarte slab,mai mult jucand la noroc,decat din pricepere………….
    Acel crescator care al lauda se contrazice singur an de an.
    “Am sters un paragraf pe care l-am scris mai sus datorita faptului ca unii is prea priceputi intr-ale columbofiliei”
    Cu siguranta sint mult mai priceput decat tine in ale columbofiliei”
    Nu am avut intentia sa te supar dl adm,am vrut doar sa spun ca si in alte tari sint mereu acelea-si discuti si contradictorii cum sint si la noi in tara,diferenta este ca la ei nu sint astfel mediatizare ca la noi,adica noua n-e place sa mincam columbofilia pe paine.
    I-ti doresc mult succes la schwerin.

  9. habaci calin says:

    Era sa uit Marius,ai dreptate ca si in belgia sint etape de maraton obligatorii,barcelona si perpignan s-au pau,pt maraton international,dar mai sint multe alte maratoane unde sa joace,cred ca in fiecare sambata au un maraton,daca i-mi aduc aminte olanda au 11-13 maratoane pe an,deci ?
    Intradevar iar ai dreptate ei sint mai multi si pasari mai multe,deci sanse mai mari sa joci,dar daca continuam sa jucam cum am spus mai sus 3 maratoane pe judet de la 800 km in sus unde sa joci yarlingi fara mari pierderi si semi nationale de la 1.000 km in sus fara yarlingi in 3-5 ani incepem sa facem si noi o traditie,sa avem pasari mai multe maturizate si sansa de a face 5 maratoane,in starea actuala n-e este greu sa facem 3 maratoane,pt ca riscam prea mult vrem totul dintr-o data si intru an,angajam tot lotul am fi in stare sa angajam si pui la maraton,disperati de rezultate cat mai repede posibil,cu ori ce risc.
    Rabdare este o virtute care din pacate este foarte rara in sangele nostru de romani.

  10. GIORGIO armany says:

    Habaci vezi ca dom COBZARU [ multiplu campion si ASU MAESTRILOR ]…… la maratoane are distante de 900 km studiaza mai bine , nu mai latra aiurea ca tot varza esti…. se vede tarsa dupa tine … maratoane mai multe… nu esti an stare sa zbori ce ai, dar mai multe… tine pentru tine idei de astea YARLINGI MAI PUTIN DE 1000KM ,. nu te tine zbora viteza baetane ciocu mic si la treaba … TOAMNA SE NR BOBOCII… VIVA SHVERIN…

  11. george says:

    apropo cand se face BERLIN

  12. GIORGIO armany says:

    pentru cultura ta generala dom COBZARU ZBORA MARATOANE DE 897 KM [900] DATORITA TOT UNOR PIONIERI CHELBOSI AN CAP DE COLUMBOFILIE SI CAUTAND ETAPE DE 800 GEN DUMITA AS CA ALAGE ORI VITEZA ORI MARATON NU MAI FA TU PLANURI LA O TARA ANTRAGA….

  13. sandu says:

    Adevarul e dle Habaci ca dati lectii de maraton dar la ultimul maraton ce rezultate ati obtinut? 0 clasati din 9 imbarcati? Probabil erau toti yearlingi. A da, dvstra ati studiat vremea si asteptati maratonul cu vant din spate, acolo aveti mai multe sanse. Si cum Scwerinul va prinde femelele cu oul in fund iar cel de al 3 lea maraton in concediu la mare, dupa cum dvstra spuneati,se pare ca sezonul pt dvstra s-a cam incheiat inainte de a incepe. Curios este faptul ca adevaratii maratonisti in aceasta perioada cauta solutii si isi pregatesc porumbeii pt a face fata viitoarelor provocari in timp ce dvstra va axati pe comentat orice de la organizare la vreme si alti crescatori, si culmea e ca doar crescatorii cu rezultate in maraton va deranjeaza tot timpul. Subscriu la comentariul dlui Giorgio

  14. habaci calin says:

    GIORGIO armany&sandu am vrut sa nu v-a raspund ca sintenti niste idioti si mincinosi pe deasupra care nici macar nu stiti sa cititi un clasament national,de fapt eu cred ca nici macar nu a-ti fost curiosi de clasament voi a-ti comentat asa ca niste idioti.
    “nicaieri nu scrie ex cobzaru daniel campion la maraton cu etape de 800 si ceva de km,scrie doar loc 1 la maraton”
    Mai cititi o data idiotilor com meu,si taceti ca sinteti marionete micinoase.
    Am dat exemplu pe Cobzaru Daniel cu care sint prieten pt ca el este campion national cu etape de 800 km plus,dar putea sa fie si alt campion tot “exemplu” dar cum voi sinteti idioti nu aveti cum sa v-a dati seama.
    in anul 2013 prietenul cobzaru este campion cu ”
    BIELSK PODALSKI MARATON 828 KM
    ROZAN MARATON 897 KM
    HARKOV 907 KM
    Despre ce vorbiti voi acolo idiotilor ?
    Care este mincinosul ?
    In catalogul national scrie ”
    1 national la maraton palmares cobzaru daniel,nu scrie ca a avut etape de 800 km plus.
    Ce am scris eu si ce a-ti inteles voi mascaricilor ?
    Daca eu joc maratoane cu zona 1 si incepem de la primul cu 820 km in pozitia mea pe zona am undeva la 880-900 km.
    Daca eu joc maratoane peste 1.000 km pe zona 1 eu in pozitia mea am 1.080 km- 1.100 km,ce dracu tot vorbiti acolo GIORGIO armany&naomi ?
    Nu sint disperat dupa rezultate sa omor tot lotul daca stiu ca e furtuna,pt mine porumbei sint mai importanti si ma gandesc ca si ei au suflet,si eu chiar tin la porumbei mei.
    Nici o data nu am clasat bine cu vint din spate tot timpul eram dupa locul 100 in schimb la maratoane cu vint din fata s-au fara vint,cititi si voi clasamentele 2007-2013 s-au puneti pe bunica voastra sa v-a citesca,ca voi………………
    Tare as fi curios cati dintre voi jucati cu yarlingi la 870-900 km ? si ce rezultate aveti ?
    Si in arad aici{daca nu sinteti si voi tot din arad”
    sint crescatori care nu l-e pasa de porumbei,si joaca ex 100 de porumbei si fac barem la 2 pasari s-au alti joaca 200 de porumbei si fac barem la 1-3 porumbei.
    Urmariti cei care au jucat cu sute de porumbei si la final cautati cate bareme au……………….
    giorgio%armani&sandu&naomi,am impresia ca si voi sinteti din categoria aceasta s-au chiar cei de care am pomenit.
    Din cauza celor ca voi merge rau in tara asta,tot timpul se gaseste un idiot care sa strice totul.

  15. ion says:

    Apar crescatori tari in clanta care lauda zborul de Barcelona cu distante de 850-1450 dar are temeri sa joace cu colegii lui care au distante mai mici cu 80 km,suntem de toata jena si nu stim cum sa ne ascundem cand ne lipsesc rezultatele si in special cand adversarii pe care i denigram sunt cu mult in fata, pentru papagali….mai incet cu pianul ca se sparg clapele!!!!!

  16. sandu says:

    Pacat ca nu se pot da like-uri la comentarii. Bine punctat dle Ion. Cat despre dvstra dle Habaci, imi cer scuze, e vina mea ca nu am tinut cont de vorba din batrani ce spune” te bagi in troaca, te mananca porcii” asa ca ma opresc aici din discutia cu dvstra. Discutam la sfarsitul maratoanelor dle Habaci, atunci vom vedea dc sunteti in masura sa va dati cu parerea si sa dati lectii cu referire la ele. Pana atunci mai usor cu jignitul si datul cu parerea asupra altora si tineti cont ca tot timpul v-am respectat in modul in care m-am adresat desi dupa ultimul dumneavoastra comentariul trag concluzia ca “domnule” nu e un apelativ care sa vi se potriveasca. Sanatate!

  17. florin says:

    Caline cum o dai tot nu i bine 😀

  18. Fam Lucaci says:

    Caline, ce sa faci cu 5 maratoane?
    La maratonul 2 tare mi-e frica ca nu adunam 1500 porumbei.
    Daca se fac etape suplimentare, doua de 1000km, tare mie frica ca imbarc eu, Sztanyc, nepotul Lucaciu si inca vreo 10 din toata zona, si asta in cazul in care arata vant din spate … ceilati fug la 800km sa le vina pasarile, sa se dea pe net campioni.
    Unii dintre mari campioni, vor zice ca deasta nau clasat la maraton adevarat ca siau bagat gloabele. Dami voe, sa te intreb ce CAMPION poate fi unul care are pasari in cotet de 3-5 ani si nau clasat nimic pana acum, sii baga la etapa dupa 3 ani de stat degeaba in cusca sa-i piarda?
    La Barcelona joaca doar cei care au sange.
    Acum avem Barcelona noastra (Sweering) peste 1000km, haideti sa profitam ca cu siguranta in urmatorii 2-3 ani ZONA DE VEST nu va mai pomeni de etape de +1000km, eventual iarna … datorita unora “care-si iubesc pasarile” dar nu lie mila sa le rupa capu, sau sai vanda unor copii care nu vor avea grija de ei. Deasemenea nu li mila de ei sa-i umple cu antibiotice, saptamana de saptamana, sa le faca gauri cu acu de zici ca-i stropitoare, si ex pot continua.
    Cat despre maraton cu tineri, felicit pe cei care au avut yarlingi in top 3 indiferent de zona. Mai bine zbori un tanar si-l pierzi, decat sa-l tii 3-5 ani sa-l bagi la maraton … si sa spui ca nuti pasa de el oricum na facut nimic.
    VIVA SWEERING= EVERESTUL COLUMBOFILIEI, aici aerul e mai rarefiat, si multi au problema cu inima, datorita acestui lucru nu vor sa escaladeze, se multumesc sa stea la poalele EVERESTULUI si sasi dea cu parerea ce masca ar trebui sa poarte cei ce au CURAJUL sa incerce al urca.
    VIVA, VIVA, VIVA SWEERING ………. VENIM, PUTINI DAR … INCREZATORI.

  19. Necula says:

    Sper ca locul 1 International sa-l castige Martha van Geel!!!

  20. Necula says:

    Martha van Geel detine cei mai puternici porumbei de Maraton la ora actuala.

    La Barcelona are distanta de 1148 KM!!!

    Nu ca in Romania unde oamenii se lauda cu porumbeii de maraton angajati la distante de 800 de KM.

  21. beius says:

    Pe ul alt site de acelasi profil cu acest site un anume PECA din Beius scria acum cateva saptamani urmatorul mesaj, reproduc o parte din el.

    06-06-2014
    287
    peca:

    Multi ce scriu pe aceste saituri nu stiu sa tina un porumbel in mina dar aici toti sint profesori .O intrebare cu raspuns cine va avea locul 1 la echipa la primul maraton si cel putin trei porumbei in primi 10 pe BH .da PECA stie ?bunul meu prieten OROS BOGDAN.

    Si asa a fost domn PECA dupa cum afirmati atunci? Va rog sa va cereti scuze public atfel o sa ramaneti de papagal.

  22. alin says:

    Au fost lansati porumbeii?

  23. cristi33 says:

    Buna,am auzit ca se amana etapa de Sweering,stie cineva ceva?

  24. dan timpa says:

    Lansarea de la Barcelona a fost amanata din cauza conditiilor meteo, s-a lansat la ora 9.00 astazi.
    Imbarcarea nu a fost amanata, oare de ce?
    Din cate stiu eu pentru Barcelona olandezii au imbarcat luni…
    Succes tuturor participantilor, dar se pare ca iarasi nemtii vor triumfa!

  25. cristi iosub says:

    Schwerin se mai face?

  26. NICU says:

    Vreau sa transmit dlui Peca (Leuca Viorel) membru la club Beius cu riscul sa il dezamagesc cum ca insusi idolu lui a insistat vehement sa fie amanat concursul Schwerin. Asa ca dle Peca am ramas foarte dezamagit de idolu in care va puneti toate sperantele. Iar din ce citesc mai sus, descopar accesand clasamentul online cum din nou idolu dumneavoastra nu a avut locu 1 la maraton si cel putin 3 porumbei in primii 10 pe centru Bihor.

  27. Fam Lucaci says:

    Bineinteles d-le Cristi. Tunduc si in speta FCPR au coloana vertebrala si nu se lasa influentati de niste oameni care fug de MARATON.

  28. BADEA DOREL says:

    Fiecare asociatie judeteana care va organiza centre de inbarcare la etapele de maraton seminationale din acest an, va elibera chitanta fiecarui crescator participant iar suma finala va fi virata in contul FCPR. Va multumim.

  29. Simt de orientare "FIN" says:

    D-le Habaci daca tot vrei sa concurezi la etape peste 1000 km muta-te la Tulcea si atunci sa te vad daca mai spui ca nu stie lumea sa citeasca un clasament doar pentru simplu fapt ca tu nu te regasesti! Si sa imi fie cu iertare dar din comm tau referitor la Dl. Cobzaru nu se intelege decat invidia fata de concurenta iar referitor la vreme rea si ca iti iubesti porumbeii, foarte frumos dar te intreb cum vrei sa faci selectie si sa concurezi peste 1000 km daca tu cauti sa ai 5-6 maratoane si sa zbori doar 2-3 cu 23 grade celsius,cer senin si conditii de vant prielnice???? Inca o data ma intorc la Dl.Cobzaru care zboara tot planul de zbor asa cum este el si tot campion este si in 2014 garantat iar pentru a deslusi misterele pe care le ai sa stii ca acest campion nu are secrete columbofile asa cum ai putea sa crezi…singura diferenta dintre voi este aceea ca el dupa fiecare etapa munceste pentru a recupera porumbeii si ii pregateste ca la carte iar tu “stimate domn” in loc de recuperare muncesti pentru a face licitatii si pregatesti pedigree si eventual vreun articol in care “omiti” sa specifici titulatura de “FOST CAMPION”! Nu as fi scris acest comentariu daca dupa o etapa de fond mai bunicica pentru tine nu ar fi aparut articole,referinte si licitatii cu nepoti de campioni la MARATON care la tine nu mai dau roade omule !!!! Intelege odata pentru totdeauna ca nu se premiaza in cadrul F.C.P.R. Categoria “Poarta Grija” acolo unde stim cu totii ca ai fi fost CAMPION cu PALMARES!!! Sincer ma astept din partea ta la un raspuns agresiv,dur si chiar vulgar si iti promit ca nu o sa fiu suparat pe tine si chiar am sa te apreciez daca vei reusi sa il elaborezi fara greseli gramaticale,lexicale sau de ortografie si imi voi singur seama daca incepi sa revii cu picioarele pe pamant! Succes! Cu multa Stima prietenul tau imaginar ADRIAN!

  30. Cioara Daniel says:

    Sa speram ca da si că va fi pe data de 18-19.o7. Dar mai pot apărea și schimbări că trăim in România.

  31. GIORGIO armany says:

    PRIETENE bine ai zis-o lui HABACI …., EU m-am abtinut stiu ca are mintea angusta si cand nu are vorbe jicneste ,dar colegii din tara asi dau seama….. PRIETEN cu dom COBZARU….. VISEAZA….apropo ai uitat la dom COBZARU etapa DABROWA 915 KM…..esti de rasu copiilor si cred ca tot pe eii mai reusesti sa prostesti la ora actuala…..pacat , stai an banca ta cai mai bine. IAR cine iti da peste nas acuma sa stii ca are rezultate la maraton dar nu ma intereseaza reclama…. DACA ai vedea rezultatele ai intra in supat si nai mai iesi ani BUNI….inclusiv ext MARATON TINERET ETAPE DE 1150 KM asa ca se poate ….. CIOCU MIC

  32. florin says:

    Datum Titel Wedvlucht meldingen
    20-06-2014
    Pau
    PAU
    DAS2010 A01-ZLU-NATIONAAL
    27-06-2014
    Bordeaux – Agen ( Jarige )
    AGEN-ZLU-JARIGEN
    DAS2010 A01-ZLU-NATIONAAL
    27-06-2014
    Bordeaux – Agen ( Oude )
    AGEN-ZLU-OUDEN
    DAS2010 A01-ZLU-NATIONAAL
    04-07-2014
    Barcelona


    11-07-2014
    St.Vincent


    18-07-2014
    Marseille


    25-07-2014
    Narbonne


    01-08-2014
    Perpignan

  33. florin says:

    Armani cand tu ai rezultatele lu Habaci sau ai clasat un maraton atunci sa comentezi .Si daca tot te crezi bun scrieti numele sa vada si calin cu cine vorbeste.

  34. florin says:

    deja sunt sosit 12 porumbei de la Barcelona 😀
    dupa cum se vede Belgia are ce l mai rapid porumbel urma tde franta , Kipp und Söhne au si ei un porumbel sosit 😀

  35. florin says:

    a aparut si un porumbel in crescatoria Lessmeister Lothar

  36. Cioara Daniel says:

    Felicitări pentru Lothar lessmeister. Anul acesta se vede ca si a intrat forma de altădată,mă bucur pt el pt ca am porumbei de la el și sincer nu m-au dezamăgit. Succes si mai departe.

  37. cosmin says:

    23.16 am vaz eu bine ? 🙂 super tare

  38. florin says:

    Jellema Jelle are momenta 2 porumbei foarte rapizi probabil 1 int.1488.76m/m si 2 int.1448.3 singuri porumbei pana la ora actuala anuntati cu vitexa de peste 1400 m/m

  39. dunarintu alin says:

    nemtii sunt din nou “la podea”.
    In ultimii ani nu stiu ce se intampla dar la nivel international au lasat garda jos.
    Felicitari olandezilor care castiga din nou Barcelona avand multi km in plus.

  40. Fam Lucaci says:

    Uitativa la mult vestita Barcelona, a fost castigata de porumbei care au strabatut peste 1250km, de ce?
    Findca aia au valoare, vointa. Unii dintre dumneavoastra veti aduce pui din acesti porumbei, si veti dori sa jucati la 800km, credeti ca veti face ceva? Nica va spun eu.

  41. gaby says:

    Ar fi bine ca din sezonul viitor etapa nationala sa fie obligatorie pt a face norma la maraton…ar fi jocul mai palpitant si mai greu…

  42. gaby says:

    Am uitat sa precizez maraton maturi…

  43. florin says:

    SA F ELICITAM SI ROMANI NOSTRI CARE ZBOARA BARCELONA TOATE CELE BUNE BRAVOLOR SI CARE AU PORUMBEI SOSITI.

  44. Necula says:

    v-am spus ca MARTHA VAN GEEL o pune la Barcelona ARE 4 porumbei sositi pana acum, inaintea lui Batenburg, si Wim Muller, si multi altii!!!!

    Si are distanta de 1142 Km!!!!

  45. Necula says:

    am 4 originali Martha van Geel, si am puii la ei!!!!

  46. anonim says:

    Barcelona…. este un vis pentru ei o istorie o pasiune un adevar… este normal sa cistige Olanda….. este genetic baza de aprovizionare la toata lumea columbofila….un nr important in concurs de participanti olandezi care inseamna masa…. masa si vinturile dominate influenteaza clasamentul….Barcelona acest concurs este organizat de Curghem Centre….. care organizeaza pune logistica la dispozitia crescatorilor bineteles contra cost… deci pe intelesul nostru investeste pentru a scoate profit este sitemul unei societati….FCPR este organizator de concursurile nationale si nationale…. deci aceasta trebuie sa investeasca in logistica cheltulieli generale in organizarea acestor concursuri dupa care cere pretul per porumbel pe etapa daca este rentabil prntru societatea FCPR continua si anul viitor….Deci Moral FCPR trebuie sa organizeze aceste concursuri…Ce investeste Federatia … Doar vrajeala multa…. In momentul in care sa declarat Organizator este responsabil de esec organizeaza chiar daca merge pe pierdere Aceasta inseamna o societate profitabila sau insolventa… Poate gresim si noii? … DA …. fiinca ne lasam manipulati

  47. habaci calin says:

    Ultimul comentariu in care v-a raspund voua rebuturile societati,fara nume fara caracter fara viitor.
    Eu sint prieten cu Cobzaru Daniel,si l-am dat exemplu pe el ca este campion cu etape de 800km pus pt ca asa si este,unul dintre cei mai mari campioni ai romaniei.
    In catalogul national nu scrie ca a zburat 999 km s-au 801 km,scrie simplu campion national la maraton s-au palmares.
    Armando&naomi,este penibila fato.
    Restul de fraieri anonimi si eu pot sa scriu cu non name si sa v-o trag de mama focului,dar atunci ar trebui sa ma cobor la nivelul vostru de rahat.
    Siu ca v-a doare ca porumbei mei fac rezultate in alte judete si nationale,dar asta e v-a trebui sa v-a invatati cu asta,chiar daca suferiti,inghititi in sec si taceti s-au scrieti cu nume de idioti ca lumea tare v-a apreciaza.
    Pacat ca s-a anulat schwerin,al 2 an consecutiv,si cred ca cineva din federatie trebuie sa ne dea o explicatie si sa i-si ceara scuze ca v-a bateti joc de zona 1 vest si de munca maratonistilor de 2 ani la rind.

  48. ALIN TM says:

    Lovitura de teatru ….ac bihor organizeaza etapa Schwerin lansare in data de 18.07.2014…..Bafta tuturor.

Spune-ti parerea

*