voiajori

UPDATE:

Pana in acest moment judetul Caras Severin are peste 700 de porumbei anuntati.

Pana in acest moment judetul Bihor are peste      400 de porumbei anuntati.

Ramaneti aproape de columbofil.net pentru a afla toate detaliile acestei etape si ultimele noutati.

Stimati colegi,

Va informam ca, CD al  Asociatiei Columbofile Voiajorul Bihor a decis respectarea planului de zbor si organizarea etapei de Schwerin National.

Imbarcarea porumbeilor va avea loc marti 15 iulie cu lansare vineri 18 iulie doar in conditii meteo favorabile.

Va rugam sa anuntati tehnicii dvs. de judet numarul porumbeilor cu care participati pana cel tarziu vineri 11 iulie, pentru stabilirea centrelor de imbarcare.


Adaugat pe 9 Jul 2014 de |  | 10,116 views

84 pareri la articolul “Schwerin National!!! Maratonul suprem pentru zona de vest. + 1000 km.”


  1. Marian says:

    DA!!!!
    Felicitari.
    Asta da etapa de urmarit.

  2. maraton says:

    Doar de la Habaci Cioara Lucaci si inegalabilul Pescaru se strang 100 porumbei.
    Daca nu se dau cumva accidentati dupa aceasta decizie imprevizibila :)))))
    Angajez si eu 3 yarlingi.
    Bafta tuturor participantilor la sarbatoarea Svering

  3. Fam Lucaci says:

    Multumesc CD Bihor, pt acest frumos cadou.
    VIVA SWEERING
    VIVA SWEERING
    VIVA SWEERING

  4. Fam Lucaci says:

    D-le maraton, depasim 100.

  5. Așa îmi place sa citesc. Etapele naționale nu se fac după x sau y….Aici participa cine vrea, însă trebuie sa devină o marcă înregistrată a FCPR. Va fi greu pentru ca vremea e instabila.Bravo ca ați mers mai departe!

  6. florin says:

    VOIAJORUL BIHOR RESUSCITEAZA PE ULTIMA SUTA DE METRI ETAPA DE SCHWERIN.
    BRAVO BRAVO BRAVO

  7. GELU BACOS says:

    Sa spui iarta-ma , am gresit , nu este o slabiciune, este cea mai mare virtute. Pentru asta spun si eu FELICITARI ASOCIATIA BIHOR !!!

  8. Marius Tunduc says:

    Incep prin a-mi cere scuze fata de prietenul meu Badea Dorel si de judetul Caras pentru faptul ca le-am folosit numele in articolul despre anularea etapei.
    Acest lucru sa facut cu acordul lui (pentru cei care sau bucurat ca a intrat dihonia intre noi)!!!
    Cred ca zona de vest a avut nevoie de un dus rece pentru a ne trezii si a realiza ca daca vrem sa ne pastram blazonul de maratonisti trebuie eforturi conjugate in aceasta directie.
    In aceasta seara am decis sa incercam o organizare exemplara a acestei etape, asa cum stiu ca vor fi toate nationalele acestui week-end. Decizi amanarii este inspirata si atentionez pe aceasta cale pe toti cei implicati in organizarea celorlalte etape despre vremea extrem de instabila ce se prognozeaza.
    Sa castige cei mai buni la aceasta super etapa!!!

  9. Orban Ioan says:

    Adevarul este ca Tunduc asa este diabolic. nimeni nu putea in Romania sa faca reclama mai mare la o etapa de concurs decat prin ceea cea a facut el.
    pur si simplu va facut ca de 3 zile sa vorbiti doar de sverin si in urmatoarele zile veti vorbi la fel.
    Ziceti voi ce vreti insa omul stie meserie
    nu stiu daca intentionat sau nu dar iar a facut o reclama uriasa.
    Daca iese si etapa bine e smecher de smecher
    Si cati sau bucurat ca a dato in bara, si el le-a tras-o
    Acum sunt curios dl Habaci, Cioara, si altii daca mai aveti acei 30, 35 de porumbei pentru etapa?????

  10. florin says:

    cu siguranta dl Habaci si Dl Cioara or sa zica ca au pregatit porumbei pentru Halle :)))

  11. habaci calin says:

    Cred ca cei care comenteaza aici cu non name s-au care vor doar sa vada cati porumbei angajeaza habaci s-au cioara s-au siclovan s-au pescaru,sa se abtina de la comentari aiurea.
    Am anuntat 30 de pasari si angajez cati vreau eu si cati cred eu ca vor putea zbura 1.100 km.
    Nu am mai zburat 1.100 km deci nu stiu daca voi si clasa,dar incerc sa vedem ce v-a fi.
    Arunc in joc cele mai bune pasari 5 cu maraton si mai multe cu fond si clasate la maraton.
    Este o decizie buna si sper ca pe viitor f.c.p.r-ul sa respecte programul si etapele”impuse de conducere”
    Pt ca astepti 1 an de zile sa zbori 3 etape iar cind vrei sa joci se anuleaza,in viitor sa nu mai faceti asa ceva.
    Am vorbit cu cineva acuma seara din bihor,de la care aflu ca eu sint marul discordiei,adica eu am dat pe telefoane ca sa se anuleze schwerinul……….am ramas masca.
    Eu am plecat de vineri la dunare sa ma relaxez in vacanta cu familia si acuma dupasa am venit acasa,am fost rupt de lume si calculator deci nu stiu cum am putut eu sa influientez decizia conduceri ?
    Eu am fost in tabara care am criticat decizia aminari,si cei care vorbesc in locul meu sa le creasca gura pina la urechi.
    Din pacate sambata omul meu a aruncat tot de la zburatori oua,pui mici,pt ca daca am stiut ca sa aminat schwerin eram hotarit sa nu mai joc ultimile 2 maratoane din motiv ca nu am jucat nici primul,deci am pierdut sansa sa mai fac norma la maraton crescator,1 an si palmares,si as crescator 1 an si palmares,avind sanse mari sa fiu in top 10 national.
    Acum pot sa sper ca pina la imbarcare m-i se vor oua toate femelele si sa pot angaja 30 de pasari,daca am femele care vor fi cu ou in fund,nu l-e angajez.
    Dat tot voi participa cu cel putin cu 20 de pasari si daca angajez toti masculi si 3-5 yarlingi.
    Am avut pozitie foarte buna la zburatori pui mici si oua la imbarcare erau pe pui de 7-10 zile trecuti de lapte si alti pe oua ciocnite,de 1 luna pregatesc porumbei pt aceasta etapa de schwerin cu multe antrenamente de noapte,dar dupa decizia proasta de aminare am stricat pozitia la porumbei.
    Sper ca maine sa nu primim mesaj “din nou” ca iar s-a anulat etape de schwerin…………………
    Bafta tuturor participatilor si cei care nu v-a participa sa se abtina de la comentari aiurea si sa comenteze cu numele real.
    SCHWERIN DIN GERMANIA PESTE GERMANIA-CEHIA-SLOVAKIA-AUSTRIA CU LANTURI MUNTOASE NU SE POATE COMPARA IN GRAD DE DIFICULTATE,CU NICI UN MARATON DIN ROMANIA PE CAMPIE.!!! 1.100 KM LA SCHWERIN ECHIVALEAZA CU 1.500 KM PE CAMPIE.!!!

  12. PESCARU ALEXANDRU says:

    Gresit domnilor, daca a decis CD Bihor, poate insemna cel mult SHWERIN JUDETEAN, IAR RESPECTAREA PLANULUI DE ZBOR INSEMNA SHWERIN NATIONAL LA 12.07.2014. Va-ti sucit ca si curvele de unde rezulta ca habar nu aveti cu ce se maninca acest sport. Cred ca toate asociatiile si-au facut planuri in acest sfirsit de saptamina ca sa incerce sa mai repare din ce ati stricat voi (BH, SJ, SM,MM). De multe ori IARTA-MA nu ajuta la nimic. Ati incalcat RNS inghesuind porumbeii si i-ati zapacit ( sper ca omologatorul sa respecte RNS, daca n-o fi si ala sluga lu* Tunduc), astfel tot voi ( BH, SJ, SM ,MM) ATI DECIS AMINAREA ETAPEI!!!
    RUSINEEEE TUNDUC !!!
    I-mi cer scuze domnule Badea, dar totusi, e cam ieftin RAHATU !!!

  13. lexus says:

    S-a trezit marele golumbar PESCARU ca nu-i bine. La un alt articol erai devastat ca nu se mai organizeaza acest concurs. Acum esti in culmea disperarii ca se organizeaza.
    Cumpara-ti si tu ceva marfa ca aia ai tai de viteza nu rezista numa cu vant din cur si de la maxim 801 km. hahaha. Porumbeii tai nu sunt pentru 1.000 + si tu stii asta de aia te vaiti pe aici.
    VIVA SCWERING PENTRU AIA CU C….E.
    PENTRU RESTU CONDOLEANTE DE PE ACUM
    HAHAHA

  14. admin1 says:

    @ 12 Pescaru Alexandru
    Prietene, lasa-ne dracu in pace. Tu doar atunci esti multumit cand iti vin tie pasarile in fata. Cand nu iti vin toti din jurul tau sunt vinovati, doar tu si porumbeii tai nu sunteti.

  15. Fam Lucaci says:

    E BINE FRATILOR. MA SUNA PRIETENI DIN ARAD, TIMIS, CARAS, SALAJ, BIHOR SI TOTI INCEP CU ACELEASI CUVINTE:
    “VIVA SWEERING” nimeni din zona de vest navem scuze, toata lumea mainile pe arme si la lupta.
    Rusinat nu va fi cel care nu claseaza, nare porumbei sositi, RUSINATI SUNT CEI CE NU AU NICI MACAR CURAJUL SA INCERCE A ESCALADA EVERESTUL.
    VIVA VIVA VIVA SWEERING si iar VIVA

  16. Marius Tunduc says:

    DL Sandu Pescaru, te rog frumos sa i-mi arati articolul din RNS incalcat de cele 4 judete si sanctiunea pentru el neaparat si i-ti promit ca omologatorul va aplica cu seriozitate sanctiunea conform RNS.
    Insinuarea ta de sluga la adresa unui omologator este jignitoare si de prost gust, si are probabil radacini istorice in sufletul tau.
    I-ti doresc mult succes la Schwerin si sunt convins citind comentariile tale de la primul articol (ala cu renuntarea la etapa) ca ai un lot exceptional pregatit pentru aceasta etapa.

    Cat priveste zapacirea porumbeilor la care faci referire s-ar putea sa ai dreptate si intradevar porumbeii nostri la Konigs sa fie zapaciti, inghesuiti si mai stiu eu cum.
    Nu inteleg insa ce sa intamplat cu ai tai din moment ce la primul maraton ai reusit incredibila perfomanta sa clasezi 3 porumbei din 22?
    http://www.fcpr.ro/clasamente_2014.php?tip=2&idj=47&idconc=6507
    Or fi fost si ei zapaciti?
    In acelasi timp daca aveai timp sa studiezi clasamentele celor doua etape ai fi realizat ca zapacitii nostri au inchis clasamentul in ziua a doua in timp ce la altii a tinut 3 zile.
    Si poate ca pana la a analiza zapacirea, curvasaraiul si ne-priceperea noastra era mai bine sa analizezi propria ograda, ograda care m-as mira sa aiba vre-un temerar capabil sa se bata la Schwerin cu MIG-urile Bihorene.
    Te salut cu drag si cu regretul ca de mlte ori in viata ta ai fi putut sa i-mi dai un telefon si sa i-ti versi naduful intre patru urechi nu sa te faci de ras la o tara intreaga.
    PS. Cand mai vii pe la Vad treci pe la mine pe la o cafea. Nici eu nu am de Schwerin asa ca putem povesti amandoi de fonduri si viteze.

  17. peste ionut says:

    Da nu va obisnuit cu fcpr tot timpul anulari reluari de zboruri.nu sant niciodata in stare sa sa tina de un plan care a fost dezbatut pe toate partile tooocmai din iarna. In ultimul moment se schimba data de imbarcare .dai in 5 minute la o parte toata munca si timpul depus.in fond cine santem noi???? Ce conteaza un plan de zbor.da propun in sezonul 2015.ex.de pe 15.06-30.06.2015 maraton national pregatiti porumbeii.revenim cu data imbarcarii prin sms cu o zi inainte……

  18. Fishing says:

    PS. Cand mai vii pe la Vad treci pe la mine pe la o cafea. Nici eu nu am de Schwerin asa ca putem povesti amandoi de fonduri si viteze.

    Ha ha haaahaaahaaaaaaa =:))

  19. I Walk Alone says:

    Ei asa mai merge..,acu sa vedem adevaratii maratonisti!!
    Bravo voua pt decizie!!!

    • Fejes Iosif - Arad says:

      D.le “I walk alone”, inca astept raspuns de la dvs in legatura cu numarul de porumbei pe care il imbarcati la Schwerin.
      Si as prefera si numele, sa stiu pentru care concurenti sa stau cu sufletul la gura intreg weekendul 18-20.07.

  20. HalmageanClaudiuAR says:

    O etapa demna de atentia tuturor,nu doar a participantilor.Astept cu nerabdare.SUCCES TUTUROR.

  21. cristea sabin says:

    Totusi sa ne intoarcem la RNS. Se pare ca doar acum s-a citit regulamentul cu atentie (ma refer la articolul cu privire la organizarea altor maratoane in afara de cele nationale). Cine organizeaza acest concurs de la Schwering? Din textul articolului se intelege ca Asociatia Bihor, ori in regulament si in planul de zbor scrie ca este organizat de FCPR.
    Parerea mea este ca ar trebui clarificat acest aspect, pentru ca poate jucam doar de faima si nu pentru puncte in campionatul national.

  22. PESCARU ALEXANDRU says:

    Multi privesc putini pricep !!! Invidia e normala, neputinta vi dureroasa !!! Mariuse !!! trebuia sa asiguri stabilitatea in zona dar de fapt tu ai deschis CUTIA PANDOREI, si cam asa se intimpla de vreo cinci ani !!!
    FACA-SE VOIA DOMNULUI, CA DE LA VOI NICI O SPERANTA !!!
    HAI ARADU !!!!

  23. Orban Ioan says:

    Alo dl Pescaru, lasati povestile si scrieti cati porumbei bagati la Schwerin. Sa nu ziceti ca Habaci ca peste noapte va aruncat cineva puii si ouale sau mai rau cotetul.

  24. laurentiugorduna says:

    sper,ca nu se vor mai muta porumbeii dintr-o masina in alta,cum ati facut la ultimul Halle,anul trecut…

  25. habaci calin says:

    Auzi bai Orban Ioan,pt tine sint Dl Habaci nu te trage cu mine de siret ca nu am fost cu tine la porcii satului.
    Da am lasat porumbei sambata impreuna si i-mi bat la cuib,din cauza ca am tot fost pacaliti de 5 ori la rind 5 zile,azi imbarcam,maine nu mai imbarcam schwerin.
    Am sa bag cati porumbei vreau eu si unde vreau eu doar nu crezi ca o sa ma i-au dupa un nimeni ca tine.
    Pe cei care cred eu ca vor fi in stare sa zboare 1.100 km si care sint apti pt zbor,nu am sa bag femela cu ou in fund s-au mascul pe bataie la cuib si care este stresat,slabit.
    TE INTREB EU PE TINE ORBAN CATI PORUMBEI BAGI LA SCHWERIN ????? DACA NU RASPUNZI S-AU NU BAGI,SI NU TE VAD PE LISTA DE IMBARCARE TACI DRACULUI DIN GURA DE GHIBIT,SI LASA OAMENI IN PACE SA ZBOARE CUM VOR,NU DA TU INDICATI CA NU SINTEM PORCARI SATULUI CA TINE.
    Nu ar trebui publicate com impertinente a unor oameni de nimic,care nu participa la schwerin dar comenteaza aiurea despre alti crescatori care vor participa,si care au curajul sa zboare o etape de 1.100 km in cea mai dificila ruta de zbor din Romania la maraton.
    Ghibiti,abtineti-va si lasati maratonul in seama maratonistilor,probabil ca aveti si voi pe judet o etapa de viteza 150 km,unde sa v-a incordati muschii.

  26. gicu marcu says:

    sunt tare nerabdator sa vad cum va bate dl burca la peste 1000 km.

  27. Orban Ioan says:

    Habaci tu nu te poti numi domn. Luni anuntai aici ca bagi 30 de porumbei tu si Cioara 35.
    Marti brusc iti aruncase nu stiu cine ouale.
    Cred ca le-a aruncat pe ale tale de ti-ai pierdut curajul.
    Numa papagali scrieti aici si cand e sa vina etapa va dispar ouale

  28. habaci calin says:

    Mai rahatule de orban,citeste comentarile mele retardatule in care am specificat foarte clar ca am anuntat 30 de porumbei la schwerin inainte de mascarada cu facem schwerin nu mai facem schwerin,iar vineri dupa ultima bomba din o facem nu o facem am plecat la dunare cu familia iar omul meu care a ramas la porumbei dupa etapa de viteza ce am avut sambata a lasat porumbei impreuna la imperecheat pt ca vineri am aruncat tot de la porumbei.
    Asa ca retardatule care nu te poti numi domn pt ca esti ciurdar la porci satului,nu am mai vrut sa zbor maraton anul acesta din cauza ca erau doar 2 maratoane de zburat si am hotarit sa zbor doar pe fond,intre timp s-au razgandit din nou mai mari nostri si “facem iar schwerin” si o sa joc la 3 maratoane pt ca acum am o sansa la maraton crescator si as crescator.
    Ciurdarule,o sa joc unde vreau si cum vreau si cati vreau,si doar pasarile care sint pe pozitie buna si apte de zbor,DAR TU GHIBITI CATI PORUMBEI JOCI LA SCHWERIN ???
    A doua oara te intreb si vreau raspuns,porcarule.
    Era sa uit,mi-am uitat ouale la m..a ta,intreaba daca nu crezi.

  29. Alin Gogut says:

    Parerea mea e ca nu trebuia amanata etapa de Schwerin,multa lume e data peste cap acum cu amanarea etapei si erau mult mai multe pasari daca s-ar fi respectat planul de zbor,duminica ar fi vreme buna de lansare a pasarilor.

  30. Cum sa nu se amane Schwerin, nu vedeti ce fel de vreme este week-end-ul acesta, doar duminica se pot organiza concursuri.
    MAi verificati si voi conditiile meteo, sau vrem sa realizam castastrofe, una dupa alta. Concursul Schwerin nu este un concurs de o zi, e de doua zile cel putin, daca nu beneficiezi de vant din spate.

    Analizati si voi toti factorii care influenteaza un concurs.
    Iar despre cati porumbei imbarca fiecare crescator este decizia lui personala, chiar si daca ii mai ia gura pe dinainte si dau cifre, nu poti sa le stii pe toate. Doar sa imbarci niste porumbei netinad cont de starea de cuib, conditia fizica este o nesimtire, air cine face asa nu se poate numii columbofil.

  31. Simt de orientare "FIN" says:

    Mai Habaci, ti-am lasat si altadata mesaje referitor la stilul tau de raspunde la comm. altor persoane si te rugam atunci sa incerci sa o faci corect din punct de vedere gramatical chiar daca nu te pot abtine de la jigniri si vorbe vulgare! Am cautat pe web ceva despre tipul tau de temperament si profilul psihologic ca sa pot intelege cum poate avea un om ca tine rezultate exceptionale cu porumbeii! Si ghici care crezi ca e concluzia?!?….Un porumbel bun,de o valoare incontestabila poate face dintr-un PROST, CAMPION! In viata intalnesti oameni carora nu le trebuie prea multe ca sa fie fericiti si tu esti DOVADA VIE!

  32. Cioara Daniel says:

    Orban ioan nu stiu cine ești si nici nu mă interesează dar nu stiu ce ai cu mine de tot îmi scrii numele si nr de 35 de porumbei care iam zis într-adevăr ca il voi trimite la schwerin, in cazul in care nu am o altă alternativa, dar din fericire sau din păcate cum vrei tu sa o iei se face in 21.07.Halle așa ca pt tine si alți interesați ce fac eu la maratoane voi trimite 5 la schwerin o echipa si restul la Halle pt ca pt categoria As maraton trebuie 3 maratoane nu neapărat seminationale sau naționale.Si mai este o chestie pe mine personal nu mau interesat niciodată etapele peste 1000 de km, îmi place etapele de maraton in care porumbei vin in prima zi de concurs sau a2a zi de dimineață. Sper că am lămurit pt totdeauna această problemă. Succes tuturor la maratoane.

  33. gicu marcu says:

    caline cred ca este cineva care nu te inghite de mai mult timp. nu cred ca acest concus schwerin deranjeaza, mai tare deranjezi tu si rezultatele tale.
    abia astept sa vad ce face burca la peste 1000 km.

  34. I walk cacao raspunde says:

    I walk cacao dai raspuns dl.ui fejes.

    Cati ai pregatiti pentru swerin?

  35. Orban Ioan says:

    Dl Habaci si dl Cioara sunteti doi mincinosi. Mincinosii vestului. Luni va laudati cu zeci de porumbei ca ati fi angajat la Scwerin iar azi nu stiti cum sa fugiti sa faceti asul la voi pe strada.
    Ma mir ca nu va este rusine.
    Rog administratorul sa va publice comentariile de luni sa va vada o tara intreaga ce curaj aveti.
    De fapt scopul dvs este doar vanzarea unor puii catre fraierii care privesc si zic – auzi ma cat baga habaci, cat baga Cioara daca se facea, ce porumbei poate sa aiba ala.
    Dl Cioara am observat ca va intereseaza im mod deosebit etapele scurte de 800 km mai ales ca la primul maraton ati si clasat impresionant – 20 din 74, exceptional.
    Cred ca la Scwerin este foarte simplu sa vina porumbeii a doua zi de dimineata daca aveti material. Dupa cum se vede la primul maraton materialul este mult si prost. La peste 1000 va face cacalita, adica vor face pe ei.
    Ideea mea este ca acum vom vedea adevaratii maratonistii ai vestului tarii si adevaratii papagali.
    Dupa cum vedeti sunt trei agitati pe acest topic: Habaci, Cioara, si Pescaru. Pana luni anuntau impreuna peste 100 de porumbei. Azi nu se stie daca baga 15 toti trei.
    Fac un pariu cu dvs – in conditiile in care vor angaja maxim 5 porumbei de crescator nu vor reusii sa claseze mai mult de 4 porumbei impreuna.
    Abia astept etapa.

    Dl Cioara, inteleg ca va place etapele insa corect ar fi sa ziceti ca i-mi PLAC etapele. Cred ca aveati emotii dupa ce luni vorbeati de 35 si azi ati ajuns la 5. Cred ca pana la imbarcare veti trimite o echipa mica de … doi porumbei.

  36. silviu says:

    correct , numai munti de la schwein la arad . e greu frate !
    E mult mai tare Schwerin pentru arad decat goldap pentru constanta !

  37. admin1 says:

    Va rog sa nu va mai ironizati sau provocati unii pe altii. Astfel de comentarii nu vor mai fi publicate.
    Fiecare angajeaza (daca vrea) cati porumbei doreste.

  38. habaci calin says:

    Orban,(####) te intreb a 3 oara,cati porumbei bagi tu la schwerin ???
    Daca nu i-mi dai nici acum un raspuns dute (#############)…..si ia cu tine si pe ceilati (#####) care se dau zmei aici pe site,se ascund dupa niste nume fictive si tare-s mandri de ei,ca scriu sub anonimat,dar de fapt asa sint ei si in viata lor reala,anonimi si ca oameni si ca columbofili.
    Este ultimul comentariu care-l mai scriu pe acest topic,am si altceva mai bun de facut decat sa dau niste explicati unor (####) anonime.
    (#####),cu cei de teapa voastra eu ma (######).

  39. admin1 says:

    Daca nu stiti sa vorbiti civilizat ma vad nevoit sa inchid comentariile.
    Este ultima atentionare.
    Chiar nu am timp sa cenzurez comentarii si sa le citesc pe toate sa vad daca nu cumva iar ataca unii pe altii cati angajeaza, unde angajeaza, cine are si cine nu are curaj.
    Multam de intelegere.

  40. Andrei says:

    Conform R.N.S “Etapele de maraton nu pot fi desemnate ca Derby”. E posibil sa imbarce columbofili din afara zonei 1 la Schwerin in acest caz? Intreb pentru ca ma gandesc sa particip si eu, dar sunt curios daca se centralizeaza eventualele rezultate obtinute in campionatul national.

  41. habaci calin says:

    Dl Adm corecteaza la fel si cu comentarile in care ma jignesc non name,cum ai facut cu com meu. merci
    Din cauza acestor oameni fara caracter care se ascund dupa niste nume fictive si ataca fara motiv crescatori de maraton care au vrut sa angajeze porumbei la schwerin si au scris cu numele lor,acesti crescatori sint scarbiti de tot ce se intmpla pe internet cum l-e sint terfelite rezultatele si numele,si prefera sa nu mai angajeze,decat sa fie luati in bascalie de niste ghibiti,ascunsi dupa niste nume fictive.
    Foarte multi crescatori din arad+timis nu vor mai angaja porumbei la schwerin pt ca sint luati peste picior,atit ei cit si judetul lor,si prefera sa stea linistiti decat sa fie ciuca batailor de niste anonimi.
    Doar in Romania se jigneste si ataca fara rusine campioni pe internet,pina intr-o zi cineva se enerveaza si da site-ul in judecata si actori non name,si atunci toti si totul v-a fi dat pe fata,si vom cunoaste si noi mari Zmei ai internetului care critica,jignesc,calomiaza crescatori care au rezultate si comenteaza cu numele lor real,i-si spun parerea,impartasesc experienta lor,din care avem de invatat.
    Multi campioni nationali nu comenteaza la anumite topicuri din cauza acestor ghibiti care stau ca sacali la pinda cum scrie un campion hop pe el si dai si dai cu jigniri sub nume fals,cine poate stie ca este cutare incepator s-au un veteran,mereu invins de habaci,cioara,pescaru,stanik,onodi,fildan,vancea,burca,stefanut,ect………..si asa acesti non name se simt protejati sub anonimat,i-si permit sa terfeleasca numele tuturor crescatorilor care comenteaza cu numele lor.
    Dl Adm stiu ca esti un om corect si cu coloana,te rog pe viitor sa nu mai permiti ca niste oameni fara caracter sub anonimat,sa terfeleasca numele altor crescatori care scriu cu numele real.
    Daca vor sa atace pe critice pe x s-au y atunci sa o faca cu numele lui,sa vada o tara intreaga daca este in masura sa jigneasca,critice pe cine vrea fara motiv.
    I-mi cer scuze fata de oameni corecti si cu coloana ,pt ca m-am lasat purtat in jocul acestor oameni fara caracter si am raspuns provocari lor coborinduma la nivelul lor.

  42. cristi iosub says:

    Am inteles ca jud.TIMIS si ARAD vor aduce impreuna aproape…..150 de porumbei????

  43. laurentiugorduna says:

    nu stiu, de ce sunt atatia care vorbesc despre Habaci,Cioara si probabil acestia nici nu-I cunosc personal.Putem spune orice despre Habaci dar mai putin ca nu are pasari,cine la vizitat si are habar de porumbei stie clar ca are material,omul are pasari pentru 3 crescatorii,dar probabil invidia e mare,mi-as dori sa am macar vreo 6 pasari din matca lui Habaci in crescatoria mea.Si despre Cioara pot spune acelasi lucru,pasari bune,doar ca acest om cu foarte mult bun simt, e mai mult plecat decat acasa.Chiar nu inteleg rautatile astea de la aceste personae anonime,fara coloana vertebrala ,fara caracter,sa te ascunzi sub un pseudonim mi se pare rusinos din partea un barbat .Daca intradevar aveti valoare dati-va numele real sa putem vizita si crescatoriile dumneavoastra…un incepator.

  44. ciurdar says:

    CALINEEEEE.Daca nu ati fost impreuna la porci trag concluzia ca ati fost separat,totusi tind sa cred ca tu ai fost la porcii satului(dupa limbaj) iar prietenul tau la porcii unui oras(limbaj mai elevat).NU TE BAGA IN LATURI CA TE MANCA PORCIIIIII. VIVA SCHWERIN

  45. Orban Ioan says:

    DL Habaci ce distractiv sunteti. Din cauza comentariilor de pe ste nu vor venii marii campioni ai aradului si timisului la aceasta etapa. Adica la voi campionii zboara o etapa doar daca li se fac poezii de bine pe net?
    Eu cred ca adevaratii campionii vor fi acolo. Si mai cred ca comerciantii vor gasii scuze sa sara etapa.
    I-mi aduc aminte cum bunicul meu i-mi povestea despre Scwerinul facut de ardeleni cu vreo 20 de ani in urma. Cat respect avea in glas pentru curajul lor. Azi insa cel putin dumneata esti departe de curajul acelor vremuri. Oamenii aceia au scris istoria vestului si unii o vor scie din nou.
    Dl Laurentiu cu tot respectul valoarea celor doi corifeii este data de clasamentul primului fond:
    http://www.fcpr.ro/clasamente_2014.php?tip=2&idj=12&idconc=6178
    Habaci 30% clasati, 30 din 101 Coara 27%. 15 din54
    Prin comparatie Ususan Calin din 64 claseaza 30!!! Si tot la Vladimirescu sta.
    IAr la primul maraton Habaci angajeaza 9 porumbei si claseaza … atentie campionule …. 0. Despre ce dracu vorbim aici? Ce valoare, ce campioni, ce matca, ce povesti? A fost in urma cu 3 ani!!!
    Eu cred ca de frica celor 1000 km ati sarit toti pe Tunduc sa amane etapa. Cand omul adecis sa o anuleze ati sarit toti in capul lui pe net ca vezi doamne el e de fapt vinovatul nu voi marii campionii ai fricii. Si totul Tundc va facut-o ca organizeaza etapa.
    Voi ca fraierii ati sarit cu zeici de porumbei care trebuiau trumisi la Scwerin si nu puteau din cauza lui Tunduc. Si ati ramas de rusine acum cand parca vad ca asa cum ziceam ieri pana la imbarcare va razganditi complet si nu mai participati de loc.
    La revedere dl Habaci. Nu pot angaja la Schwerin pentru ca nu sunt din zona voastra. Daca eram probabil angajam 4 – 5 porumbei. In mod sigur pe voi laudarosii de pe net va bateam.

  46. Tarau Danut says:

    o distanta reala de maraton… dupa concursul Schwerin se va vedea adevarati maratonisti din zona de vest.si din tara.

  47. I Walk Alone says:

    Ce bine va mai zice d’l Orban!
    Auuuuu…ce va mai doare adevarul!!

  48. radu says:

    Foarte bine spus dl Orban, auzi la Habaci scuza penibila
    din cauza comentarilor pe net nu angajaza el porumbei.Penibil, penibil.Cand s-au terminat hermesele galactice a terminat si Habaci cu maratonul.

  49. Fam Lucaci says:

    Nul cunosc pe d-l Orban, dar daca citim atent comenturile lui vedem ca omul sia dat seama ca pe unii nui intereseaza decat etapele de 801km, pe alti punctele … bineinteles tot la 801km, asta e.
    Trebue sa ne trezim la realitate si sa respectam dorintele fiecaruia, atat a d-lui Cioara care vrea doar etape de maraton (demifond mare) 801km, cat si a d-lui Habaci care va juca cu cei mai buni la Hale si nu la SWEERING, e dreptul lor si in ceea ce sustin au si motive, vi le si spun:
    1- d-l Habaci la Frankfurt 2012 peste 1000km nu a avut nici o pasare sosita la desigilare.
    2- d-l Cioara angajeaza 17 la Frankfurt +1000km si claseaza 2
    Deci domnilor acesti 2 campioni au motive intemeeate sa nu joace la +1000km, oameni isi iubesc pasarile si le vor si in toamna in cotet, iar clientii vor pui de maraton. Domnilor e dreptul dumneavoastra sa zburati unde doriti.
    Personal va doresc mult succes la Hale, ca la SWEERING sunt sigur ca veti angaja doar gloabe “care nau fact nimic” timp de 3-5 ani.
    VIVA SWEERING +1000 +1000 +1000KM

  50. Ai dreptate Habaci,ar trebui ca fiecare sa scrie in articole cu numele lor reale,oricum administratorul saiturilor de specialitate le stiu numele lor…,asa ca cei care se dau sub pseudonimul de ,,no name,,nu ar trebui bagati in seama sau mai mult nu ar trebui sa li setipareasca comentariile.Doamne ajuta!!!

  51. habaci calin says:

    Lupul schimba parul dar naravul ba.
    Lucaci te rog frumos tu pe mine sa nu mai ma suni,esti de cea mai joasa speta de om,am crezut ca ai un pic de caracter in tine si frica de dumnezeu dar din pacate esti mai rau ca iuda.
    Aseara tarziu mai sunat si ti-am spus ca impart lotul in doua 15 porumbei la schwerin si 15 la halle pt ca am nevoie de 3 etape de maraton la crescator pt a face as crescator+palmares si maraton crescator +palmares,”eu vreau rezultate nu vorbe”
    Ti-am spus ca din cei 5 porumbei cu barem la maraton 3 bag la schwerin si 2 la halle,in care la schwerin bag cele mai bune pasari 108613-09 7 maratoane clasate 7 fonduri clasate 3 berline clasate in 3 ani si 2 expoziti nationale 2 cupe judetene si “berlinul” cu barem la maraton in 2013 singurul porumbel sosit in prima regulamentara de la berlin 938 km.
    Iar restul bag porumbei cu barem la fond care au clasate si maratoane,deci cele mai bune pasari.
    Nu inteleg de ce spui aceste minciuni pe net ? ca sa te dai mare ? dumnezeu sa i-ti dea raspalta dupa cum meriti ca nu ai coloana si nu mai vreau sa aud de numele tau,esti un mincinos,prefacut,perves,las si cel mai fals om pe care am cunosc,miere pe limba venin in suflet.
    Tu ai stiut foarte bine ca eu la bamberg am pierdut toate pasarile bune “11” si la frankfurt am angajat niste yarlingi si ce mi-a ramas acasa 5 pasari”care mi-au sosit toti 5 , la berlin am angajat tot 5 in care 108613-09 si 049542-05 “baba” atit am ramas dupa bamberg si normal ca am angajat aceste 2 femele la berlin 938 km in loc de frankfurt pt ca amindoua au avut clasate 2 ani la rind berlin,deci am jucat dupa palmares.
    In acel an “baba” face as maraton cu bamberg-berlin-wursburg,la varstra de 7 ani,fiind si singura femela din romania care are 5 ani la rind maraton palmares 12 maratoane clasate
    Iar “613” face as fond as maraton find singura femela din zona 1 care face as fond-as maraton,a fost angajata dupa 2 fonduri clasate la 3 zile imbarcata pt bamberg si clasata cu puntaj bun.
    Spune tu la o tara intega tu marele campion Lucaci cate pasari ai tu in 2012 cu norma la as fond-as maraton-maraton-si maraton palmares ?
    eu am doar 2 pasari cu as maraton si maraton palmares+3 ani,dar in top national,tu ce ai ?
    Ce ai vrut sa joc la frankfurt daca am ramas cu 2 pasari bune ? dar ai stiu acest lucru dar lucifer care te conduce te indeamna la minciuni,si i-ti place sa traiesti in mizeria ta.
    In 2011 cu etape de 980 km magdemburg pe canicula 43 g.c. si magdemburg pe ploaie toata europa concursuri care au tinut 3-4 zile,ce ai clasat ? ce rezultate ai ? ca au fost etape de aproape 1.000 km ,cu care au am iesit campion national la 5 categori maraton porumbel palmares crescator maraton palmares,tu ce ai facut ?
    De fapt ce ai facut tu in viata ta de columbofil ? in afara de rebeca cu care ai luat clasamente dupa straduta ta ca altfel nu aveai nici macar barem pe clasamentul general.
    Eu am atitea pasari cu barem la maraton s-au as maraton cate tu nu ai avut in viata ta de cind zbori.
    Cind nu i-ti vin pasarile e de vina tunduc,organizare ca au bagat 30 de porumbei pe boxa s-au nu ti-au dat voie sa imbarci sus cum erai obijnuit sa fentezi tu la imbarcare,”de ce nu ai voie sa te apropi de imbarcare” s-au de masina ?
    Cind este etapa grea si tu nu clasezi nu e buna etapa,nu e buna locatia,nu sint buni organizatori.
    Cind prinzi si tu o etapa in 10 ani atunci aia este cea adevarata viva schwerin cind tu ai pierdut toate pasarile la 800-1 km konings………………da tu te rog cati porumbei ai angajat si clasat la konings si cati ai sositi 6 din 21 ?
    Tu vorbesti de cioara ? care a avut intr-un an mai multi porumbei cu barem la maraton cat tot judetul bihor ? nu vreau sa jignesc baiati buni din bihor,spun doar realitatea.
    Ai afirmat ca eu am dat pe telefoane sa se anuleze schwerin cind eu am fost plecat de vineri pina luni din judet si nu am avut acces la calculator,si nici nu am discutat cu nimeni de schwerin pt ca eram la pescuit pe dunare,asa sa i-ti ajute dumnezeu pt toate minciunile care l-e scoti despre mine si mai multe persoane chiar din jud tau.
    Eu sint interesat sa se faca schwerin pt ca nu am jucat leipzig,am bagat 9 pasari care nu au clasat nimic si care ori mergeau la tomberon ori ramin la lepzig,si am ramas cu 3 maratoane cu sansa sa fac as crescator si maraton crescator,deci ……..

    Am crezut ca te poti schimba dar de fapt esti decazut rau,fara dumnezeu fara caracter fara constinta,cind te paraseste constinta esti pierdut definitiv. dumnezeu sa aiba mila de sufletul tau.

  52. habaci calin says:

    Am uitat sa-ti spun tie lucaci si celor ca tine.
    Sint printre putini crescatori din Romania care sint in
    TOP 10 NATIONAL 5 ANI LA RIND,SI SINGURUL DIN JUD ARAD,CARE AM LUAT CUPA 7 ANI LA RIND LA MARATON PE JUDET FARA INTRERUPERE SI CU PORUMBEI IN EXPOZITIA NATIONALA.7-12 PASARI AN DE AN.
    Secretul nu mai e secret vreau sa joc 15 pasari la schwerin si 15 la halle si sper ca sa prind toate cele 3 maratoane halle 902 km schwerin 1.100 km si berlin 938 km,pt,la crescator.
    Cele mai bune 3 pasari le joc la schwerin,nu stiu cum vor clasa dar le risc pt ca au sange de maraton
    108613-09 emil materne+desmeth mathis
    0560049-11 freialdenhofen+van hee-h.v.rieel
    0560156-11 raimund hermes “fiu hermesa”
    0030062-12 raimund hermes “fiu hermesa”
    0030032-12 r hermes+batemburg
    si inca 10 pasari care cred eu ca vor fi apte pt maraton.
    Daca nu se facea halle in 21 cu siguranta jucam toate 30 de pasari la schwerin,iar in august am vrut sa angajez o parte la halle si la berlin pt a face 3 mar la crescator,acum daca se face halle mai repede tot asa i-mi impart lotul la toate 3 maratoane,nu inteleg frustrarea unora care sint curiosi cate pasari bag la schwerin s-au la halle ?
    Bag cate vreau,unde vreau,si joc pt rezultat,nu ca si lucaci doar de dragul a juca s-au a verifica.
    Daca mare lucifer lucaci angajeaza 10 pasari la schwerin v-a clasa o pasare pe general,daca baga 5 nu v-a clasa nici una.
    Viva svering……….
    Un pariu ceva lucaci ? pasare nominalizata ?
    O prezentare de samurai ? ca in 2013 ? care au facut “harakiri” toti……………..???

  53. george says:

    se mai face berlin sau nu ca nu mai inteleg nimic
    Berlin National este programat pentru data de 3 august si se va organiza.

  54. eugen says:

    mai Caline :)))
    ce nu te prinzi ca fiecare te ambitioneaza sa bagi la peste 1.000 km convinsi fiind ca te ingropi singur, nu apleca urechea si nu angaja la peste 1.000 km pt ca acolo este foarte greu.

  55. admin1 says:

    @ Ionut Lucaci
    Fiecare crescator este atras de un anumit tip de concursuri. Asa ca nu are rost sa scriem noi pe aici de curaj sau altele….
    Dani Cioara si Habaci Calin sunt 2 crescatori de TOP ai zonei de vest cand vine vorba de maraton, nu trebuie sa ii discreditam pentru faptul ca nu isi vor angaja tot lotul la Schwerin. Nici eu nu mi-as angaja tot lotul la aceasta etapa mai ales daca as avea si o alta alternativa, Halle in cazul de fata.
    Fiecare are un plan, o strategie. Concursurile de maraton nu se incheie cu Schwerin.

  56. Fam Lucaci says:

    Nu inteleg de ce sar unii ca arsi, eu am prezentat rezultatele la doi crescatori la Frankfurt +1000km, si am scris ce au spus ei in com:29, 33 cat despre acel Frankfurt din 2012 toata lumea poate sa-l vada.
    Caline sari ca ars, nu team atacat, nu team jignit am afisat doar cati ai clasat la peste +1000km, daca asta consideri tu ca e jignire, ce sa spun?
    In 2012 pe baba care tia fost cel mai bun porumbel de maraton ramas dupa Bamberg, unde ai angajato la +1000km sau nu?
    Intodeauna am scris cu numele meu, pe nici un sait nu pot fi aratat ca am scris cu alte nume, sau ca am licitat la pasarile mele sau mam laudat eu pe mine.
    Caline indiferent ce vei scrie, nu ma voi certa cu tine, si nuti voi raspunde.
    Dureros ca in ziua de azi daca prezinti realitatea, realitate care poata fi probata de toti si verificata, esti atacat si facut in toate felurile, lucru pe care pe mine nu ma mai surprinde, si nu ma afecteaza am imunitate sporita.

    Mult succes Caline iti doresc la Sweering +1000km.

  57. habaci calin says:

    Lucaci,ti-am explicat in com enterior unde am angajat pe “baba” 12 maratoane clasate pe toate directile de zbor in toate conditile posibile,canicula,ploi,furtuni.
    Dar vad ca nu sti sa citesti s-au citesti doar ce i-ti convine tie,la berlin am angajat-o si pe ea si pe “613” pt ca aveau deja berlin clasat cu un an inainte din acest motiv am jucat berlin cu amindoua pt palmares.
    Tu in mintea ta bolnava ai crezut ca daca angajam pe baba si 613 la frankfurt nu clasau ?
    Mai baiete au sange de maraton,au demonstrat acest lucru in atitea maratoane clasate.
    “BABA” Jan Aarden+ D Mathis,12 maratoane clasate,3 expoziti nationale la maraton+palmares,sora ei de cuib 4\4 maratone clasate intrun an.
    “613” Emil Materne+ D Mathis,7 maratoane clasate,7 fonduri,3 berline clasate,2 expoziti nationale.
    Frate bun cu ea campion fond tineret in jud salaj la Mircea Culda cu 3 etape de 788 km 1 de 650 km ca yarling
    Fica ei 0560155-11 fond tineret 3 degendorf 700 km ca yarlinga,urmatorul an fond+palmares+maraton
    Vara ei loc 1 berlin pui in cresc Trinc Ciprian.
    Nu baba a fost cea mai buna fem a mea in 2012 ci “613”
    clasata
    amstetten 542 km
    Wells 600 km
    bamberg 892 km= 54 pct
    berlin 927 km = 14 pct
    wursburg 955 km= 125 pct
    as maraton = 194 pct
    as fond fiind singura femela din zona 1 care a reusit sa claseza tot,as fond+as maraton,angajata la 3 zile de la sosire fond 600 km greu la maraton.
    Doar 3 porumbei au reusit in zona 1, 2012 sa faca as fond+as maraton,suceveanu si mermezan,acest lucru spune multe .
    Si aseara ti-am spus ca voi angaja cele mai bune pasari la schwerin,dar vad ca minciuna e la tine acasa si perversitatea,dar intr-o zi o sa platesti toate relele ce la faci si spui desre prieteni si colegi tai de club.
    Poti sa scri ce vrei ca nu mai ma interseaza i-mi zbor porumbei unde vreau si cum vreau si dscutam dupa schwerin sa vedem ce mare zmeu ve-i fii.
    Tot nu ai raspuns cati ai clasat la konings 801 km ? si cati ai sositi din 21 ? 6 ? viva sgwerin 6\21 iar la final 0\6.
    Nu ai raspuns cum ai clasat in 2011 la magdembug aproape 1.000 km ? cati cu maraton ai ? si cati cu as maraton ai ?{s-au pt tine 10 ani de mar stau toti intr-o etapa ? frankfurt ? cu asta ai ramas la rezultate ?
    Pariu ceva ? pe o pasare nominalizata ?
    eu i-ti dau 5 din care poti sa o alegi tu pasarea mea cu care vrei sa pariezi,ca sa ai o sansa.
    108613-09 f
    0560049-11 m
    0030062-12 m
    0560155-11 f
    0560156-11 m

  58. Socatu Olivian says:

    La etapa Lebork unde vor participa SV, BT, NT, IS. BC, VS doar la centrul Roman s-au strans 3415 porumbei. Mentinzionez ca toti crescatorii de la acest centru au distanta peste 1000 km.

  59. admin1 says:

    In timp ce noi aici ne certam, colegii care au in plan etapa National Aldorf discuta despre conditiile meteo. Nu se cearta cine are curaj si cine nu are curaj sa angajeze la aceasta etapa.
    Bravo lor. Ar trebui sa luam si noi exemplul lor si sa discutam despre lucruri serioase… nu despre ce se discuta acuma.

  60. Cosmin says:

    daca se pariaza eu pariez porumbelul d-nului Habaci 30062-12

  61. Dascalu Cristi says:

    Domnule Habaci si domnule Lucaci am fost astazi la Roman, la imbarcarea pentru maratonul de peste 1000 km Lebork si l-am vazut pintre participanti, pe domnul Asamarandei de la Pascani si efectiv am ramas surprins cand am vazut ca a imbarcat tot lotul de porumbei, 50 bucati, iar voi acolo va certati de doua zile pe acest site, pentru a imbarca 5-6 porumbei,eu ca membru incepator in ale maratonului ce sa inteleg ?!sa ma iau dupa Asmarandei sau dupa voi?

  62. habaci calin says:

    Atunci ne miram ca frati moldoveni sint in top national si e plin catalogul .
    Numar mare de pasari,punctaje mici,multi porumbei cu barem,pe cand la noi daca adunam toata zona 1.000 de porumbei…………de ce oare ? pt ca la primul maraton ne-am batut joc de porumbei.
    Ex arad+timis 2800 porumbei
    bihor-satu mare-salaj 2.600 porumbei
    caras severin 1.600 porumbei
    adunati erau 7.000 de porumbei,eram o forta ?
    Acum ne chinuim sa adunam 1.000 de porumbei la schwerin si poate 1.200 la halle restul de 5.000 unde sint ?
    Daca prima etapa de maraton era jucata cu cap mergeam si noi cu 4.000-5.000 de porumbei la maraton a doua etapa,porumbei multi punctaje mici,sanse mari pe tara.
    Moldoveni sint mai destepti joaca ani de zile pe aceiasi ruta,pe cand noi de 4 ani tot schimbam ,facem protocoale peste protocoale dar daca nu castiga cine trebuie iar schimbam ruta.cind pe sud cind pe nord.
    Daca ar ramine cel putin 5 ani aceleasi locati de zbor cu siguranta vin si rezultatele porumbei vin tot mai bine si pierderi tot mai mici.
    S-a rupt zona,iar acum judetele care s-au rupt cer sa fie primite la unele maratoane facute de alte judete din fosta zona ……….corect si drept era sa nu fie primite,dar in acele judete sint si oameni care nu au vrut sa fie rupta zona,si nu fug de concurenta.
    In 2015 refaceti zona 1 vest,daca mai vreti sa v-a vedeti in catalogul national.
    Bafta fratilor moldoveni si olteni la maraton,pt ca ei vor domina campionatul national anul acesta,mult succes tuturor.

  63. Adrian Tofan says:

    La etapa Lebork sunt crescatori care au angajat nominal peste 80 porumbei avand distante peste 1150km!

  64. Costi says:

    Eu zic sa te iei dupa Asmarandei. Dupa parerea mea toti porumbeii de 1 an ar trebui imbarcati la primul maraton , cei care nu claseaza ii lasi pt anul urmator. Cei care claseaza ii bagi la al doilea maraton impreuna cu porumbeii de 2,3 , 4 ani(indiferent daca au clasat sau nu). La 2 ani porumbelul este suficient maturizat si nu are nici o scuza. Sfatul este valabil plecand de la ideea ca te intereseaza doar maratonul si ai grija de ei bine. Primul maraton a contrazis tot ce stiam despre porumbei. Din 7 clasati 5 erau de 1 an , si din acestia 5 unul a fost imbarcat cu coada trasa( avea 2 pene , venind astfel de la al doilea fond) si ultima clasata e o tardiva care face norma la fond mai avand 2 fonduri clasate(400pct ce-i drept).
    Uitati-va la preda gheorghe ce porumbei are rezultati din selectie dura( anul acesta va iesi campion la as maraton 3 ani).

  65. Fam Lucaci says:

    Caline nu e locul si momentul potrivit sa-mi afisez rezultatele, cat despre Magdemburg 2 am clasat 3 din 6 si tine cont ca am bagat si tineri, se poate verifica fisa de imbarcare, atat scriu despre rezultate, nu e momentul. Voi face articole dupa Sweering +1000km si voi povesti atunci despre rezultate, familie de porumbei, nu de ferme, vezi ca e diferenta intre familie si ferma.
    Caline pariez cu tine pe favorit cat si pe echipa, si sa nu zici cas fara obraz, ca eu am mai clasat de la +1000km (75%) din cei angajati. Dat fiind acest aspect eu pun la echipa doar 3 (toti fii a lui Avraam) si pe tine te las cu 5.
    Alege suma pe care vrei so pariezi, dar te rog sa fii “treaz” cand pariezi, sa nu patesc si eu cu tine cea patit Vancea cu mia de euro.
    Alege tu cui dam bani inainte de etapa, si promit ca de data asta te bat doar cu 24 de ore nu ca la Frankfurt.
    PROMIT SOLEMN CALINE CA DUPA SOSIRILE DE LA SWEERING FAC ARTICOL CU PORUMBEII SOSITI SI ACOLO POVESTIM SI DESPRE NORME, AS MARATON, MATCA NR DE PORUMBEI.
    Putem povesti si cati porumbei avem fiecare cu PALMARES MARATON 3 ANI, si daca scorul va fi egal la maraton pe 3 ani pasare, ne uitam in top 20 nat cati sunt, dar te asigur ca nu e cazul.
    Te astept la SWEERING +1000KM atat pe tine cat pe orce jucator care inca nu a simtit gustul unei pasari in top 10 la +1000km, si care nau facut echipa NICIODATA CU ETAPE DE 1000KM, desi au angajat pasari cu care au vandut frati cu denumirea de mari maratonisti.
    VIVA SWEERING
    VIVA SWEERING
    VIVA SWEERING

  66. Fam Lucaci says:

    Dupa a Smarandei d-le Dascalu, noi ne facem ca jucam maraton, la +1000km bagam dor porumbei de care nu avem nevoe si pe care oricum “ii aruncam la tomberon” .
    Mult succes d-lui Asmarandei, care da e “MARATONIST” nu cautator de puncte si etape de 801km cu vant din spate.

  67. Fam Lucaci says:

    D-le Dascalu noi nu suntem certati, noi facem reiting ca lumea sa fie cu ochii doar pe SWEERING, credeti ca ma pot supara pe Habaci, pe el nu pot sa ma supar indiferent cear zice. Este un mare crescator, pune suflet, traesti pt. porumbei si sunt sigur ca la SWEERING va juca ca si Jele Jelema, Caline iti doresc succes.
    Neam atins scopul, am facut reiting. Deacum incolo revenim la normal si cel mai bun sa castige. Credema ca mie frica de pasarile tale, ca stiu cum leai antrenat in aceasta saptamana, si mai stiu ca lotul tau au parte de un mare antrenor gen Goardiola.
    VIVA SWEERING

  68. AVRAM says:

    ESTI TARE LUCACACI TE-AI AFIRMAT PRIN COM-URI,PE CAND ALTI CA CIOARA SI HABACI CASTIGAU MARATOANE

  69. emy says:

    caline ai mare dreptate l-a com 63 dar sa tii cont ca suceava la prima etapa de fond au avut o mare catastrofa Iar la prima etapa de maraton tot au venit cu 7000 si ceva de porumbei de ce ?? ITI SPUN ZBOARA DE CATIVA ANI PE ACEASTA RUTA POLONIA

  70. ciurdar says:

    Mai Lucaci,cum le dai la intors,intr-un coment enumeri ironic rezultatele lui Calin iar in altul o faci pe fecioara cind vede scula zmeului.Mai anii trecuti va pupati in bot(si fund) ca cainii la nunta iar acum va balacariti de va vede toata tara.Mai bine va luati voi doi de mina si dati o fuga in MOLDOVA sa luati ceva lectii de la adevaratii MARATONISTI.

    VIVA SCHWERIN(pasarea malai viseaza)

  71. Cristi says:

    D-le Lucaci,esti un om alunecos,ce te-ai mai bucura sa nu ii vina la “prietenul tau” Habaci si sa-ti vina tie, ar urma ,,articole,,…dar sa nu uiti de Bamberg “o adevarata provocare”…Sunt sigur ca ai prieteni f f putini sau chiar de loc.Da nu-i treaba mea-asta sa nu te mai obosesti sa-mi raspunzi,era o constatare.Pacat tot timpu ajungeti sa va certati.

  72. habaci calin says:

    Lucaci esti penibil rau,nu i-ti e rusine sa te lauzi ca mai batut la frankfurt cind sti prea ca bine ca eu am angajat 5 yarlingi?
    Raspunde la intrebare nu te ascunde ca o curva,cati porumbei ai avut cu barem la maraton si as maraton in 2011 ? si cati porumbei ai clasat la magdemburg 1 pe canicula,concurs care a tinut 4-5 zile ?
    Nu pune si pui care ai vindut la fraieri in toamna cu paramixo si adeno coli,s-au ai uitat sa spui la cumparatori treaba asta …….ups.
    S-au dami un nume care a facut rezultate cu porumbei tai,nationale-zonale,judetene,s-au macar un loc in fata la vreun maraton-fond………antrenament.
    Eu am simtit gustul la maraton de 1.070 km si cu yarling care este % habaci calin,nepot din hermesa galactica si tardiv cu 7 pene,dami si tu un yarling care ti-a facut barem la maraton cu etapa de 1.000 km.
    S-au altcineva care a facut rezultate cu porumbei tai peste 1.000 km ,scuze am gresit la 100 km ai ceva ?
    ai o scuza din cauza paramixo-adeno coli nu au reusit sa mai zboare ?
    La ucp mitroiu eugen are 2 ani la rind 2 yarlingi in top national ucp cu,cupe pe dambovita care au clasat 2 fonduri si 3 maratoane 2 peste 1.000 km,din porumbei mei.
    Daca scot rezultatele in Romania in ultimi 3 ani,in 7-8 judete din tara porumbei mei au iesit campioni,au intrat in expoziti,au clasat ca yarlingi tot ce se putea clasa si multi au iesit campioni din primul an de zbor.
    Da-ne si tu ceva ? poate la un antrenamet are cineva un loc 1 pe crescatoria lui din paramixo tai ?
    Sti prea bine ca tunduc mi-a dat sa beau vin la banchetul din arad si eu cum nu beau alcool m-am ametit asa ca poate sa zica cine ce vrea ca a pus pariu cu mine pt ca nu stiu.
    Iar daca tu ataci cu asa ceva eu i-ti fac ceva care cu siguranta te v-a lasa departe de porumbei.
    Nu uita ce mi-ai spus de Vancea Flavius-Marius Tunduc-Oros Bogdan-Fildan-Fam Miclos,ce vorbe ai spus ce acuzati ai spus cum ai criticat si jignit aceste persoane,stiu ca ai sa negi dar din pacate eu te-am inregistrat pe tel discutile noastre ca te-am simtit ca esti perves,si am si 2 martori la care le-ai povestit niste lucruri murdare de persoanele sus amintite,pe care le-ai acuzat de fapte foarte grave.
    I-ti jur ca in momentul care nu te opresti din acuzat-mintit-inselat-atacat oameni,eu dau o declaratie cu martori si inregistrarile cu tine si o sa ti se vada adevarata fata,pacat ca i-ti faci religia de ras si dai un exemplu negativ prin purtare ta fata de cei din lume,esti o piatra de poticnire pt multi.
    Poarta-te cuvincios nu i-ti mai vorbi colegi si prieteni de rau ca dai de dracu,vezi-ti de porumbei tai nu de a altuia si zboara porumbei ca nimeni nu e curios de tine s-au de rebeca-avramul tau.
    Accept pariul cu 100 de euro pe porumbel nominalizat si crescator tot 100 de euro,dam bani la mult iubitul tau prieten Vancea Flavius,si ori cine castiga donam bani pt o fapta caritabila,cineva care are nevoie de bani s-au medicamente,se ocupa Fildan Vlad de restul.
    Ps vezi ca si acum am mesaje care mi-ai trimis tu cu amenintari cu bataia intrari peste mine in casa si amenintari la adresa familie,daca nu crezi intreaba-l pe Pasaca Bogdan ca lui i-am dat sa citeasca mesajele tale.
    Daca ma superi te fac sa dai un interviu la politie……………………sa vezi ce bani i-au dupa tine……………….de nu mai ameninti tu pe nimeni.

  73. LIVIU says:

    CARASUL LA PRIMUL MARATON A AVUT 2700 DE PORUMBEI, NU 1600, IAR DESPRE ZONE N-ARE ROST SA VORBIM, ESTE CA SI CU BATAIA VANTULUI, PE CINE BATE CARE-I CEL MAI BINE PREGATIT CASTIGA, DECI UNA-I SA ZBORI PE CAMPIE LA PESTE 1000 SI ALTA-I PESTE MUNTE LA ACEEASI DISTANTA( CU SIGURANTA MULT, MULT, MULT MAI GREU).DE ACEEA IN UNELE ZONE SE IMBARCA INTREGUL EFECTIV DE PORUMBEI.

  74. Sandu says:

    Bravo Fam Lucaci intodeauna la subiect si cu argumente convingatoare.Pt unii lauda nu prea miroase a bine cred ca sint disperati ca au scazut vanzarile.Iar in Salaj sau adus porumbei de la Arad de maraton de la care se asteptau sa faca norme la maraton nu la fond si chiar daca au facut norme la fond erau prea in spate in catalogul national sa le observe cineva. Daca ati adus vorba de fond sa stiti ca este un porumbel in Salaj cu doua locuri 1 la etapele de fond pe clasamentul general si nici decum nu provine din crescatoriile din Arad ci din crescatoriile autohtone(Bogdan Ionut) si de la Satu Mare (Frati Naghy) unde intradevar sunt porumbei de calitate.Din pacate la maraton porumbeii adusi de la marii crescatori care prefera etape de 800 Km si se simt mari maratonisti au picat ca MIG-urile romanesti la fiecare maraton.Planu de zbor trebuia respectat iar zona de vest sa facut de toata rusinea.

  75. Fam Lucaci says:

    sunt deacord, da seria la favorit si seriile la cei din echipa. Cand si cum trimiti bani?
    Pune azi seriile atat la cei 5 din echipa, cat si la favorit, si sa vedem ce putem fiecare dintre noi, fara scuze sau povesti de adormit copii, jigniri si toate cele …
    – vezi sunt calm nu ma cert cu tine, nuti raspund cum ai raspuns tu prin com de mai sus, atat mie cat si altor colegi care au scris aici.
    Da seriile si trimite bani, la +1000km dispare teoria
    DACA AZI NU ESTI CAPABIL SA DAI SERIILE PT PARIU, inseamna ca unii dintre colegii tai de club au avut dreptate cand au facut afiirmatia “numa gura-i de Habaci” da seriile si demonstreaza ca nui asa
    VIVA SWEERING

  76. peste 1000 km says:

    Da seriile si trimite bani, la +1000km dispare teoria

    hahhaahahaaaaaaaaaa))))))

  77. Ninel says:

    Are dreptate Dl Lucaci prea multa vorbarie sa vedem pariul si munca pe campul de lupta.

  78. NUU 800 km !!!! says:

    Habaci Calin. Da dle nimic de zis ai avut rezultate foarte bune, ai fost campion national de cateva ori intrun timp foarte scurt, palmaresuri pe la toate categoriile dar si multi porumbei prin expozitii.
    Puncte slabe.
    – cresti si joci cu numar enorm de porumbei, nu practici sportul la rang de arta.
    – ai vandut enorm de multi porumbei si procentajul rezultatelor rasunatoare in alte crescatorii inca nu au ecou.
    – ultimele licitatii confirma ca esti in scadere incepand cu anul 2012.
    – anularea centrului din Vladimirescu au scazut drastic rezultatele la categoria general, categorie unde inainte aveai rezultate foarte bune.
    – la peste 1.000 km inca nu ai demonstrat sa lamuresti odata pe toata lumea ca poti sa joci tare si cu rezultat la aceasta distanta, fara vant si km la limita.
    Una cu alta in mare esti un columbofil care ai facut rezultate si esti bun, apasa butonul refesh si continua sa demonstrezi.

    Dani Cioara. A avut ceva rezultate dar nu a reusit sa dea pe nimeni pe spate, de exemplu tu (Habaci) esti peste nasul tau cu mult, nu este cazul sa dau alte minim 20 de exemple.
    Rezultate maraton.
    – in anul 2011 a facut mai multi porumbei cu AS Maraton dar niciunul nu a speriat nici macar Aradul.
    – in anul 2012 a amgajat la primul maraton atentie 90 de porumbei si nu a facut nici un porumbel cu AS Maraton.
    – in anul 2013 a angajat atentie 15 porumbei la primul maraton si a reusit sa faca un porumbel cu AS Maraton.
    – in anul 2005 loc 1 si 2 Magdenburg acesta a fost singurul si primul rezultat mare cand s-a auzit de d-l Cioara Dani. De atunci au trecut aproape 9 sezoane.

    Puncte slabe.
    – nu a avut niciodata porumbel cu norma Maraton Palmares 3 ani.
    – nu a avut niciodata porumbel cu AS Maraton Palmares.
    – NU A LUAT NICIODATA CUPA LA NIVEL NATIONAL la MARATON sau AS MARATON , PORUMBEL sau CRESCATOR.

    Campioane Calinut daca am gresit cu ceva mai sus te rog sa ma corectezi.

    Pentru cine nu stie!!! In momentul de fata cel mai constant columbofil din Romania la categoria MARATON este si se numeste Cobzaru Daniel. Acesta in ultimii ani a fost mereu pe podiumul national. Are zona buna si se afla pozitionat foarte bine, detine porumbei buni si munceste enorm de mult la porumbei. (Dar totusi cel mai complet columbofil din tara nu este el, el este strict doar la maraton).

  79. NUU 800 km !!!! says:

    rectific
    – in anul 2012 a avut Dani un por. cu AS Maraton si in anul 2013 nu a avut niciunul cu AS Maraton.

  80. Fam Lucaci says:

    E ora 18, astept in continuare seriile si bani (sper ca nu esti plecat in delta) mai sunt 6 ore pana la sfarsitul zilei.
    FAPTE NU VORBE.
    VIVA SWEERING, VIVA BATRANUL AVRAAM ACASA

  81. dax says:

    Pana la urma si din reclama proasta e buna.

  82. zona 1 says:

    Domnilor hai sa nu mai vb de maratoane.nici habaci nici lucaci si nimeni din zona.eu nu vad maratonisti in arad sau oradea.maratonisti sunt:Preda gheorghe,Cobzaru daniel si Lazar paraschiv.voi sunteti doarasa de-o etapa cu vant din spate……demonstrati la zborul asta de swerin si atunci vb….pana atunci fara reclame.intr-adevar vreau sa fiu corect ca om si recunosc ca ati fost foarte buni crescatori si habaci si lucaci…dar se cativa ani nu mai sunteti mai ales la maratoane…..nu ati mai facut nimic.ori cum sunteti in primi 10 din vest…..dar mai mult dovediti acum la swerin….

  83. habaci calin says:

    NUU 800 km,acum am ajns acasa,dupama aceasta am fost cu porumbei la imbarcare pt fond tabor.
    Mai cauta la Dani Cioara rezultate ca mai sint.
    Loc 1 magdemburg 970 km 2011 toata zona de vest pe canicula infernala concursul tine 4 zile.
    loc 2 bamberg 885 km concursul tine 5 zile
    Si mai are multe locuri in top 10 la fonduri si maratoane,deci nu cred ca e cazul sa n-e legam de el fara motiv.
    Nu cred ca tu esti in masura sa critici rezultatele mele in special ca nu ti-ai dat numele,asa sub anonimat putem sa criticam judecam pe cine vrem dar cind cineva i-a la analiza alt crescator corect si drept ar fi sa o faca cu numele lui,sa vedem daca este in masura sa judece pe cineva.
    Daca nu sti in 3 ani porumbei mei au iesit in mai multe judete campioni judeteni si in top de expozitile nationale,din porumbei mei au iesit si campioni nationali,1 nat 2 nat 4 nat 9 nat ,si lista poate continua cu multi in top 20 nat.
    Da-mi tu un nume din tara,un campion care a dat pui si in 2-3 ani au iesit si alti in mai multe judete campioni cu porumbei lui si mai multi in top 10 national.
    Sportul acesta ar fi foarte simplu daca cumperi porumbei de la habaci-cioara-cobzaru 2 pui si urmatorul an iesi campion national,asa toata lumea ar fi campioni,nu e chiar asa,nu e chiar asa de simplu,din acest motiv e asa frumos acest sport nobil care din pacate de multe ori este murdarit de anumite persoane fara caracter.
    Indiferent ce se spune despre mine nu mai ma intereseaza,eu stiu ca i-mi zbor porumbei si am rezultate an de an,chiar daca dusmani mor de ciuda,am luat in judet peste 200 de cupe in 7 ani in concurenta cu cei mai multi campioni nationali din vestul tari,in fiecare an am foarte multi porumbei in expozitile nationale.
    Si de 5 ani la rind sint in top 10 national,putini crescatori din romania au reusit acest lucru.
    Da zbor in fiecare an aprox 100 de porumbei dar am un procent foarte mare de porumbei cu barem,tinind cont ca in fiecare an joc si 20 de tardivi.
    Doar anul aceste porumbei mei au reusit locuri de top in mai multe judete
    loc 1-2-3 in dolj
    loc 1 arges
    loc 2 arges
    loc 2 in hunedoara
    loc 2 in caras-severin
    loc 2 in arad
    loc 2 arad
    loc 4 in timis
    Eu cred ca este calitate si nu multi din tara care au vindut porumbei au reusit aceste performante.
    Am scazut pretul la porumbei la licitati pt ca lumea nu are bani sint constient ca multi i-a painea de la gura sa cumpere un porumbel,acum 3-4 ani cind te mai puteai invarti un ciubuc ceva lumea cumpara cu 100 de euro un pui bun,acum daca ceri 100 de euro nu are de unde sa i-ti dea,trebuie sa fi si om inainte de toate.
    Anul acesta am vindut c-am 30-40 de pui si am dat cadou peste 50 de pui care m-au costat bani s-ai cresc,dar am ajutat oameni care mi-au cerut ajutorul spunindu-mi nu am bani daca vrei sa ma ajuti sa i-mi dai un pui si eu a-i trimiteam 2 s-au 4 pui,chiar ieri un incepator din cluj mi-a trimis un mes daca pot sa-l ajut cu un pui i-am spus sa ma sune in toamna c-ai dau 2 pui cadou.
    0751459395 nr de tel nici nu stiu cum al cheama.
    Am singura pasare din tara cu 5 expoziti nationale si vreau anul acesta sa o fac cu 6 expoziti nationale mai am nevoie de 1 concurs sa prinda acum are 6 clasari,mai are nevoie de un fond.
    Am sa angajez la schwerin 15 pasari in care 5 yarlingi la 1.100 km vreau sa incerc sa vad daca pot ca yarlingi sa faca fata la 1.100 km cu toate ca nu e ok sa fortezi yarlingi la distanta asta, si pe zona noastra care dupa parerea mea este cea mai grea din tara.
    schwerin 1.100 km, 800 km are de zburat pe 3-4 tari cu lanturi muntoase iar la final 300 de km pe pusta ungara unde pe timp de vara sint 40-43 g.c la umbra.
    Eu cred ca 1.100 km se face 1.300-1.500 km,ocolind munti inalti din germania-cehia-slovacia-austria.
    Cind am avut centru in vladimirescu,jucam primele 5-6 etape si pe urma mergeam pe fond+maraton foarte putini porumbei mai jucau la scurte deci nu prea am avut rezultate foarte bune pe tara la general,au avut alti crescatori din vladimirescu care au facut rezultate pe general,pt ca majoritatea jucam fond-maraton si la scurte angajam 5-10 pasari iar 2-3 crescatori mergeau cu 50-80 de pasari si rezultatele erau ale lor.
    Noi din vladimirescu in zona 1 din judet asteptam ultimi,adica avem orasul in fata cu 7-12 km si multi crescatori pe granita cu ungaria la 15-20-30 km in fata noastra deci e foarte greu sa faci un loc in primi 10 pe judet,la scurte.
    Nu am zburat peste 1.000 km
    dar cu etape de 980 km am iesit campion national la maraton crescator palmares
    maraton porumbel palmares
    Si chiar au fost concursuri grele cu intrari a doua zi
    concursuri cu piederi mari care au tinut 3-4 zile.
    Daca am fost campion national la 5 categorii cu etape de 980 km crezi ca 20 de km ma impiedicau sa fac aceste rezultate ?
    980-1.000 km e tot una la un porumbel bun care a clasat pina atunci 3-6-9-12 maratoane.
    Am cei mai multi porumbei din jud clasati cu 6-7-8-9-10{12 maratoane}
    In jud caras fostul tandem boboiescu este loc 6 jud maraton cu porumbel habaci calin jucat ca yarling de fapt tardiv la 1.070 km
    Loc 9 maraton tot yarling este habaci calin nepot din femela mea “613”
    Mitroi Eugen Jud Dambovita are in 2012 un yarlin clasat la 650 km 700 km 840 km 998 km 1015 km,as fond+as maraton yarling
    In 2013 la fel tot asa are alt yarling,clasat la 650 km 700 km 840 km 998 km 1015 km,as fond+as maraton yarling.din porumbei mei.
    Deci se poate si la peste 1.000 ? este calitate ?
    In 2013 Moise jud botosani iese campion la fond pui cu porumbel % habaci calin,anul acesta are 2 yarlingi clasati la primul maraton & habaci calin si sint angajati acum la maraton sa asteptam vedem cum claseaza.
    Cind faci o analiza unui crescator e bine sa o faci complecta,nu doar 1 etapa s-au doar ce i-ti comvine.
    Nu e corect ca un crescator mai slab sa critice un crescator mai bun,de aici rezulta invidia foarte mare,nimic altceva.
    Sa critice toata lumea stie,sa faca rezultate nu este pt ori cine,si din neputinta uni oameni nasc monstri.
    Eu nu ma consider cel mai bun din jud,sint alti mai buni ca mine si care au multi ani de rezultate in spate,de a-ia am un motiv sa vreau mai mult,sa-i ajung s-ai intrec prin rezultate nu prin analize.
    La frankfut 1.015 km am angajat 5 yarlingi din care s-au intors toti 5 iar 3 dintre ei sint printre cei mai buni porumbei in crescatoria mea la ora actuala chiar daca nu au clasat ca yarlingi la 1.015 km.

Spune-ti parerea

*