voiajori
Iata a sosit din nou anotimpul rece, ce trist…..parca mai ieri eram in tabara cu copii, si ne plimbam pe malul unui rau de munte cu Ionatan si Elisei (fiind mici), alergau dupa fluturii gingasi si multicolori, si parca ma lasam invaluit de adierea calda a vantlui pe acele calduri toride. Mai era putin incepea scoala fiind prima zi de scoala din viata fiului meu  Ionatan. Iar teiul din curtea casei incepea sa fie parasit de frunzele ingalbenite care dansau un vals in drumul lor spre neant.
Acum atmosfera e cu totul alta, simt mirosul de ger proaspat si scartaitul omatului sub picioare. Fulgii parca se joaca in zborul lor globiu. Copacii dantelati, parca danseaza si ei in zborul leganat al diminetii de iarna. Este un peisaj de vis, cristale sclipitoare parca iti iau ochii in jocul lor vesel si zburdalnic.
Intr-o astfel de atmosfera discut cu baetii mei,… a venit vremea sa impodobim bradutul, ne pregatim de impodobit, si incep sa le spun baetilor mei: CA CRACIUNUL NU INSEAMNA DOAR UN BRAD FRUMOS IMPODOBIT, NU UN MOS CU CADOURI, NU FAPTUL CA TREBUE SA FIM MAI BUNI, SA FACEM DONATII, SA-I AJUTAM PE CEI LIPSITI. CRACIUNUL MAI MULT DECAT TOATE ASTEA E VIATA=E ISUS HRISTOS, E COPILUL PE CARE NOI IL SARBATORIM IN FIECARE AN, CARE A LASAT CERUL, SLAVA, SI A VENIT, S-A INTRUPAT, CA SA TRAEASCA PRINTRE NOI SI SA MOARA PENTRU FIECARE DINTRE NOI. CA NOI SA PUTEM FI SALVATI SI IERTAT DE PACATE.
In timp ce le spun acest ADEVAR, fiilor mei, ma cuprinde un fior, e fiorul amintirilor. Eram copil, gingas in casa parintilor mei, si impreuna cu fratele meu si cele doua surori ale mele impodobeam bradul, acasa si colindam in jurul bradului, parintii se uitau la noi, si ochii le sclipeau de bucurie, ce vremuri … din cand in cand mai se auzea cate un globulet care cadea si se spargea(erau foarte sensibile, in acele vremuri) fiecare dintre noi patru, vroiam sa punem varful bradului, ce vremuri, ce amintiri, ce frumos putea fi. O! Copilarie, copilarie ce repede a-i trecut, si cum calatoria noastra vremelnica pe acest pamant, are cai si directii diferite…Dar, totusi de sarbatori, ne intoarcem “ACASA” ne vin prietenii din strainatate, la unii copii, parinti, frati.
La televizor, deruleaza un reportaj facut in vama Bors, unde ROMANASII nostri, in vama stau pregatiti pentru lansare, sa poata ajunge ACASA, la fel ca pasarile noastre.
Vazand, toate astea in randul oamenilor, imediat columbofilul din mine face o paralela, intre om si porumbel. Realizez ca am un porumbel  special pentru mine, care este in spatele TUTUROR REZULTATELOR MELE si care, niciodata nu a benificiat de un articol sau scos in lumina reflectoarelor. Acest porumbel special, nu e nimeni altul decat BATRANUL AVRAAM, reproducatorul de baza: tata, bunic, strabunic, la porumbei care au realizat cate 3 clasari la maraton intr-un an cu etape de peste 830km, luand cupe la nivel de asociatie  cat si la nivel national cu o nepoata.
In continuare voi enumera cativa din urmasii lui (FII):
a)169081-04 Ionatan, norma la toate categoriile +palmares 2007-2008 clasand 23 de etape de la 100km-930km, clasand peste 11000km in doar doi ani.

Ionatan

b) 520045-07 loc 4 derbi vestului, fond pui 2007, 530km, prezent in revista FCPR, +maratoane in anii urmatori.
c)520195-07 Solomon, fond si fond palmares.

Solomon

d)259047-08 loc 1 la 300km in 2009.
e)221103-05 loc 7 din 3873 porumbei, 115km 2007.
f)987813-10 claseaza de la 100km-1000km in 2012, 7 clasari, norma maraton.
g) 220051-11 derbi Jihlava 530km loc  din 1205 porumbei zona de vest.
h) 220053-11 derbi Jihlava 530km loc din 1205 porumbei zona de vest.
i)1000101-13 derbi Jihlava 540km loc 38 zona de vest, etc.
NEPOTI:
a)520037-07 Rebeca Singura din tara cu 9 maratoane clasate pe clasamentul mare, intre anii 2009-2011

Rebeca


b)222269-10 loc 17 NAT BERLIN 2012(mama lui fica a lui AVRAAM)
c) 259013-08
d) 222265-10
STRANEPOTI:
a) 032072-09- 20 de clasari de la 100-700km
b) 222089-11 Ancuta, loc 2 AS MARATON BIHOR
loc4 MARATON BIHOR

Ancuta


c)220090-11 LOC   530KM 1205 PORUMBEI ZONA DE VEST
d)222293-10 loc 1 Tarnava 350km
e)222056-11 cu locuri de varf+fond pui 2011
f)1000570-12 loc 69 din 2024 porumbei derbi zona de vest 540km,
g)1000120-13 loc 82 540km derbi vestului 2013
CU SIGURANTA EXEMPLELE POT CONTINUA… cu rudele colaterale.
In alte crescatorii, nepoti, stranepoti din AVRAAM:
a)Zgard Viorel loc 4 derbi 2012(inel derbi) 560km loc 2 maraton Laipzig 2013- Bihor
b)Andrei Bondar, porumbel de 1 an claseaza la 1010km in 2012
c)Ruha Emeric, un stranepot di AVRAAM ii intra de doua ori primul pe crescatorie la fond.
d)Valer- Campia Turzii- zboara un porumbel nepot din AVRAAM  3 maratoane in 2013, clasand unul iar la a-l treile maraton nu anunta stikarul, si a fost privat de prima norma la maraton a dansului(din oua cadou)
Ce e foarte placut pentru mine este ca din fii Rebecai (care este nepoata lu AVRAAM), am obtinut 4 pui cu mot la fel cum avea unchiul a lui AVRAAM si care era, nepot din Bliksem (acei aardeni vechi care mai si zboara).
La incheiere, vreau sa mentionez un aspect foarte important; Acest articol nu a fost facut in dorinta de a vinde! Am avut dorinta de a scrie acest articol datorita unor afirmatii facute de catre un coleg ”Ce a facut AVRAAM asta?”… iata ce a facut, putin sau mult eu il consider senzational. De ce spun asta? Am cautat in timp prin toata zona de vest sa gasesc o familie de porumbei care sa obtina rezultate in care, porumbeii sa fie inruditi intre ei, aspect foarte important de care tin cont. Porumbei cu rezultate notabile am gasit foarte multi dar,…. atat nu ma multumeste in cautarea mea pentru a face noi achizitii. Dar am avut ocazia  intrun sfarsit dupa indelungi cautari am urmarit in ultimii ani crescatoria domnilor Lucaciu+Horotan… poate ca este singura care se incadreaza criterilor mele. O alta crescatorie intereseanta  esta a dlui  Fekete Robert care fiind tot din Zalau.
Poate ca indirect fac reclama si pot fi acuzat … consider ca trebuie  scos in evidenta si porumbeii a altor columbofili si nu numai porumbeii mei. Recunosc, imi plac crescatoriile din care se joaca cu numeric mic de porumbei, asa cum am mai spus unde porumbeii care fac rezultate sunt inruditi intre ei, … acestea nu sunt crescatorii in care se joaca la plesneala, nimereala sau se bate moneda numai pe noroc.
Va urez la toti columbofilii sarbatori fericite ACASA  si nu uitati: DUMNEZEU NE IUBESTE SI NE IARTA INDIFERENT CE PACATE AM FACUT, DOAR SA NE INTOARCEM LA EL.
HRISTOS S-A NASCUT … SI PENTRU TINE.

Bunicul lui Avraam

Tatal lui Avraam

AVRAAM

Unchiul lui Avraam

Nepoti ai Rebecai, din diferiti fii ai acesteia:

Adaugat pe 27 Dec 2013 de |  | 7,449 views

103 pareri la articolul “Batranul „Avraam”…”


  1. Voicu says:

    Avraam – Ionatan (fiu) – Rebeca (nepoata) – Ancuta (stranepoata), nu este rau deloc.
    Clasari de varf incepand cu 115 km si pina la 1.100 km.
    Buni zburatori inca de pui.
    Ce ne puteti spune despre rude colaterale ?
    Felicitari!

  2. Fam.Lucaci says:

    Sa va detailez mai pe larg:D-l Laios Obendorfer, neavand urmasi, la batranete s-a imprietenit cu d-l Hegedus(Ungaria)…ulterior d-l Obendorfer sa dat in grija d-lui Heghedus…mai tarziu d-l Hegedus a fost direct mostenitorul unei colectii impresionant de valoroase a porumbeilor, in special JAN AARDEN. Batranul Obendorfer, toata viata lui a achizitionat numai super porumbei, iar cei care au catalogul Obendorfer, stiu despre ce vorbesc, si nu mai au nevoie de nici o prezentare(acei aardeni vechi care mai si zboara). Cezar(tata Avraam, fiu direct Bliksem) a reprodus 3 fii:
    -sora de cuib, a lui Avraam a fost cumparata de d-l Peteo Ianos
    -Avraam a fost cumparat de doi baeti din Bihor, potenti financiar
    -cel deal treilea a fost concurat, devenind un foarte bun zburator, ulterior fiind vandut in Japonia pe o suma foarte frumoasa.
    D-l Peteo Ianos, din femela cumparata(sora de cuib a lui Avraam) a reprodus o nepoata care a participat in OLIMPIADA din 2008, si ulterior femela a dobandit numele de “OLIMPIA”, a se vedea rezultatele d-lui Peteo.
    Ulterior, dupa cativa ani buni, d-l Heghedus a dorit sa-l rascumpere napoi pe BATRANUL AVRAAM.
    ACESTE DETALII NU AU FOST DATE IN SCOPUL DE-A VINDE.

  3. Fam.Lucaci says:

    Bliksem este fiu din HET VLEKJE. “VLEKJE” A CASTIGAT LOC 2 NAT DAX-84, CASTIGAND SI UN AUTOTURISM.

  4. Sergiu says:

    Ati cumpărat porumbei de la Șofron Ghe. Cum au mers puii din ei???

  5. Fam.Lucaci says:

    Da, anul trecut in toamna a-m cumparat 20 de pui tardivi de la d-l Sofron din cei mai buni zburatori ai dansului in 2012, inclusiv din campionul national. Sunt FOARTE MULTUMIT DE PUI DIN EI, SI SPER CA LA ANUL PRIN VREMEA ASTA SA IMI DEA MOTIV SA FAC ARTICOL DESPRE EI. Fara a exagera, d-l Sofron si Nini Enachescu sunt cei mai buni la viteza, demifond(parere personala) luati cu incredere de la amandoi, si nu veti fi dezamagit.

  6. rebeca lui avram says:

    In toata viata ta ai avut 4 porumbei cu as maraton si 3 din familia asta .spune ca de 11 ani concurezi si familia asta te scoate din groapă că cu alti nu ști sa joci că esti slab

  7. FA says:

    Fara nici o urma de jignire si cu cel mai mare respect atat penru dvs dle Lucaci cat si pentru Dl Nini va spun ca daca urmariti clasamentele din ultimii ani, inclusiv clasamentele de la UCP care l-au facut maestru emerit o sa vedeti ca dansul a avut acele vrezultate extraordinare NUMAI asteptand in ultima linie porumbeii printre ultimii ca distanta.

    Dragii mei asta inseamna pe traseul de zbor peste munte INECHITATE. Toti porumbeii trec peste munti. Pana aici totul este bine. Unii porumbei se opresc acasa la Busteni, Comarnic, Breaza, Campina, Banesti. Imediat dupsa Banesti incepe o portiune plata (ca in palma) de campie. Porumbeii dlui Nini parcurg pe aceasta campie inca 20 km, acesti km sunt cei care il fac MEREU campion national si maestru emerit.

    Ce vreau sa va spun cu asta, dansul este foarte bun ca si crescator dar NU atat de bun precum arata rezultatele si precum se crede dansul.

    De cumpara porumbei, habar nu am de unde sa cumparati, totiincearca sa isi vanda marfa.

    Constat ca si unii mai titrati, NU stiu sa citasca clasamentele.

    Toate cele bune!

  8. Fam.Lucaci says:

    Este frumos cand conversezi cu cineva sa scrii numele tau adevarat, Rebeca este nepoata lui Avraam. Iar tu la maraton esti un nepot!
    Da, este adevarat ca am avut 4 porumbei cu AS MARATON, DAR AM LUAT CUPA LA NIVEL NATIONAL MARATON PALMARES.respectiv: 3, 4, 16, 17, si 19. La crescator deasemenea, m-au ajutat sa iau cupa la maraton palmares 3 ani, respectiv locurile: 2,7,8, 12, 17,si 19. Tot acesti porumbei mau ajutat, sa iau cupa la nivel national, respectiv AS NATIONAL PALMARES LOC 3, 11 SI 17.
    Omule rau intentionat, daca tot ma urmaresti ai fi observat ca am inceput sa joc maraton, odata cu anul 2007, si am obtinut din primul an, loc 1 maraton Bihor, pasare.
    De ce nu specifici, ca pana in anul 2005 noi ca judet nu deranjam campionatul national la fond si maraton, eram foarte slabi ca si judet. Acum eu te intreb pe tine:tu ai luat MACAR O CUPA LA NIVEL JUDETEAN LA MARATON CRESCATOR SAU AS MARATON PASARE? DAR LA PALMARES? CAT DE ACRI SUNT STRUGURI? FOLOSITI MIERE SAU ZAHAR SA PUTETI RUMEGA ACELE BOABE ACRE?
    Omule rau intentionat, noteaza ce scriu acum:
    -2013, am inceput cu 5 porumbei maraton
    -cum pot sa am mai multi la aceste categorii, daca eu in fiecare an am inceput sezonul cu o mana de porumbei?
    -DACA JUCAM CU VANT DIN SPATE LUCRURILE STATEAU ALTFRL:)
    O alta intrebare:cu cati porumbei incepi tu in fiecare an?
    TU TOT NU AI INTELES ESENTA ACESTUI ARTICOL, AICI SE VORBESTE DESPRE O FAMILIE DE PORUMBEI, CEI-A CE TIE ITI LIPSESTE, SI ACOPERI ACEASTA LIPSA CU UN CONSUM ABUZIV DE STRUGURI SUPER ACRI, DEVENIND SI TU UN MARE SNOB ACRU. Tu nu ai observat in nenumarate tanduri am specificat ca nu vand porumbei, atunci nu stiu ce te deranjeaza?

    SPUNEMI CARE DIN BIHOR, ARE MAI MULT DE 4 PORUMBEI CU NORMA LA AS MARATON? Sa nu mai intreb daca sunt si neamuri.

  9. alabalaportocala says:

    Rebeca singura femela intradevar cu 9 Mar clasate, din cate stiu exista un mascul cu 12 mar clasate in intervalul 2008-2011, iar masculi stiu mai multi cu AS Mar 3 ani la rand si miraculos la acelasi crescator.

  10. alabalaportocala says:

    Oricum felicitari pentru rezultatele obtinute!

  11. Maier Vasile-Cluj-Napoca says:

    Felicitari pt.rezultate,si multa bafta in 2014.Este foarte greu sa fii in top tot timpul,dar asta nu o intelege numai cel care concureaza.Dar este foarte usor sa comentez rezultatele altora,si nu te uiti la cele realizate de tine,si categoria la care concurez.Sarbatori Fericite,si La multi ani!!!

  12. Moga Ciprian says:

    Felicitari pt rezultate fam.Lucaci,in legatura cu porumbei de la domnul Sofron am auzit numai de bine,dar ce parere aveti de tandemul Cure J F & kristze si porumbei acestora an de an la cat. 100-700.Va urez SARBATORI FERICITE!!!

  13. Lucaciu+Horotan says:

    Unchiule sa sti ca ai talent ca scriitor si sigur ar trebuii sa continui cu articolele acestea care ne incanta de fiecare data.Familia de porumbei pe care o deti are o valoare foarte mare din moment ce comfirma an de an si iti aduce asa multe rezultate bune.Nu trebuie sa pleci urechea la vorbele celor care incerca sa conteste valoarea porumbeiilor tai, pt ei strugurii sint intodeauna acrii din moment ce nu ajung niciodata sa-i guste.Iti doresc multe rezultate bune incontinuare si sint sigur ca ele nu v-or inceta sa apara an de an.Sanatate si multa bucurie!!!!!

  14. Marius Tunduc says:

    Felicitari Ionut si Un An Nou plin de Bucurii!!!

  15. Fam.Lucaci says:

    D-lor, va multumesc pt felicitari, pt. com 9 IN FCPR 2009-2011 DOAR REBECA ARE 9 MARATOANE CLASATE PE CLASAMENTUL MARE, SI MAI ESTE UN MASCUL DIN SM CARE ARE 9 CLASARI, 8 DE PE CLASAMENTUL MARE IAR 9-A ESTE LUATA DE PE CLASAMENTUL MIC, DATORITA FAPTULUI CA PE CLASAMENTUL MARE NU A REUSIT SA CLASEZE(MAGDEMBURG2- 2011). Va rog cercetati, cu respect Ionut Lucaci.

  16. Felicitari dl Lucaci si rezultate mai bune pe viitor. Suceava

  17. santa says:

    felicitari pt rezultate si la anul care vine sa fii in fruntea clasamentului….. succes

  18. gheju says:

    Felicitarii pentru rezultatele obtinute si va rog nu luatii in seama rau voitorii pentru ca intotdeauna domnu este cu dumneavoastra si familia dumneavoastra cu stima GHEJU din austria

  19. ion says:

    poate sint birfe dar REBECA zicese ca sia mai uitat cipul si pe acasa participind cu altul pe picior o fi oare adevarat

  20. Fam.Lucaci says:

    D-le Ion, la maraton porumbeii se reclemeaza, si trebue anuntata seria de stik, credeti ca colegii mei de zona, ma iubesc atat de mult incat sa inchida ochii la reclemare? Daca da, inseamna ca sunt cel mai iubit dintre pamanteni:)

  21. Dorel Al says:

    D-le ion si d-le Fa cumparati si voi por. din astia care vin si pe portiuni cu munte si pe portiuni de cimpie ,,ca-n palma “si mai stam de vorba dupa aceea.Sunt sfintele sarbatori si haide sa incercam sa fim mai buni ca sigur o sa ne fie mai bine.Sunt ,,unii” care sunt buni si la UCP si la FCPR si asta chiar DERANJEAZA.AR TREBUII SA NE BUCURE,dar invidia roade.

  22. LIVIU says:

    FELICITARI PT REZULTATE SI PT FAMILIA DE PORUMBEI FORMATA.

  23. Tansa Ionut says:

    Felicitari pentru rezultate.pentru porumbei si pentru articol.De la cei care stiu ce inseamna 9 maratoane,palmares maraton pe cate 3 ani,care stiu ce inseamna sa astepti si sa te bucuri de sosirea unui porumbel de la maraton ai sa auzi cuvinte de lauda,de la ceilalti…nici nu mai conteaza.Sarbatori Fericite!!!

  24. Paul says:

    Felicitari porumbelu este un reproducator bun. Vindeti pui din Avraam ?

  25. Fam.Lucaci says:

    D-le Paul, nu vand porumbei, daca onoram cererile pt. pui din BATRANUL AVRAAM, erau vanduti si cei din prima serie din 2015.
    DOMNILOR ARTICOLUL NU A FOST FACUT PENTRU A VINDE, VA ROG IERTATI-MA CA MA REPET. NU VAND PORUMBEI DE MARATON. Detin porumbei de la doi maestri columbofili, multipli campioni nationali, fii directi din campioni nationali viteza, demifond, iar la accestia … sunt deschis la negocieri.

  26. Alin Rosu says:

    Felicitari Ionut!!! Un om deosebit cu super porumbei si normal ca rezultatele sunt pe masura. Iti doresc un An Nou Fericit tie si familiei tale ,iar anul care vine sa te ajute bunul D-zeu sa duci la indeplinire tot ce iti vei propune pe plan columbofil.Succes

  27. Paul says:

    Dle Lucaci la asa articol , rezultate, poze si detalii sa nu ajungeti sa dormiti in pat ca si legendarul El Dorado cu doua pistoale la brau 😀
    Aveti mare grija sa nu deveniti o tinta de atac asa cum s-a intamplat dlui Preda.

  28. Claudiu says:

    Felicitari pentru rezultate d’nule Lucaci si totodata sa aveti sarbatori fericite alaturi de familie si de cei dragi.
    Am observat ca ati adus multi porumbei de viteza-demifond de la 2 maestrii columbofili, care este politica dumneavoastra, doriti sa va participati la categoria viteza si demifond?…sau acesti porumbei sunt pentru a face infuzie cu porumbeii dumneavoastra de maraton?

    Numai bine !

  29. Habaci Calin says:

    Felicitari pt rezultate,sarbatori fericite,sanatate si iubire in sanul familiei .
    Bafta in anul ce vine,si credinta in Domnul ca restul vin de la sine.

  30. dani says:

    domnu HABACI nu ati mai dat pe la BEIUS cu pui din cei mai buni maratonisti pe care iati promis baietilor printre care si mie SARBATORI FERICITE

  31. nechifor catalin says:

    …abureala

  32. Fam.Lucaci says:

    #31 D-le Nechifor… ce?
    D-le Claudiu, da am cumparat acesti porumbeii, pt ca doresc sa joc viteza, demifond, sa particip la cat mai multe concursuri in sezon. La porumbeii de maraton urmeaza sa fac infuzii incepand cu anul 2015…anul ce urmeaza (2014)aduc porumbeii de la domnii Lucaciu si Fechete din Zalau. Ambii au cate o familie de porumbeii, care au jucat bine la nivel national si au clasat in fata la maratoanele grele, in special la cele de a proape 1.000km si chiar peste.
    In special in Germania, columbofilii au facut infuzii cu porumbei de demifond in porumbei de maraton, dar ei, joaca 1-2 etape de maraton si au forte putini porumbei care claseaza 3 maratoane intrun sezon. In schimb in Romania, cand ai doua maratoane, n-ai nici una, cand a-i trei abia ai una … prefer Zalau.

    #19 d-le Ion, daca urmariti pana acum sunt 31 de comeentarii(in acest moment)si sunt felicitat de catre colegii mei din jud Bihor, numai de doua persoane din 140 membri.
    Va dati seama ce iubit sunt, si cum sunt ajutat de catre colegi sa schimb cipul? Nu pt ca a-s fi o persoana neplacuta, dar:bataia, strgurii, etc… EU II IUBESC SII RESPECT PE TOTI.

  33. dani says:

    nu cred ca este o abureala
    nu are semnal

  34. Fam.Lucaci says:

    #27 D-l Paul, porumbeii de maraton nu sunt jos in curte, acolo unde sunt, sunt bine. Iar cei de viteza, demifond sunt jos in curte, si ei sunt bine. Ma bucur sa reaud acest frumos nume “El Dorado”…primul porumbel care va face AS MARATON PALMARES, voi fi onorat sa-i dau acest nume.
    P.S. nici aum nu stau cu mainile goale, sunt cu degetele pe tragaci … la doua pistoale cu apa.

  35. Felicitari Ionut si succes in 2014.
    Aceasta linie are o baza excelenta, dovada ca au “iesit” si porumbei cu rezultate.
    Spor la munca!

  36. rebeca lui avram says:

    Pentru comentariu nr8 (spune care din bihor are mai nult de 4 porumbei cu as maraton) peto ianos 14 porumbei cu as si nu joaca cu tine de un an, bot+ratiu 5 cu as,zlibut+santa 8 cu as ,si multi alti miclos ioan blaga gheorghe bala kalman varga lehel .multi care sint in fata ta si nu is fac publicitate ca si tine {esti de prost gust}

  37. Doru Sabau says:

    Felicitari pt. articol. La multi ani!

  38. dani says:

    OROS BOGDAN va fi taticul vostru in BH la maratoane

  39. leteanu ion says:

    la multi ani? sarbatori fericite ,inca o data porumbeii din familia arden se dovedeste a fi de mare clasa.

  40. Zeno says:

    Felicitari Ionut ptr. rezultate si succes si mai departe ( nu numai cu aceasta familie )!!!
    Am o mica nelamurire : Bliksem “celebrul” este un porumbel Gaby Vandenabeele si sigur nu are singe de Aarden in vine. Desi nu am pretentia sa spun ca cunosc pefect liniile Aarden – nu am intilnit acest nume pe nicaieri, ne-ar putea ajuta seria porumbelului – daca nu deranjeaza .. poate ma lamuriti – oricum rezultatele urmasilor îsi spun cuvintul !
    Ma intriga oarecum si remarca cu “acei aardeni vechi care mai si zboara”, sa intelegem ca a-ti intilnit si Aardeni “noi” care nu zboara ? unde ? … pun intrebarea ptr. ca nu a-ti fi primul.

  41. tibi says:

    dl. Lucaciu spuneti ca ” am un porumbel special pentru mine, care este in spatele TUTUROR REZULTATELOR MELE si care, niciodata nu a benificiat de un articol sau scos in lumina reflectoarelor” iar eu zic ca atat dumnitale cat si porumbeii dumnitale au primit si primesc in continuare mai multa publicitate decat ar terbuii sa primeasca dupa rezultate pe care o au . Treaba e simpla ma uit pe situl FCPR sectiunea clasamente si vad ca traiti doar din amintiri care nici nu au fost stiu io ce stralucite, eu zic ca ar trebuii sa lasati pe altii sa-si faca reclama , cei care au rezultate intr-o concurenta tare si etape grele ca exemplu: Tirtea , Oros, Sucevaeanu , Robas etc.Prea multa reclama pentru a vinde si prea putine rezultate.

  42. Fam.Lucaci says:

    #36 domule 3 etape de peste 800km inseamna AS MARATON
    Peteo Ianos:
    -113204-07 ANUL URMATOR SA PERDUT
    -115456-07 ANUL URMATOR SA PERDUT
    -520752-07 ANUL URMATOR SA PERDUT
    -520756-07 SA PERDUT LA PRIMUL FOND ANUL URMATOR
    -254926-08 ANUL URMATOR SA PERDUT
    -254969-08 PRIMUL PORUMBEL IN CRESCATORIA D-LUI PETEO A REUSIT SA FACA PALMARES IN ANUL 2011
    -30741-09
    -220704-10
    -DECI DOMNULE PINOCHIU, UNDE SUNT CEILALTI 6 SA AJUNG LA CIFRA 14 CU AS MARATON…MINCIUNICA!!!

    -Bot+Ratiu
    -388659-05
    -475003-08
    -475004-08 in sfarsit doua surori, felicitari pt ele
    -117518-09
    -din 5 se facura 4… MINCIUNICA, IAR AI MINTIT, MINCIUNICA.

    -Zlibut+Santa
    -530047-07-UN PORUMBEL EXTRAORDINAR
    -530050-07
    -225039-10
    -DOMNULE MINCIUNICA, UNDE SUNT CEILALTI 5 PANA LA CIFRA 8? MINCIUNICA!!!

    -D-l Miclos Ioan(Fam Miclos)
    -220427-10
    -ESTE DOAR UN SINGUR PORUMBEL CARE A FACUT AS MARATON?…MINCIUNICA!!! mai este mult pana la cifra 4, IAR AI MINTIT, DIN NOU, MINCIUNICA!!!

    -D-l Blaga Gheorghe
    -350501-03
    -calcul matematic 4-1=3 PINOCHIO, UNDE SUNT CEILALTI TREI? IAR AI MINTIT, CAND TE OPRESTI? MINCIUNICA!!!

    -D-l Bala
    -524748-08
    -acelasi calcul:4-1=3 UNDE SUNT ACESTIA 3? Minciunica

    -D-l Lehel
    -256557-08 o femela formidabila
    -256602-08 mama lui cumparata de la GHICI? Fam Lucaci!
    -521670-07
    -acelasi calcul 4-3=1, unde este acest UNUL, Iar a-i mintit, mai poti, te mai suporti?

    Concluzie: mai are rost sa te intreb daca acesti porumbeii sunt neamuri intre ei?
    Esti curios sa stii cu cati porumbeii incep acesti crescatori in fiecare an?
    Realizez, cat de tare te doare, roade si mananca, ai improscat cu noroi, fara sa-ti pese ca minti si poti fi prins cu minciuna. Daca aici faci asa(virtual) atunci in realitate nu poti fi altfel. Presim ca in acest moment, cand eu scriu acest mesaj, tie iti creste nasul mai mare decat il are PINOCHIO. Eu am demonstrat ca tu minti, intrun hal ordinar, dar tu intarzii sa-mi raspunzi la urmatoarele intrebari:
    1-tu a-i luat macar o singura cupa la nivel judetean la MARATON CRESCATOR sau AS MARATON PASARE?
    2-DAR LA PALMARES?
    3-cu cati porumbei incepi tu in fiecare an?

    Sunt atat de acri strugurii, incat observ ca zaharul si mierea nu pot sa acopere acreala din ei… totusi probeaza cu zaharina. Ce ai scris tu la com 36 sunt niste povesti mincinoase, inventate la gura sobei.

  43. mirel says:

    de ce nu apar pe saituri grei maratonului cum ar fi cobzaru moise preda tartea tertes si multi alti care zboara maraton deo viata si au rezultate an de an.lucaci asta cum face o norma cum iasa si ne unple capul cu rebeca cu avram cu sara cu timotei cu isac cu belzebud cu faraon cu nectarie si ca el mai sant multi poeti cu povesti de astea de toamna tarzie.

  44. Fam.Lucaci says:

    #41 pentru d-l Tibi
    -D-l Tartea Florin
    -222230-11 singurul porumbel care a facut la dumnealui norma AS MARATON, si singurul porumbel care reuseste sa faca si palmares
    -D-l Tartea nu a facut niciodata norma PALMARES MARATON CRESCATOR, este si singurul an in care a reusit sa obtina o pozitie in top 20 national la maraton.

    -D-l Suceveanu -SM -AS MARATON
    -23219-06
    -356017-08 UN PORUMBEL FOARTE BUN
    -D-l Suceveanu, nu a reusit maraton palmares crescatori, are o singura norma maraton crescatori in 2009.
    Sa nu uitam d-le Tibi, intrebarea mea era pt crescatori din BH.

    d-le in SM sunt 3 domni cu numele de Robas, si nici unul nu are in ultimii 3 ani porumbel cu norma la as maraton.
    Ma acuzati ca fac reclama pt a vinde, fara sa verificati inainte, pt ca eu specific CA ACEST ARTICOL NU A APARUT DIN DORINTA DE A VINDE, spre ex:gasiti acest lucru in articol, il mai gasiti in com 2,com 5, com 8,com 25, si va spun si acum NU VAND PORUMBEI DE MARATON.
    Cat despre Campionul Oros, nu poate intra in discutie, fiind cel mai bun columbofil din tara, MARATON PALMARES 3 ANI. Felicitari Bogdane.

  45. Fam.Lucaci says:

    D-le Zeno, va doresc sarbatori fericite, atat dumnevoastra cat si celor indragiti de dumneavoastra. Multumesc pt felicitari.
    In legatura cu Bliksem(Jan Aarden) si Bliksem(Gaby Vandenabeele)… este doar o simpla coincidenta de nume. Respectele mele d-le Zeno.

  46. dani says:

    bai micutule lucaci toata viata ta no sa ajungi la valoarea dl PETO

  47. laurentiugorduna says:

    felicitari!bafta in 2014.Din cate stiu eu,pe columbofil.net, orice crescator . interesat poate scrie un articol frumos,asa ca spor la scris la toata lumea…pentru unii e mai usor sa comenteze pe altii

  48. dan timpa says:

    Felicitari pentru rezultate!
    Succes in 2014!

  49. firescu_marius says:

    felicitari pt rezultatele de invidiat si lasati carcotasi intotdeauna ataca cei care stau in”spate”si nu pot asa ceva…felicitari si sanatate multa

  50. Fam.Lucaci says:

    Domnilor, va oprit cineva sa va prezentati rezultatele? Nu stiti face un articol, sunatima si va ajut. De ce atata rautate? Punetiva si voi pasari care sa fi facut ceva rezultat, si va felicit. Orce om sti baga de vina. Am prezentat un porumbel si frustrati ataca, mati facut sa va prezint alti crescatori pe care-i considerati vedete, vam expus rezultatele lor, acum sunteti dezamagiti de idoli vostri? INTELEGETI MARATONULUI II O CATEGORIE APARTE, LA TOTI NE PLACE DAR PUTINI REUSIM CEVA. Multumesc tuturor pt. felicitari, si sa stiti ca pt mine incurajarile dumneavoastra inseamna foarte mult, vorba d-lui Ionut com 23. VA MULTUMESC.

  51. rebeca lui avram says:

    Ha.ha ha lucaci .sa sti ca am gresit ionatan 723521hm prima etapă 757108 a doua 930928 a treia………..ha ha ha in 2009 locul 41 straubing 723264hm si zice ca are 9 etape de maratom si singura in țară. ..si nu vorbi ca peto nu are 14 cu maraton asa cum ai si tu .sa ai un an bun si de toate dat mai invata sa ai bun simț

  52. tibi says:

    dl. Lucaci cer scuze daca acest articol nu a fost scris de tine pentru a vinde, atuncea e totul ok, asteptam si pe altii cu articole .
    Va doresc un an nou fericit si multa bafta si in anul 2014.

  53. dani says:

    pune si rezultatele lui oros

  54. iepurasul fugaritr says:

    Reeclama negativa este cea MAI BUNA RECLAMA.
    As puteq sa te suspectez de studii superioare.
    Nu cred ca e cazul

    Supces

  55. Fam.Lucaci says:

    pt com 51, vad ca incepem sa ne intelegem, hai so lamurim, dumneavoastra ati afisat etapele lui Ionatan din 2008 an in care sa facut doar o singura etapa de 930km si doua de peste 700km. In judetul Bihor in anul 2007 au fost 3 porumbeii care au clasat toate cele 3 Nuremberguri 850km, si unul dintre ei a fost Ionatan, care la primul Nuremberg cu viteza mare, a luat peste 100puncte, la Nuremberg 2 zona de vest ocupa loc 5 pe tot clasamentul, iar Nremberg 3 ocupa un bine meritat loc 19 pe toata zona.
    Singura din tara cu noua maratoane clasate pe clasamentul mare intre anii 2009-2011 este REBECA si nu IONATAN, cum ati crezut dumneavoastra.

    Astept raspuns la cele 3 intrebari, te rog pt a treia oara, iar daca nu reusesti esti NESIMTIT. Am demonstrat in com 42 ca minti intruna, ca esti rau intentionat, te doare, te roade, te macina, si nu mai incapi de mine. Iar daca ai coloana vertebrala, raspunde la cele 3 intrebari…garantat te faci de minune. Iti doresc sarbatori fericite, OM RAU CE ESTI!

  56. Fam.Lucaci says:

    Ma intreb, oare pot fi numiti colegi cei din clubul de maraton Beius? Cum sa pot fi coleg cu astfel de oameni, la care in toamna lui 2013 la pui leam rezolvat(ajutat) cu sistem de club sa poata efectua inbarcarile la etapele derbi pui+ in timpul sezonului cu maturi la o etapa de fond au imbarcat tot cu sistem facut rost de subsemnatul, ast-i multumirea si recunostinta oamenilor corecti din CMT Beius, si aici fac referire la domni:Ion(Peca) si omul dani&iepurasul fugarit(capetenia) bravo fosti colegi sunt mandru de voi, tot asa ati ramas si din pacate pt totdeauna, domnilor cu studii superioare.
    Va doresc sarbatori fericite… si daca veti avea nevoe de mine si va pot ajuta, TOT O SA VA AJUT, findca va iubesc in ciuda faptului ca rautatea zace in voi.

  57. Fam.Lucaci says:

    Pt 51 completare: Adolf-821km loc 5
    Bamberg 878kmloc 17
    Tenelohe 849km loc 64
    Straubing 723km loc 41
    Toate astea in 2009 pe toata zona de vest CLUB MARATON TRANSILVANIA, multumit domnule? sunt trei peste 800km?

  58. iepurasul fugaritr says:

    pot sa iti spun ca gresesti vizavi de iepurasul fugarit

    iepurasul este de loc din Bucuresti si nu are nici in clin nici in maneca cu discutia voastra

    e doar o parere neutra

    o singura remarca daca imi permiti
    inteleg apartenenta la o anume religie si o respect dar
    abuzati de atatea nume de ionatani si avrami si rebeci incat devine deranjant
    nu cred ca noi cei de alta religie botezam porumbeii cu vasile, ion, gheorghe , gavrila, petricasau fecioara maria

    ce e mult strica aproape ca l ai facut uitat pe habaci

    in rest numai de bine

  59. Victor says:

    Biet columbofil…sarmane ceteras!

  60. admin1 says:

    Oricine are un material de prezentare cu rezultatele lui sau a unui apropiat si vrea sa le faca cunoscute trebuie doar sa trimita pe contact@columbofil.net materialul iar in cel mai scurt timp echipa noastra il va publica. Asa a procedat si Ionut Lucaci. Asa pot proceda si restul columbofililor doritori.

    Daca in 2008 puteai lua la maraton etape de +700 km are vreo vina Lucaci sau porumbeii lui? In acel an toata lumea a concurat la aceleasi etape. Straubing, Regenzburg, Wurzburg.

    Felicitari Ionut pentru rezultate si pentru familia de porumbei pe care ti-ai creato in jurul acestui mascul Avraam!

    Realizarea categoriei As Maraton nu e asa de usoara in zona de Vest pe o deschidere de aproximativ 400 km de la Satu Mare la Caras Severin. Fiecare porumbel care realizeaza aceasta categorie trebuie apreciat.

  61. Cristi D. says:

    Domnul Lucaci nu va mai certati,ca nu are sens acum in prag de sarbatori,iar daca vreti sa vedeti cu adevarat un porumbel de maraton,uitati-va la Asmarandei de la Iasi sa vedeti porumbel,care la un an de zile A clasat 5600 KM, dintre care 5 maratoane,
    TOATE PESTE 900 KM !!!!!!Asa ca nu merita atata cearta,pentru ca in tara sunt porumbei cu adevarat valorosi,nu cei cu 7-800 km la maraton.
    Sarbatori fericite si un an nou mai bun pentru fiecare!

  62. ionut says:

    Aho, aho, prieten bun,
    Care stai pe sait acum,
    I-a opreşte-te din scris,
    Şi ascultă ce-am de zis.

    N-am intrat să te stresez,
    Am intrat să îţi urez:

    La Mulţi Ani şi fericire,
    Casa plină de iubire,
    Punga plină de mulţi bani,
    Să trăieşti la Mulţi Mulţi Ani!

  63. wild seea says:

    dl.lucaci nu le mai dati satisfactie la toti” neica nimeni”raspunzind la toate ineptiile lor ,poate sunt mai tanar ca dumneavostra dar viata ma invatat ca, cu rauvoitorii nu o scoti la capat !!!

  64. r p says:

    Bun reproducator Avram, are si origine foarte buna, am urmarit cateva generatii in spate.
    An nou fericit si multi ani tuturor!

  65. lazar sebastian says:

    felicitri, si bucurativa de de tot ce va da d_zeu!

  66. Porumbel says:

    Din documentatiile mele am observat ca Tirtea a inceput de la noua crescatorie de acasa din 2010 de la ” 0 ” zero lasandu-si pui din anul respectiv construind o noua voliera scotand pui deoarece fostii tandemi de un sezon nu l-au lasat sa isi reinvete porumbeii la noua locatie oprindu-si doar o parte din ei la reproductie printre care si parintii femelei 0222230-11, care reuseste in 2012 loc 2 AS Maraton zona de vest ( Satu Mare , Salaj , Bihor , Arad , Timis )iar in 2013 reuseste sa iasa loc 1 AS Maraton Palmares 2 ani fiind la ultimul maraton Halle 2 singura sosita in prima zi pe tot centrul de imbarcare cu un avans de peste 2 ore.
    Eu nu am vazut nici o reclama cu aceasta femela deosebita pe nici un site , fiind singura din istoria Bihorului care la varsta de 2 ani are 6 etape din 6 de maraton, dintre care 5 deosebit de grele aratand la Halle 1 ca chear si cu vant din spate poate sa claseze.
    Din primul an care zboara acasa reuseste sa ia locul 1
    Derby fond pui 0987510-10 F.
    Anul urmator de etape 2012 ia locul 1 si locul 2 pe lansare “Derby” cu femela 1000661 fiind castigatoarea unui scooter.Tot la aceea etapa avand si locul 3 jud. iar locu 2 Z Jud. Bihor fiind zburata de Fratii Zgard scoasa dintr-o femela orig. TIRTEA FLORIN.

    In 2013 a ocupat locul 3 jud. Derby cu 1000252-13 M.
    Iar prin aceste rezultate Domnule Lucaci la categoria pui 3 din 3 Derby te-a facut praf, iar la categoria Maturi esti un ” 0 “”barat ” in fata dansului, IAR dupa 2 ore de cautari in clasamente descopar DOMNULE LUCACI ca TIRTEA in 2011 face norma la 4 porumbei norma la categoria maraton tineret si norma maraton crescator cu porumbei de 1 an iar anul urmator BAMBERG 2012 deosebit de greu, canicula si vant din fata , angajeaza 37 de porumbei si claseaza 20 avand a doua zi la amiaza toti acei 4 carea au facut norma la tineret, iar tu ramanand cu LACRIMI , POATE SI IN ZIUA SE AZI SI CU INVIDIE FIINDCA ” ZEITA REBECA ” NU S-A MAI INTORS NICI IN ZIUA DE AZI AVAND VARSTA DE 5 ANI IAR AI DOMNULUI TIRTEA AVAND VARSTA DE 2 RESPECTIV 1 AN.
    Dupa 3 sezoane TIRTEA FLORIN reuseste loc 5 AS Crescator , loc 7 Fond Crescator si loc 9 Maraton Crescator.
    Iar acest 0 barat………… cautati-l dumneavoastra caci pe mine ma dor ochii sa il mai caut pe clasamente.

  67. marius says:

    fata de cei enumerati de tine la com 42 esti departe,nu te poti compara cu ei.parca te vadpe 2 auguts dupa ultimmul maraton2014 la ei la poarta daca-daca primesti si tu un ou.
    rezultatele tale sunt modeste,nici macar in judetul tau nu esti un crescator aprecia ce sa vb mai mult…

  68. radu says:

    Domnule Lucaci traiesti din amintiri,mare dreptate com. 66

  69. Anghelin says:

    UPS
    Sunt bune si provocarile astea caci mai iasa in lumina reflectoarelor si rezultatele a celor cu mai putin Interes de LAUDA propie.
    E destul de TAIOS mesajul sau la fel de bine se poate spune adevarul spus la poz 66
    Asi vrea sa vad ce replik se mai poate da la o asa infruntare

  70. Fam. Lucaci says:

    Pentru omul fara nume , com 66 !
    Sa ne intelegem de la inceput;
    – esenta articolului este  despre super reproducatorul Avraam.
    – subiectul principal in comentarii lasate in urma articolului sunt  despre categoria REGE, respectiv AS MARATON porumbel si MARATON PALMARES CRESCATOR.
    – categoria fond este neinteresanta si in com-urile de mai sus nu dezbatuta deloc, deci nu se face referire la ea, acest lucru arata ca ramane mai departe o categorie neinteresanta.
    -iar noi aici nu vorbim despre crescatori care fac valuri la o singura etapa… iar apoi se ineaca in acele valuri, noi vorbim despre calitate si constanta.
     Acum  montam piesa cu piesa jocul tau puzzle :
     a)  Tartea in 2010 a jucat cu porumbeii de acasa (la maturi) participand cu un nr. de 45 de porumbei, din care 13 de 2008, iar restul de 32 de 2009… te-am prins cu minciuna, ai mintit!
    b) Ai scris ca a avut la pui  loc 2 pe lansare in anul 2012… AI MINTIT din nou! Si  ca, a luat loc 1 pe centru, nu te supara dar noi nu am avut centru… iar AI MINTIT! Iar pe clasamentul mare a avut loc 11 si nu 2 cum ai scris, iar judetean loc 3 si nu 1 cum ai scris… IAR AI MINTIT !!!
    Ma ia asa o greata cand vad ca anumiti oameni se hranesc cu minciuni si traesc in minciuna, si o sustin cu nerusinare ca poate cineva nu observa sau nu verifica daca ei mint. Aveti putina demnitate domnii mei!
    c)Tartea in ultimii 3 ani a reprodus din porumbei peste 200 de pui/ AN, din care 50 de pui au foste inelati cu inel derby atat in 2012 cat si in 2013. Eu tin sa te intreb daca aici este vorba despre calitate sau cantitata la cifrele cu care jongleaza an de an ? Mda…
    Subsemnatul in ultimii 3 ani am reprodus aproximativ 100 de pui. Diferenta dintre noi la numarul de pui reprodusi nu este decat de …. cateva SUTE !
      Trebuie sa amintesc despre categoria Fond ca ramane mai departe o categorie neinteresanta atat la pui cat si la maturi.
    d) In anul 2011, Tartea a facut norma maraton cu 4 porumbei yarlingi…iar despre acei 45 de porumbei maturi cu care a concurat deacasa in 2010 din care 13 de 2008… ce rezultate au facut in 2011? Va spun eu: NIMIC!
    Dar acesti 4 iarlingi cu maraton in 2011 au facut palmares in anul 2012 ? Va spun eu: NIMIC!
    Dar parca noi vorbeam aici despre categoria AS MARATON? Sau ? Unde exista acea valoare daca din 77 de porumbei cu care a jucat la maraton in ultimii 3 ani, a reusit DOAR cu 1 (unu!) sa faca as maraton? Noi deja vorbim aici despre… NOROC, PLESNEALA sau NIMEREALA? Daca analizam cifrele ramane valabil ultimele 3 cuvinte scrise cu litere mari.
    e) Bamberg intradevar o etapa foarte reusita pentru Tartea, motiv pt care a si dobandit numele de “JUCATOR DE O (una) ETAPA”!
     Va spun de ce:
    -la Frankfurt (1.000km) angajeaza 8 claseaza 1 (unu).
     -la Berlin angajeaza 10 claseaza 2, … si nu face echipa! Nasol, nu ?
    -deci numele dobandit de “JUCATOR DE O (una) ETAPA!”  are pe drept si acoperire.
     
    Acum PUNEM IN BALANTA ADEVARUL LA NIVEL NATIONAL, dupa cum urmeaza:
    1) Maraton Crescator
    Tartea Florin  : loc 9.
     Fam. Lucaci : loc 17 si 19 !

    2)Maraton Palmares Crescator:
    Tartea Florin :  loc 0 (zero) !!!
     Fam. Lucaci : loc 7, 8 si 12  ! Hai ca nu e rau…

    3)Maraton Palmares 3 ani Crescator :
    Tartea Florin : loc 0 (zero) !!!
     Fam. Lucaci: loc 2 … si cupa ! Hai ca nu e rau…

    4)AS Maraton porumbel :
    Tartea Florin :  1 porumbel ( una bucata) !
     Fam. Lucaci:  4 porumbei ! Hai ca nu e rau….

    5) Maraton Palmares porumbel TOP 20 National :
     Tartea Florin :  inexistent  !!!
      Fam. Lucaci: loc 3 si 16 !! Hai ca nu e rau…

    6) Maraton Palmares porumbel 3 ANI :
     Tartea Florin : 0 (zero) !!!
      Fam. Lucaci : loc 4 si 19 ! Hai ca nu e rau….

    7) AS Crescator :
     Tartea Florin :  loc  5.
      Fam. Lucaci : loc 11 si 17 !

    8)AS Crescator Palmares :
     Tartea Florin : loc 0 (zero) !!!
      Fam. Lucaci : loc  3 ! Hai ca nu e rau…

    9)CUPE castigate la nivel National :
       Tartea Florin : ZERO !!!  Asta spune multe despre….
        Fam. Lucaci : 3 cupe (mari si frumoase) !! Hai ca nu e rau, se poate si mai mult…
     
    10)Acum vorbim de prezent si nu amintiri cum specificati in com. 66, respectiv anul 2013:
    Tartea Florin : incepe martonul cu 21 de perumbei, realizand cu 1 porumbel (una bucata!) norma la categoria AS Maraton.
     Fam. Lucaci : incepe cu 5 porumbei, realizand cu 1 porumbel norma AS Maraton…. vezi articolu ”Povestea Ancutei”  aici pe columbofil.net
     11) Cel mai bun porumbel a tuturor timpurilor in crescatoria Tartea:
     0222230-11, 6 maratoane clasate in doi ani,  loc :26 ! Iar la acest loc National nu se da cupa …
      Fam. Lucaci :  520037-07 Rebeca, are 10 (zece!) maratoane zburate in 3 ani din care  9 clasate, 3 expozitii Nationale consecutive!  A obtinut locurile :  3,  4, si 17 National… plus cupa !
     
     Astept sa zboare porumbelu lui Tartea Florin (dar sa si claseze) mai mult de 9 clasari la maraton,  si sa ia cupa la nivel national.
       Ami este reprosat  ca am pierdut pe celebra Rebeca dupa ce azburat 10 martoane si a clasat 9 (in 3 ani!)…cu aceasta ocazie il astept pe Tartea Florin sa zboare femela 0222230-11 si in anii 2014 si 2015, sa vedem daca poate mai mult.
     Regret, nevoind fiind sa fac o comparatie intre mine si Tartea, stiind ca nu este o lupta dreapta intre noi doi, recunosc ca este  dezavantajat pt ca eu (fam. Lucaci), joc la alta categorie: Lupt pt cupe la nivel National, iar el… povesti la gura sobei.
    Florine imi cer scuze, am fost nevoit sa raspund, acesta este adevarul si trebuie sa ne impacam cu el.
     
     
    Iar pentru com. 67,68,69 (unu si acelasi) nu ai venit cu nimic concret, ai etalat doar ura si invidia din jurul tau si nu pot sa-ti raspund  decat asa cum esti tu, adica SEC: Esti nesimtit, puti !

  71. radu says:

    Amintiri din copilarie de LUCACI IONUT.Atata am avut de spus. Lucaci este istorie la maraton.

  72. mirel says:

    mai lucaci esti penibil cemi place la tine ca te lauzi singur nam vazut pe nimeni sa se laude in halul asta esti penibil..

  73. Lucaciu+Horotan says:

    Multi si-ar dori sa aiba o istorie cu Cupe Nationale la Maraton asa cum o are Fam Lucaci dar din pacate aceasta categoreie este foarte dificila.Ca sa poti vorbi de prezent si viitor cu incredere trebuie sa ai o istorie in spate la concursurile de Maraton,istorie pe care Ionut Lucaci o are si nu poate fi stearsa de niste persoane care poate nu au reusit sa faca o norma la Maraton in viata lor.Sanatate Unchiule si bucurie multa!!!!

  74. Fam.Lucaci says:

    Pt com 71, anul 2013: loc 2 AS MARATON
    loc 4 MARATON
    VEZI: POVESTEA ANCUTEI COLUMBOFIL.NET.

  75. Fam.Lucaci says:

    Pt 72, probabil ca tu nu ai cu ce !?! Eu nu ma laud, am bunul simt si raspund la intrebari.

    PS: pt admin va rog nu mai lasati mesaje fara un continut concret,rau intentionate si fara suport. Com gen: 6,9,36,41,51 si 66 sunt com usor rautacioase, dar totusi in ele exista niste date si intrebari… eu am raspuns la intrebari si nu am nimic impotriva, atat timp cat unul dintre noi are dreptate prin date concrete. Pana in acest moment centrarile au fost subtiri si nici macar nau ajuns pana in careu 🙂
    Eu inteleg frustrarea unora, neputinta le dezvolta o imaginatie nesimtita, nepermisa, rusinoasa, neomeneasca, etc… dar totusi, le place sau nu, pe mine ma sustin niste rezultate, motiv pt care trebue sa ne resemnam fiecare si sa ne impacam cu adevarul, si sa-l acceptam.
    Va respect domnii mei!

  76. Ciprian says:

    Domn lucaciu cine este pe loc 1??? Tartea. Nu uita domn lucaciu ionut ca imnul canta doar pt loc 1. Loc 1 as maraton 2013 = tartea florin. Loc 2 lucaciu ionut. La as maraton palmares loc 1 tartea iar lucaciu = 0 zeroooooo. Anu asta vei fi din nou zero la palmares ptca nu ai cu ce.

  77. Fam.Lucaci says:

    Ai dreptate 50%:
    1-da este loc 1 pe judet, felicitari Florine
    2-imnul nu canta pt loc 1 judetean
    -am specificat in com 70 cum ca, cupele castigate la nivel national sunt mari si frumoase, intocmai pt. ca Tartea nu a luat si nu stie cum sunt. Dar sa speram ca in urmatorii ani va lua cupe National, la palmarese pe 2-3 ani, cu porumbei vecini de boxe(mai putin neamuri). Va rog frumos fara centrari gen Banel Nicolita. Cu respect domnii mei.

  78. dani says:

    Mesaj de la admin 1
    Fara jigniri

  79. Ciprian says:

    Da pentru loc 3 national canta imnu? Nu te lauda singur domnule lucaci. Da cu boxa preferata pentru rebeca cum stam? Si locuri speciale in masina de transport pentru porumbeii tai??? Pentru mine este un subiect pe care nu il voi mai accesa! La multi ani columbofili cinstiti de pretutindeni!

  80. Ciprian says:

    Si era sa uit: loc 1 judetean e in fata locului 2 judetean domn lucaci. Tartea este peste tine!!!!!!!!

  81. un cititor says:

    ADEVARATA POVESTE A ANCUTEI
    dupa a 2 etapa de maraton cu vant din spate halle 1 ai prins curaj si ai provocat pe toata tara la pariuri pt ultima etapa de maraton halle2 putand oricine din tara paria pe porumbeii orcarui crescator din zonz de vest pe 50 euro,apoi ai marit miza la 100 euro subestimand toata zona de vest :

    July 17, 2013 at 10:13

    Domnilor, va salut. La noi in Bihor azi la desigilare se va discuta despre data imbarcari la maraton. Din ce a-m inteles judetele:Arad, Timis si Caras vor maraton la doua saptamani. Domnilor, nu ma surprinde ca schimbati regulile in timpul jocului, ati amanat sezonul cu o saptamana, inainte cu cateva zile de imbarcare ati anulat Sveringul, acum nar fi ceva nou sa schimbati etapa, nu mi se pare corect. Dar, totusi eu sunt pregatit, si daca vreti puteti schimba si locatia de ex Svering, maine daca vreti eu pot imbarca. Domnilor, va provoc la pariu pe favorit, 50E pariez cu orcine oricand. 222089-118

    fam lucaci says:
    July 20, 2013 at 19:01

    Domnule Alin, e valabil si in ruble, dinari, lire, pana si in monezi antice 🙂 Domnule Alin, daca doriti dumneavoastra sau o alta persoana, eu sunt dispus sa maresc miza, ex 500 lei (daca aveti lei). Domnule CAT TIMP A-M PANA DIN SEMINTIA LUI IONATAN, JOC ORICAND ORIUNDE SI CU ORCINE, si ca atare pariez cu orcine. Dar toate astea inainte de razboi, ca dupa razboi se afla multi viteji. Va astept.

    #11 fam lucaci says:
    July 23, 2013 at 11:41

    Nu d-le Alin, daca doriti si varianta 2, va o ofer o a doua serie 222078-11.
    -varianta 3 si la echipa.
    A-m dat 3 variante, sa aiba de unde alege acei mofturosi si nedecisi.
    -la cerere ofer si varianta 4, 3 din 3.
    La o asemenea paleta, aveti de unde alegi 🙂
    I-TI MAI AMINTESTI????S-AU NU RETII NUMAI CE VREI TU.
    SI ACUM SURPRIZA:DUPA IMBARCAREA PORUMBEILOR LA HALEE 2 DOMNUL LUCACI STIGA IN GURA MARE CA NU ARE ADVERSAR LA PARIURI,DAR APARE DOMNUL TIRTEA CARE SCOATE ASUL DIN MANECA:PARIEM PE CAT VREI TU!!!SI PE 500 DE EURO PE PRIMMUL SOSIT SI ECHIPA.AUZIND ACESTEA LUI LUCACI II IES OCHII DIN ORBITE VAZAN CA TIRTEA SCOATE BANII.PANA LA URMA A FOST O SUMA PREA MARE PE CARE SA PARIEZE CU ACEATA FAMILIE DE AVRAMI INVINCIBILI DOMNUL LUCACI FIIND DE ACORD CU 50 E PRIMUL SOSIT SI 50E CRESCATOR.IATA O PARTE DIN CLASAMENTUL ACESTEI ETAPE:
    LOC 1 TIRTEA :222230-2011 SINGURUL POR IN PRIMA ZI BH
    LOC 11 TIRTEA:225536-2011
    LOC 23 TIRTEA:222215-2011
    LOC 45 LUCACI:222265-2010
    LOC 55 LUCACI:222089-2011’ANCUTA’
    LA ECHIPA TIRTEA LOC 1 PE TOATA ZONA,
    LUCACI LOC 60 PE ZONA.
    ASADAR DOMNULE LUCACI AI PIERDUT SI DE ACEASTA DATA IN FATA LUI TIRTEA ASA CUM TOT PIERZI DE VREO 3 ANI INCOACE SI CUM O SA PIERZI SI PE VIITOR.
    MARTORI AI ACESTEI INTAMPLARI SUNT BAIETII CARE AU CHEFUIT IMPREUNA CU TIRTEA PE ACEASTA 100(BATALIE) PIEDUTA.
    PT CULTURA TA GENERALA VERIFICA ACESTE SERII SA VEZI DACA SUNT ZBURATORI DE O ETAPA,AM VERIFICAT SI LA TINE INCEPAND CU 2011 SI NU AM GASIT NIMIC,DOAR 0/.
    UITA-TE AICI JUPANE:225567-10,225703-10 ,987517-10,987524-10,225525-10 LA 1 AN!!!
    2012
    225556-10,225560-10,225566-10,225567-10,225580-10,225587-10,225610-10 ACEST 610 PE CARE IL DESPARTE O ETAPA DE MARATON DE TITLUL DE CAMPION NATIONAL DETASAT LA AS NATIONAL(NORMA LA TOATE CATEG)225709-10 LOC 3 NAT BERLIN 2012,987517-10 CAMPION JUD FOND PALMARES 2011 2013
    SI AR MAI FI MULTI ALTI ZBURATORI DE O ETAPA CUM LE ZICI TU….
    TU NU AI DE CAND A INCEPUT TIRTEA DIN 2010 ATATEA CLASARI LA MARATON CAT ARE EL INTR-UN AN.
    IAR CE SA MAI VB DE 222230-2011F CARE ARE 6 CLS 2012 DE LA 100 LA 955 KM SI 7 DIN 7 IN 2013.
    OARE CARE E MAI BUN?
    CU ACESTI POR DE O ETAPA 0222217-11,222215-11,225703-10,222230-11,222258-11,225536-11,0225571-11 PE CARE TE ROG SA II URMARESTI IN 2013 AI FOST FACUT PRAF ETAPA DE ETAPA CU TOATA SEMINTIA TA DE AVRAMI SI IONATANI,REBECI SI ALTII.
    NU UITA CA DE 3 ANI TIRTEA E TOT IN URCARE SI E IN TOP 3 CRESCATORI BH IAR TU ESTI IN PRAPASTIE PUSTIE,TOT URLI SI NU TE AUDE NIMENI,IAR TIRTEA ATACA PODIUMUL NATIONAL OBTININD IN 2013
    LOC 5 AS CRESCATOR NATIONAL
    LOC 7 FOND CRESCATOR NATIONAL
    LOC 9 MARATON CRESCATOR
    IN TOP 10 NATIONAL !!! LA 3 CATEGORII

    MAI VREII?

  82. Fam.Lucaci says:

    Dle Ciprian, sunt total dezamagit, scrieti numele meu de familie cu “f” dezamagirea nu se opreste aici, asdar va referiti la loc 3 nat, cand eu am loc 2 national si loc 3 de 2 national.
    In com 77 lam felicitat pe Florin, dar observati numai ce va convine, pacat ca faptele pozitive trec neobservate:
    Putina atentie: recunosc ca loc 1 este mai bun decat loc 2, dar si dumneavoastra trebue sa recunoasteti ca cifra 2 este mai mare decat cifra 1 matematic, si va motivez de ce: In spate la cifra doi, sta o familie de porumbei, sta o crescatorie cu rezultate, iar aceste doua motive intemeeate sunt indeajuns sa intareasca cifra 2. Acum sper ca intelegeti ca valoarea porumbeilor (a unei familii) nu intodeauna se masoara in cifre.
    Cat despre referire la boxe si alte nebunii invocate fara un firicel de adevar(dovada)…aceeste afirmatii sunt sora geamana a povestilor de la gura sobei. Ma bucur ca te-ai resemnat si nu mai intervii inutil.
    Te respect si iti transmit un mare LA MULTI ANI.

  83. Alexandru M says:

    Domnule Ionut iata aici dovada ca sunteti zero in sezonul 2013. De ce nu sunteti cinstit si admiteti acest lucru?

    Etape porumbei Fam. Lucaci 2013

    http://www.fcpr.ro/app13/centralizari.php?do=situatie

    Etape Crescator Fam. Lucaci 2013

    http://www.fcpr.ro/app13/centralizari.php?do=situatie_cresc

    In sezonul 2013 ati reusit uimitoarea performanta sa adunati 2 echipe in TOT sezonul 2013: Halle 1 si Budapesta.

    Iar la porumbei ati reusit uimitoarea performanta sa aveti 5 clasari cu Ancuta si in rest 1 sau maxim 3 clasari cu restul porumbeilor si alea la viteza

    Jenant pentru ceea ce pretinzi ca esti.
    Nu interveneam dar exagerezi cand ne dai intr-una ca esti bun si peste toti

    Iata ce echipe aveti in sezonul 2013!!!

    Fam. Lucaci / BH546 / Oradea
    ## Concurs Data Distanta Lansati LOC
    1. Budapesta 11.05.2013 207272 2644 22 287.07 VITEZA
    2. Halle 03.08.2013 862863 2220 60 251.35 MARATON 287.36

  84. FLORIN TIRTEA says:

    DOMNULE LUCACI,
    MA SUNA COLUMBOFILI DIN TARA,COLEGI DE CLUB…SA-MI SPUNA CA-MI TARASTI NUMELE IN MOCIRLA IN CARE AI INTRAT TU CU RECLAMA TA DE PUPOSI.JUR CA IN 2011 AVEAM CUMPARATA DIN TARA O FEMELA AARDEN DIN 2007 CARE MI-A SCOS 2 PUI PUPOSI SI AM ARUNCAT-O CU PUI CU TOT AFARA DIN CRESCATORIE CHIAR LUINDU-SI UNUL DINTRE PUI DEAC CALIN DIN TASAD FIIND IN ACELASTI TIMP SI MARTORUL INTAMPLARII.
    DACA STIAM CA TE INTERESEAZA PUPOSII TI-O OFEREAM CADOU PT BATRANUL AVRAM.CA SFAT PRIETENESC TAIELE PUPUL PT CA FRANEAZA IN DRUMUL SPE CASA.
    NU TE CREDEAM IN STARE DE ASA CEVA,CU CE DREPT TE IEI DE MINE SI DE REZULTATELE MELE,CHIAR NU TI-AI GASIT ALTUL CU CARE SA TE COMPARI???
    SPER SA NU IMI MAI FOLOSESTI NUMELE PT ATI FACE RECLAMA TIE SI INJOSI PORUMBEII MEI CARE SI-AU VAZUT DE DRUMUL LOR SPRE CASA UITAND-O PE ANCUTA TA MAI BINE DE JUMATE DE ZI PE DRUM AI MEI PORUMBEI VENIND ACASA MULT MAI REPEDE NU PENTRU SUTA TA DE EURO PUSA LA PARIU CUM ESTE AMINTIT IN COM 81 CI PENTRU CA EI SUNT NEPOTII LUI WITTNEUS(ROGER FLORIZOONE)SI JULES RIJCKAERT SI SUNT VERI PRIMARI INTREI EI SI VERISORI CU CAMP NAT SPANIA MARATON PALMARES 2011-2013,CU LOC 3NAT BERLIN 2012 LOC 2 DERBY PUII FOND,DECI PARE O FAMILIE NU DOAR VECINI DE BOXA CUM SUSTII TU,EU PUTAND DOVEDII ORICAN ACEST LUCRU,CHIAR CU TESTUL ADN DACA E CAZUL(NU SUNT RUDE DROAR DIN PIX CA SI LA ALTII).DACA TE DOMUMENTEZI DE ACESTI PORUMBEII SA NU TE IA AMETEALA CAND VEZI CAT COSTA UN FIU DIN WITTNEUS SI DIN 840 FIUL LUI WITTNEUS 1 NAT BARCELONA !!!
    SPER SA NU MAI FIE CAZUL SA INTERVIN DEOARECE AI NR MEU DE TEL SI MA POTI CONTACTA INAINTE DE A SCRIE VREO PROSTIE.
    INVATA SA-TI RESPECTI COLEGII DE LA MIC LA MARE DACA VREI SA FII RESPECTAT !!!
    VREAU SA ITI SIMPT PREZENTA SI LA ETAPE NU NUMAI PE NET.

  85. Fam.Lucaci says:

    Dle cititor printre randuri com 81, va rog mult luati o pereche de ochelari cu dioctrii mari (fund de borcan)si acordati o mare atentie citind cu FOARTE MARE ATENTIE com nr 70. Iar cand terminati de citit, mergeti repede pana la farmacie si cumparati o cutie de Romergan…calmant, somnifer indispensabil pt momentele actuale a lui Florinel Tartea.
    Cititorule din centrul orasului se vede diferenta rezultatelor alb pe negru. Cititorule tu stii ca parintii femelei 222230-11 au fost vanduti dlui Nicu care scrie si sub numele de “porumbel” com 66
    -tu stii ca si aceasta femela a fost vanduta, dupa ce a clasat primul maraton fara sa puna pic de baza in ea!
    Si atunci despre ce vorbim noi aici! Nu va este clar ca se joaca la PLESNEALA, NIMERALA, NOROC SI CACEALMA.
    Cum puteti spune ca in anul 2013 ataca podiumul national cu locurile: 5,7,9, 26… cunoasteti vreo tara din EUROPA UNDE SE DA CUPA PENTRU ACESTE LOCURI.Ma intrebi “mai vrei”?…CE?
    Sa fii mai valoros decat alt columbofil, obligat trebue sa obtii rezultate peste crescatorul respectiv… si sa nu vinzi de “RAI CEI MAI BUNI PORUMBEI DIN CUSCA”. Nu faceti ca el! … ca poate nu aveti posibilitatea sa dati peste un om cu caracter, asa cum a procedat dl Mascas, cand d-l Tartea a plans sa-i dea porumbeii inapoi. Dupa ce a rascumparato,Tartea era total confuz, probabil regreta ca nu a facut o afacere buna, luand decizia inteleapta si la Berlin, sub nici o forma nu a bagat pasarea in echipa(eu cred ca a si dat cu picioru in ea)..si acum atentie: femela a sosit a doua pe cusca.
    Daca aveti nepoti va rog sa le povestiti, aceste FAPTE REALE sunt de poveste.
    Va pupa Lucaci(prieteneste).

  86. Fam.Lucaci says:

    DOMNULE FLORIN TARTEA, va rog sa va tineti legati fani dumneavoastra… ei sunt de vina pt ca au rupt lantul si si-au luat peste botic. Ce vina am eu ca nu-i stiti sa-i infranati. In furia lor fanii au centrat(prost) iar eu, am bagat-o in poarta. In fotbal tre sa dai gol si cu stangul si cu dreptul si cu capul… in columbofilie asemenea, trebue sa faci si la pasare si la crescator si pe doi si pe trei ani palmarese.
    Va rog sa nu prezentati aceasta naivitate, sunt mai mult decat convins ca aveati cel mai infocat fan(catel)a dumneavoastra ca murdareste cu afirmatii neadevarate la articolul postat de catre mine. Tot ce am scris se poate verifica.

  87. Alexandru M says:

    Lucaci vad ca, cunosti bine aceste medicamente. Cred ca in sezon le folosesti destul de des. Esti cel mai stresat columbofil pe care l-am vazut in spatiul virtual ever.chiar si pe Habaci il depasesti
    Nu de mult multumeai cuiva pentru rezultatul Ancutei chiar pe acest sait. Tu esti incapabil sa faci performanta pe capul tau?
    Te mai intreb o data: esti capabil ca intr-un sezon (2013) sa reusesti sa prinzi mai mult de doua echipe? Slab calaretule fara cap :)))))))))))))))

  88. admin1 says:

    Va rog sa terminati cu prostiile altfel inchid comentariile.
    Va place sa va certati intre voi? doi colegi de asociatie?
    Va provoc sa va intreceti in altceva nu in comentarii aiurea.
    Faceti o echipa de 5 porumbei fiecare pentru sezonul de maraton 2014 si sa va duelati cu ei la aceleasi etape.
    La sfarsit vom vedea care e mai bun.
    Sunteti de acord?
    Facem un topic separat si punem un banner
    Lucaci vs Tirtea iar dupa ultimul maraton tragem concluziile aici impreuna.

  89. Fam.Lucaci says:

    Dle nu vad de ce te aprinzi asa? Eu tot sezonul am recunoscut ca nu am cu ce sa joc, si daca verificati veti vedea ca doar 8 porumbei sunt de la mine, iar restul de vreo 15 buc sunt pui tardivi cumparati de mine, de la domnii Sofron si Cosmin Oltenu … acesti porumbei au fost cumparati la sfarsitul lunii octombrie anul 2012.
    Acesti tardivi au fost zburati cateva etape de viteza si au fost opriti acasa. La primul maraton am angajat 5. Si acum te intreb: nu cu atat este mai mare valoarea unui columbofil, ce joaca porumbei putini si la sfarsit de sezon sezon este in carti la categoria cea mai grea? Era mai bine vazut daca incepeam sezonul cu o herghelie de porumbei, incheeam zeci de norme la categorii inferioare si maratonul ramanea doar un vis?
    Totusi pe mine ma sustin niste rezultate, si cand nu am cu ce sa joc porumbeii mei reusesc sa-mi aduca bucurie, multumita SUPER REPRODUCATORULUI AVRAAM, valoare i-si spune cuvantul.
    CAT TIMP AM PANA DIN SEMINTIA LUI AVRAAM JOC ORICAND ORIUNDE SI CU ORCINE, findca nu joc la:PLESNEALA, NIMEREALA, NOROC SI CACEALMA.

  90. Fam.Lucaci says:

    com 89(al meu) a fost scris pt dl Alexandru M de la com 83.

  91. MASCAS IONEL says:

    CUM POTI SA O TII NUMAI IN MINCIUNI?TIRTEA MI-A VANDUT FEMELA DUPA ETAPA DE BERLIN CAND DEJA AVEA NORMA FACUTA LA MARATON FIIND HOTARAT SA VANDA TOTI PORUMBEII DIN CAUZA CA SI-A PIEDUT FAVORITUL LA ETAPA DE BERLIN 225610-2010.EU AM ALES ACEASTAB FEMELA,PUTEAM ALEGE ORICARE PORUMBEL DIN CRESCATORIE. FEMELA 222230 I-AM INAPOIAT-O INAINTE CU O ZI DE IMBARCARE PT WURZBURG FIIND TINUTA INCHISA LA MINE IN ACEASTA PERIOADA.DUPA ACEASTA ETAPA LA CARE FEMELA REUSESTE SA CLASEZE FARA NICI O PREGATIRE DEOARECE ERA LA MINE IN PRASILA AM FOST SUNAT DE TIRTEA SI MI-A INAPOIAT FEMELA.DECI MINTI DOMNULE LUCACI-TIRTEA NU A PLANS SA-I INAPOIEZ FEMELA CI DOAR I-AM DAT-O PT ETAPA DE WURZBURG OFERINDU-MI 4 PUI GARANTIE IN CAZ CA FEMELA NU SE VA MAI INTOARCE.
    IN PRIMAVARA PT CA TIRTEA ESTE UN PRIETEN ADEVARAT SI UNCRESCATOR CU MULT CARACTER FATA DE ALTII SI MA AJUTAT CU MULTE SFATURI I-AM INAPOIAT FEMELA DEFINITIV PT A NU-I RUINA O CARIERA FRUMOASA PRIMIND IN SCHIMB PUI SI FRATI CU CEI MAI BUNI ZBURATORI DIN CRESCATORIA SA SI PRIMELE 3 SERII DE OUO DIN FEMELA 30.
    CU SFATURILE ACETUI CRESCATOR,EU,UN INCEPATOR AM REUSIT SA FIU LOCUL 2 LA MARATON PORUMBEL PE BIHOR.
    DECI SI CU ELEVII LUI TIRTEA TE-AU BATUT SI TU VII SA NE SPUI CA, CU O ECHIPA DE HALLE SI UNA DE BUDAPESTA TOT SEZONUL 2013 ATACI PODIUMUL NATIONAL.
    ESTI SLAB FRATE!!!

  92. Fam.Lucaci says:

    Deci dle Mascas, dupa Berlin va vanduto, scuze, mii de scuze. Aaaa deci nu a plans dupa ia? Inseamna ca-i cunostea valoarea!?!?!
    Dle Mascas felicitari pt ca ai reusit sa fii mai bun decat mine la categoria maraton.

  93. cristi says:

    dar lucaci de mama lui ionatan nu ne spui nimic?cati fii directi din avram cu alta femela mai ai zburati cu rezultate?din aceasta femela zbora si in 2013 cu rezultate bune chiar si la maraton.oare nu desprea ea trebuia sa ne scrii tu aici???si stii ca aceata femela mama lui ionatan-cel mai bun por al tau- este 100% janssen,sau nu vrei sa ne spui.sau avram oua singur,nu are nevoie de femela?

  94. morcov mare says:

    Nici unul nu raspunde afirmativ provocarii facute de admin 1??? Va e frica ???

    ,,CAT TIMP AM PANA DIN SEMINTIA LUI AVRAAM JOC ORICAND ORIUNDE SI CU ORCINE”

    Hai domnule Lucaci faceti primul pas si sa vedem care pe care.
    Vrem si poze cu cei 5 porumbei.
    Si vrem seriile pana duminica cu poze pentru fiecare porumbel.
    Propun 3 maturi si 2 yarlingi

    Eu sigur o sa fiu in galerie

  95. Fam.Lucaci says:

    Dle Mascas se stie ca ouale din femela nu leati tinut pt dumneavostra ci leati dat altor crescatori cadou. De ce frate? Nu ai crezut in valoarea lor?
    Apropo stiam ca sunteti la Finante, dar observ ca lucrati si grefier(com 84) ce mica e lumea… si schimbatoare.

  96. radu says:

    Domnule Lucaci esti penibil, in viata mea nu am vazut un om sa se laude singur ca dumneata de ce nu recunasti ca esti istorie la maraton esti de domeniul trecutului ca si rebeca ta.Prezentul si viitorul la maraton reprezinta TIRTEA FLORIN.

  97. admin1 says:

    Cei/cel care scrieti comentarii cu admin1 lasati-o moarta ca nu le public.

  98. pentru morcov mare says:

    Da de unde vrei matale 3 maturi?
    Lucaci nu are 3 maturi la lotul de zbor numai daca scoate ceva de la reproductie.

    Imi cer scuze domnule admin. Vroiam sa agit spiritele si mai tare. Ma distrez de moarte. Astept comentariile cu sufletul la gura. Vroiam sa fie totul m-ai interesant.
    Daca vrei imi publici acest coment.
    Ms

    Poate tu te distrezi dar eu nu
    Scrie in numele tau, nu al meu!!!
    Ultim avertisment: ori scrieti la subiect ori inchid comentariile.

  99. mirel says:

    lucaci asta e mai tare in gura ca habaci dar macar habaci are cu ce sa se laude dar asta e la degetul mic de la piciorul stang la habaci

  100. Fam.Lucaci says:

    Dl Cristi, din toti pui enumerati din Avraam(in articol) doar Ionatan era fiu din femela BElgiana. Despre ea nu aveti, si nu are nimeni nimic la mana sa faceti aceasta afirmatie. Deci, originea femelei nu o cunoasteti. Cat despre reproducatoare nu poate fi vorba despre ea pt ca Avraam a dat produsi buni aproape cu orce femela a fost. Daca aceasta Belgianca reproducea si era valoroasa ar fi reprodus si alti pui valorosi in diferite combinatii(si cu alti masculi). Femela a fost vanduta de catre mine in 2006… in cursul acestor ani ia s-a perindat inmai multe crescatorii printre care amintim:
    Fam Tunduc
    Zlibut+Santa
    Tartea Florin
    Pustai
    Fam Miclos a dus fica din ea
    -In prezent este la dl Zgard Viorel si da a dat un pui ce a luat loc 2 Laipzig Bihor, DAR ATENTIE IN PERECHE CU NEPOT DIN AVRAAM.
    Si acum te rog Cristi draga ce produsi buni(valorosi) a dat aceeasta femela pe unde sa perindat?

  101. Fam.Lucaci says:

    Crescatoria Fam Lucaci in acest moment, are pt concursurile de maraton 2014 peste 10 porumbei cu varsta de 2 ani. Pt mine acest lot este mai mult decat visam si totusi acest lucru nu ma ajuta aproape cu nimic si motivez de ce:
    1) nici unul din acesti porumbei nu a zburat nici macar o etapa de maraton. Deci in dreptul fiecarui porumbel exista un semnul intrebarii.
    2) incepand cu anul 2014 mi-am propus sa schimb sistemul de joc, respectiv din metoda natural care a-m jucat-o incepand cu anul 2007, sa o abandonez si sa incerc sa joc vaduvie.
    3) nu stiu daca porumbeii mei se preteaza la acesta metoda (vaduvie), dar nici eu nu pot spune ca stapanesc aceasta metoda, cu alte cuvinte este un risc care mi-l asum si voi continua si in anul 2015 indiferent de rezultatul din anul in curs(2014).

  102. banel centreaza says:

    DOMNULE LUCACI,
    IN CE POARTA AI INSCRIS LA ACEA CENTRARE,SE PARE CA IN PROPRIA POARTA.ASTA SE NUMESTE AUTOGOL.
    TU MARE CRESCATOR A TREBUIT LA PLUSEZI IN BUZUNARUL UNUI RENUMIT PROFESOR IN ZONA NOASTRA CA SA POTI FACE SI TU O NORMA IN 2013 CA SINGUR NU ERAI IN STARE IAR LA PUI I-AI OFERIT 50% DIN VALOAREA POTENTIALULUI CASTIG LA ETAPA DERBY PUI JHLAVA CU PREMII IN BANIIAR APOI OFERINDU-I TOT CASTIGUL NUMAI SA-TI PREGATEASCA PUISORII PUPOSI CA TU NU TE PRICEPI LA AERODINAMICA,ESTI DOAR UN CAMPION DE IARNA PE NET.
    VAZIND LA ETAPA A 2 A CU PUII CA TIRTEA ARE PRIMELE 7 LOCURI IN CLASAMENT NICI NU AI MAI AVUT CURAJUL SA INTRI IN JOC SI SA CONCUREZI.
    LA CEL MAI BUN PRIETEN AL TAU I-AI OFERIT UN PUI DINTR-O PERECHEA A TA ,STIIND FAPTUL CA ACEA PERECHE NU A REPRODUS NICIODATA PUI DE ACEASTA CULOARE.CE INCREDERE PUTEM SA MAI AVEM IN POVESTILE TALE.VEDETI DRAGILOR CINE II ADEVARATUL NAS LUNG-UN MINCIUNICA.
    AI SPUS CA TIRTEA A VANDUT PARINTII CAMPIOANEI DAR CEL LA CARE SUNT POR ESTE UN BUN PRIETEN AL SAU SI ARE TOTI PORUMBEII DE LA TIRTEA SI AR PUTEA SA-I ADUCA MAINE DACA AR VREA INAPOI DAR EL AJUTA INCEPATORII CU POR DE CALITATE NU CA ALTII CARE AFIRMA IN PUBLIC CA LUCACI SI AM MARTORICA PT EL PE PRIMUL LOC SA FACA BANI DIN PORUMBEII,SI PE LOCUL 2 E PLACEREA SA CONCUREZE FAPT CE ARATA DE CE ARE U LOT MIC DE POR CU CARE CONCUREAZA,VANZAND CHIAR SI TOATE OUALE DIN CUSCA TRIMITIND CU COFRAGUL IN TARA.
    DOMNULE LUCACI IMI PARE RAU CA MI-AM PIEDUT SEARA CU DUMNEAVOASTRA,CHIAR AM VRUT SA ACHIZITIONEZ CEVA PENE DIN LINIA LUI AVRAM,LE MULTUMESC ENORM CELOR CARE AUPOSTAT COKMENTARIILE CA S-A FACUT LUMINA SI IN ACEASTA PRAPASTIE IN CARE ERAI PROBABIL DIN CAUZA ARTIFICIILOR DE LA REVELION.
    AI AJUNS RUSINEA BIHORULUI!!!
    MINCIUNICAAAAAAAA

  103. Fam.Lucaci says:

    Pt com 102, Banele din moment ce tu centrezi nu se poate da nici gol nici autogol, datorita faptului ca
    mingile tale vin prin spatele porti si nu se pun.
    Banele, nu am platit un leu la nimeni sa ma ajute. Omul(…) ma ajutat fara nimic, eu in schimb recunosc cand cineva ma ajuta, si ii multumesc si pe acceasta cale acestui “MARE MAESTRU” care a fost si este in spatele acatorva crescatori din Bihor care au jucat sau joaca bine(cu porumbeii), numai problema e ca “ACESTI ZISI OAMENI NU AU COLOANA SA RECUNOASCA CA SUNT SI AU FOST AJUTATI” Da ma ajutat. Cu pui nu a-m jucat nici o etapa de concurs(cu ceasul) rautate din partea ta “prietene”.
    Cat despre pene … penele se pun langa cupe, ceea ce tie iti lipseste cu desavarsire desi joci de cativa anisori buni, POATE DOREAI SA LE PUI LANGA PEDIGRIILE FRUMOASE PE CARE LE AI SI NU ZBOARA, dar nici asa nu se poate, stii de ce? Sa-ti spun: sangele albastru, nu poate sta langa niste simple foi A4.
    Cat despre revelion, ai dreptate, regele Bachus ti-a intunecat gandirea, vederea, bunul simt, cei sapte ani de acasa unde parintii te-au invatat sa nu minti,si ai scris fara sa gandesti. Dar acum sper ca te-ai trezit din mahmureala, si poti reciti com 70. Te rog citesti(si reciteste!) azi ca luni e din nou sarbatoare (sf Ioan) si poate trece “BACHUS” pe la tine si centrezi iar prin spatele porti(dincol de linia alba) deci in out asa cum esti tu la MARATON … sau indiferent de orce categorie, este comparativ cum ai plusa cu doi “decari” in mana (carti slabe, nu plusa pe ele).
    Domnilor administratori, va multumesc pt onoarea avuta de mine, ca materialul cu SUPERREPRODUCATORUL AVRAAM sa fie postat pe acest sait. Voi reveni cu noi articole si acum … si dupa sezon.
    Cu respect Ionut Lucaci Adrian (FAM LUCACI)