voiajori

Stimati crescatori, va informez ca zilele trecute s-au desfasurat la Halle in Belgia sedintele Federatiei Columbofile Internationale unde a participat o delegatie din partea FCPR.

In cadrul sedintelor s-au discutat aspecte cu privire la siguranta concursurilor si la obligativitatea controalelor anti-doping in federatiile afiliate.
Romania a devenit memba in comisia tehnica alaturi de Olanda, Belgia, Germania si Polonia ca o confirmare a fortei noastre pe plan extern.
Am fost informat in aceasta dimineata si sunt extrem de dezamagit de faptul ca un site din Romania, specializat in minciuni si dezinformari anunta faptul ca in cadrul sedintei Comitetului Director al FCI eu as fi proliferat acuze la adresa UCP sau a FRSC si nominal impotriva domnilor Dinu Mihai si Simion Emil.
Domnule administrator de site, nu stiu cine te plateste pentru astfel de campanii gretoase insa este jenant ceea ce afirmati.
In primul rand subiectul federatiilor pentru FCI s-a inchis in urma cu 3 ani la ultima sedinta in care a fost dl Sinca Cezar. In al doilea rand domnule mincinos, cum poti incerca sa pacalesti mii de oameni ca in sedinta FCI, in prezenta a 12 – 13 delegatii cineva ar sta sa asculte povesti despre nu stiu ce asociatii si federatii din Romania. In al treilea rand, niciodata, si retine, niciodata, nicaieri in lumea asta in sutele de vizite columbofile pe care le-am facut nu am denigrat nici un roman din punct de vedere al rezultatelor sau al corectitudinii unor concursuri.
Cu atat mai mult pe acesti doi domni pe care ii enumeri si cu care am o relatie normala, cu care niciodata nu am avut nici un conflict.
Va rog sa va vedeti de federatia sau de asociatia pe care o promovati si sa ne lasati pe noi pe FCPR cu ale noastre. Proverbul romanesc ,,cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia,, ar trebuii sa va constientizeze suficient starea in care va gasiti.
Columbofilii romani trebuie sa stie ca numai FCPR este si va fi afiliata la FCI si sa constientizeze odata pentru todeauna ca unii dintre ei sunt mintiti cu regularitate. Va invit pe toti sa aderati la asociatiile noastre din zona dvs pentru a fi alaturi de familia europeana columbofila.
Tot in cadrul acestei vizite am aflat faptul ca dl Moldovan Florin membru in Ac Cluj, a trimis dlui Tereso, presedinte FCI o scrisoare prin care ii cerea acestuia sa il numeasca mediator intre federatiile din Romania.
Pe aceasta cale ii transmit oficial dlui Moldovan ca acest gen de actiuni impotriva FCPR trebuie sa inceteze din partea dumnealui cat timp este membru intr-o asociatie afiliata FCPR. Cat timp nici macar in propria asociatie nu reprezinta pe nimeni nu stiu cum doreste sa reprezinte Romania in astfel de actiuni. Daca considera ca nu isi gaseste locul in cadrul organizatiei noastre are posibilitatea sa opteze pentru alte moduri de practicare a columbofiliei. In acelasi timp alte viitoare incercari de subminare a intereselor FCPR il vor aduce in mod sigur in fata comisiilor de disciplina, lucru care personal nu mi-l doresc mai ales tinand cont de faptul ca dansul a fost timp de doua mandate presedinte UFCR, mandate in care a facut si foarte multe lucruri bune pentru columbofilie.
Fac apel catre toate structurile columbofile din Romania sa incetam cu atacuri si injurii pe tot felul de site-uri si sa incercam impreuna sa coabitam frumos in tara noastra.
Personal i-mi doresc ca orice columbofil roman care concureaza corect si cinstit dupa normele FCI sa aiba posibilitatea sa reprezinte Romania la toate manifestarile internationale. Consider ca FCPR poate si trebuie in calitatea de afiliat la FCI, sa reprezinte pe plan international pe toti columbofilii romani, indiferent de federatia sau asociatia din care fac parte si cred ca acesta trebuie sa fie un deziderat comun al tuturor organizatiilor columbofile din Romania.
Eu voi ramane acelasi partener de dialog cum am fost pana acum tinand cont de faptul ca am participat personal la peste 10 intalnire de mediere a acestui conflict fara rost, si cred in continuare ca putem face ceva pentru ca numele ROMANIA sa nu fie terfelit in noroi.
Dresc scces tuturor columbofililor in sezonul in care va urma indiferent de asociatia sau clubul in care i-si zboara porumbeii.

Marius Tunduc
Presedinte FCPR

Adaugat pe 27 Mar 2014 de |  | 9,835 views

64 pareri la articolul “COMUNICAT PRESEDINTE FCPR”


  1. Bistrita says:

    Moldovan trebuia suspendat atunci cand a primit invitatia de la FCI si a inaintat invitatia acelora de la FRSC, daca atunci era suspendat acum nu se mai ajungea aici. Asa ca domnilor, nu mai lasati loc de interpretare demonilor si trimiteti acesti demoni la comisia de disciplina. Tocmai pentru ca a fost presedinte UFCR si nu poate fi dat ca si exemplu pozitiv, atunci prin actiunile lui trebuie dat exemplu negativ. Daca seamana furtuna, furtuna sa culeaga!

  2. G.D. says:

    Aceste probleme in care apare fostul presedinte (d-l Moldovan) trebuiesc rezolvate la nivel de asociatie de catre conducerea cesteia.
    Asociatia Cluj consider ca are niste persoane care reprezinta aceasta asociatie si implicit membrii acestei asociatii iar in acest caz aceasta conducere trebuie sa aplice niste masuri de ordine interioara si pina la sanctiuni daca este cazul. Un membru nu poate sa treaca peste conducerea asociatiei sau peste conducerea Federatiei, nu este permis asa ceva pentru ca din acest motiv exista persoane alese prin vot care sa conduca o asociatie sau o Federatie.
    In acest caz conducerea asociatiei Cluj este prima care trebuie sa faca o sedinta in care sa discute pentru a lua o hotarare impotriva membrului Moldovan Florin. Odata ce nici aceasta hotarare luata de catre asociatia Cluj nu este respectata atunci Comisia de Disciplina a FCPR trebuie sa aduca in discutie acest caz si obligat luata o masura mult mai aspra asupra membrului in cauza. Acestea fiind spuse,se asteapta ca problema sa fie rezolvata de catre asociatia Cluj.
    D-le Tunduc stiam demult ca FCPR este federatia in drept deplin pentru a reprezenta Romania cu porumbeii la Olimpiada. Nu trebuie luat in seama cum altii mint membrii lor prin diferite povesti si strategii fara rezolvare, au interes si trebuie intelesi si ei ca altfel pot ramane singuri.

  3. Soroca Narcis says:

    AC Cluj poate inainta o cerere la parlamentul Ucrainian unde sa fie propus acest membru negociator pentru regiunea Crimea intre acestia si Rusia, preferabil dupa ce incepe razboiul trimis la fata locului.

  4. membru fcpr says:

    Cum este posibil ca un membru fcpr sa submineze in repetate randuri propria federatie din care face parte, va rog luati masuri altfel ajungem la nebuni cu asemenea apucaturi.

  5. habaci calin says:

    Cum am tot scris pe alte topic-uri,nu sint fan Marius Tunduc,{pt stilul lui de a obliga}dar acum are dreptate 100%.
    Dar vreau sa-i reprosez un lucru,Marius a-i sa omori zona 1 vest la maraton+as maraton.
    Trebuia sa lasi 3 maratoane pe judet-zona de 800-900 km pt norma olympica,si sa faci 1 seminational schwerin,si un national berlin,fiecare crescator sa aiba sansa de a alege singur unde i-si angajeaza porumbei,sa nu fie obligat daca nu joci schwerin nu faci as maraton.
    MA REPET CARE YARLING DIN ZONA 1 FACE AS MARATON CU PUNTE BUNE NATIONALE EU VOI FI DORITOR SA IL CUMPAR.
    E foarte greu sa faci as maraton cu ex,jud timis,900 km-1130 km-930 km,in special in zona de vest unde se zboara peste 3 tari cu lanturi muntoase,adica 700 km peste munti si 300 km pe pusta ungara la final,pe 40-43 g-c. canicula.
    Eu cred ca este o mare greseala ca nu sa lasat 3 maratoane pe judet-zona si un semi national+1 national unde sa i-si incerce puterile maratonisti extremi.
    Dar sper ca anul viitor sa se revina la propunerea mea,stiu ca sint nebun de multe ori dar acum dupa experienta mea{7 ani de maraton} ve-ti vedea ca am dreptate,zona 1 vest nu se v-a mai vedea in catalogul national in 2014 la cat,maraton yarling+as maraton yarling,si e pacat ca distrugem zona,una dintre cele mai bune din tara la maraton.
    In rest Dl Presedinte ales are perfecta dreptate.
    Lasati-ne pe noi fcpr-istilor sa zburam cum vrem si sa paticipam in cupele europene ca ne-am castigat acest drept.
    F.C.P.R.SINGURA FEDERATRIE SI ADEVARATA RECUNOSCUTA DE STAFI F.C.I.!!!
    Ma mandresc ca sint membru fcpr,si ca am onoarea de a participa in elita campionilor europei la cupele supreme.
    “olympiada””cupa europei” “cupa continentala”
    Doar cei buni dintre cei mai buni au aceasta onoare.
    Dl Moldovan ar trebui bagat in comisia de disciplina,chiar daca eu nu sint de acord cu multe din decizile conduceri fcpr,ma supun majoritati, si respect regulamentul national,dupa care joc,cum joc eu asa joaca toti membri fcpr,daca eu sint dezavantajat,asa sint dezavantajati toti membri fcpr,deci cel mai bun castiga in aceleasi conditi de zbor,si regulament sportiv.
    Unde nu e ordine si disciplina e haos.
    F.C.P.R NR 1 IN ROMANIA SI IN TOP 3 EUROPEAN.!!!

  6. cearly says:

    poate are dreptate acest om nu sariti pe el as vrea sa faca un lucru bun cred pentru crescatorii din ROMINIA cred ca ar fi corect sa fie numai una in toata TARA

  7. Bolog Mircea says:

    Aveti dreptate domnule Habaci intro oarecare masura, sustin si eu parerea dumnoavoastra despre comisia de disciplina si acest caz Moldovan.

  8. Nicu Papp says:

    Uscaturile trebuiesc eliminate si ramane numai verdeata! Faceti ceva acest om nu este la prima abatere!
    Mare dreptate ai dle G.D. com 2, lucrurile se rezolva inca de la nivel de asociatie iar membri se supun conducerii asociatiei, ce sa mai spunem daca un membru sfideaza conducerea asociatiei din care face parte si cea a FCPR, deja acest membru exagereaza si nu este la prima abatere.

  9. Petrica (Buc.) says:

    #6 cearly
    Vrea multe si nu s-a resemnat inca ca este un membru oarecare asta este problema dumnealui. FCPR are lideri competenti pentru a rezolva lucrurile altfel la ce au mai fost alesi? Exista aceasta federatie care are acest drept sa prezinte porumbeii nostri la olimpiada, cat despre restul federatilor sau grupuri nu au decat sa urmeze drumul care au ales singuri.

  10. ady says:

    #1 Bistrita ……….. mare dreptate!!!!!!!!

  11. Pantea Razvan says:

    Preseintele asociatiei Cluj domnu Pop Daniel “Pictoru” cunoscut de catre apropiati spunea inainte de alegerile FCPR “Fiecare trebuie sa isi astepte randu!” si avea dreptate. Acum a venit radul unui membru din AS CJ si se cere mereu afara, alooo conducerea dati un imbold sa ajunga si mai repede afara. Voi conducerea si membri din AS CJ de ce nu luati un exemplu recent si demn al Asociatiei Botosani ?

  12. dragos says:

    Soroca Narcis pozitia 3, aveti un mare Like =:)
    Cearly pozitia 6, aveti un mare Dislike 😀

  13. Constanta UCP says:

    Schaerlaeckens de Romania trebuie facut PIF sau Pilaf!!!!

  14. viorel says:

    Nu va este rusine dle Moldovan santeti om in varsta si tot nu va vedeti de treaba? Nu mai bine va bucurati de nepotica si porumbei?

  15. Ele e um grande amigo says:

    Initial nu am dorit sa scriu, dar asa am simtit, pentru ca il cunosc foarte bine pe M.F. domnul in cauza, stiu exact cum adora sa fie in centrul atentiei, desi niciodata nu a recunoascut asta. Mai mult, nu suporta sa fie ignorat, il enerveaza teribil daca nu esti de acord cu el. Un adevarat copil in ambalaj de adult cu schimbari bruste de comportament si cu nevoia de a fi rasfatat, nevoie care mai tot timpul incearca sa o mascheze.
    Desi refuza sa accepte, trecerea timpului lasa urme asupra lui, iar sub masca de razvratit se ascunde nevoia uluitoare de nesiguranta si teama de a nu ramane singur. Prin gandurile si incercarile lui precedente, prin faptele comise, el si-a creat, in mod constient sau inconstient, actualele conditii de existenta, motiv pentru care se baga mai peste tot si atrage asupra lui rahatul.
    Se refugiaza mereu in trecut, pentru ca nu isi poate suporta prezentul! Oricum nu castiga nimic, pentru ca intr-o buna zi este obligat sa se confrunte cu realitatea. Sa inceapa prin a trai cu adevarat astazi, unde gaseste atatea lucruri de gustat, de vazut, de apreciat, de gandit, greu de acceptat cand el totusi cu mintea esti in trecut! Pentru a trai momentul prezent, trebuie sa invete sa se opreasca, sa faca o pauza, sa nu se lase dus de succesiunea evenimentelor si de starile interioare create de aceste evenimente in el.
    Atunci cand comportamentul lui inceteaza a mai fi bazat pe egoism, invidie si are la baza, intelegerea, acceptarea, abia atunci se va schimba.

  16. membru says:

    LA CONSTANTA DOAR TRISORII SI BUTOANELE AU TRECUT LA …UCP..!

  17. Daniel says:

    Iarasi Moldovan? Daca nu are rezultate atunci trebuie sa faca el ceva pentru a iesii in evidenta!

  18. Fam Lucaci says:

    Caline, zilele trecute doreai maraton extrem, pasari de valoare ai. De ce dai in spate?
    Eu te vedeam unul dintre favoritii anului la AS Maraton pe zona de vest, cat despre nivel national As Maraton nu cred ca poate fi echitabil. Stii bine la ce ma refer, pui din zona de vest au batut la maraton pui toata Moldova, si daca analizam crescatoria din care provenea pui, constatam ca acel crescator e un crescator de general nici decum maraton. Un alt crescator din Arad a dat pui in 2013 intr-o alta zona la un mare campion si pui din Arad sau clasat in top 10 atat la demifond pui cat si la fond, urmariti seriile, ex pot continua.
    Cat despre porumbeii adusi din zone mai usoare NU AU FACUT NIMIC IN ZONA DE VEST.
    Prietene, daca faci un porumbel in 2014 in zona in care jucam noi cu AS Maraton maturi cu 30-50 de puncte, pt mine aceea pasare va fi mai valoroasa decat una cu 10 puncte provenita dintr-o zona usoara, cu deschidere mica.
    Ma bucur ca in acest an porumbeii din zona de vest trebue sa claseze Svering pt AS Maraton, vom vedea pasari adevarate de maraton chiar de vor face 50-100 de puncte, acele vor fi pasarile care in anii urmatori vor da porumbei de maraton.
    Cat despre vanzari, clientii adevarati vor sti citi clasamentul, iar acei clienti care sunt orbiti de puncte, acei clienti nu vor face rezultate niciodata, ci doar vor avea pui din pasarea cu 2 puncte fara … nimic concret.
    Caline, eu cred in tine si pasarile tale nu uita asta prietene. Nu te lasa influentat de cei care nu au nimic in comun cu maratonul, ci doar le place sa se prezinte maratonisti.
    Frate, nu uita, eu cred in tine.
    VIVA etapele de peste 1000km, adica maratoanele.

  19. Dorel Al says:

    Citesc cu mihnire cum niste columbofili care nici macar numele nu sunt in stare sa si-l dea lovesc intru-un OM CARE A FACUT CEVA PT COLUMBOFILIA DIN ROMANIA.Are cumva vreo vina ca gindeste altfel decit voi?Chiar trebuie sa gindim toti la fel? Nu mai putem gindi diferit ca trebuie sa mergem pe la comisii? Domnilor este DEMOCRATIE si fiecare poate sa spuna ceeace gindeste.

  20. Dan Bc says:

    D-le Lucaci esti invitat in Moldova sa zbori maraton si sa vezi cat e de usor si cat de simplu e sa castigi.Puisorii aceia pe care tot ii amintesti in multe interventii au fost o exceptie si au zburat cativa crescatori din Sv si Bt in nici un caz toata moldova , din ce stiu eu pentru marii crescatori porumbeii buni sunt aceia care castiga campionate nu etape. Porumbeii buni sunt si in vest si in est, au fost etape de Berlin unde vestul era clar avantajat si au castigat porumbei din Moldova asa ca te rog sa incetezi cu denigrarea si desconsiderarea pasarilor din moldova !!
    Cu respect
    Dan BC

  21. habaci calin says:

    Ionut Lucaci,nu dau in spate,altceva am vrut sa explic.
    Categoria as maraton tineret este foarte greu de realizat pe zona noastra,eu o sa am ”
    Lepzig 870 km
    Schwerin 1.100 km
    Halle 902 km
    Cred ca v-a fi foarte greu sa faci as maraton tineret cu aceste etape,s-au daca vor face yarlingi as maraton tineret in zona noastra cu siguranta vor avea punctaje mari pt catalogul national,acum diferenta de valoare intre anumite zone…..
    eu am spus si sustinut ca zona 1 vest are cea mai grea zona de maraton din Romania,700 km zbor peste 3 tari cu lanturi muntoase iar la final 300 km pe pusta ungara,vara 40-43 g-c la umbra.
    Eu am sustinut 3 maratoane pt norma olympica 800-900 km si 2 seminationale peste 1.000 km cu o noua categorie nationala “SUPER MARATON EXTREM”
    Trebuie dat sansa la fiecare sa zboare porumbei unde doreste,asa cum in tarile la care noi visam belgia-olanda au 12-13 maratoane pe an,de 900 km sau 1.000 km,fiecare crescator alege unde i-si angajeaza pasarile,nu sint obligati de federatie,acest lucru ma deranjeaza pe mine si multi alti crescatori din zona de vest”nu ma obliga unde sa zbor pe bani mei”
    Cu siguranta eu voi participa cu tot efectivul de pasari mature la Schwerin{cate vor ramine pina la schwerin} iar ca yarlingi am sa joc din 3-4 frati un singur porumbel de preferat v-a fi o femela, nu vreau sa omor toti yarlingi si in anul urmator sa fiu incepator.
    Eu cred ca viitorul v-a fi etape de maraton peste 1.000 km,probabil cu premii pt a atrage oameni,asa se joaca si in alte tari cu traditie in maraton peste 1.000 km si cu premi,reclama,medali,cu siguranta este foarte atractiv,si demn de urmarit.
    Dar i-mi mentin ideea,vreau sa zbor yarlingi pina in 900 km iar la 2 ani sa am un efectiv matur unde sa concurez la 1.000 km,nu stiu daca sti Ionut dar la barcelona nu ai voie sa angajezi yarlingi peste 1.000 km,de ce oare ? nu cumva acesti oameni au incercat cu ceva ani in urma ce-a ce vrem sa incercam noi acum? eu cred ca au luat o decizie intelepta,lasati yarlingi sa se maturizeze,ajunge 800-900 km pt un porumbel de 1 an.
    Pina la schwerin multi vor fi ciuca iar dupa schwerin multi vor fi maciuca…………..
    Despre pui din arad acum se stie ca multi au iesit campioni in alte judete cu pui aradenilor,in special in zone mai usoare cu vint din spate,pui din arad au batut pui din acele zone,de ce oare ?
    Ionut eu iti doresc bafta la schwerin si la toate etapele de maraton,si sper ca oganizatori sa tina cont de porumbei nu de crescatorii cu influienta……..sa organizeze maratonul cu chibzuinta,imbarcare din timp pt a ajunge inainte cu o zi fata de ziua lansari,adica dupamasa sa fie pozitionata masina pe locul lansari cu mincare si apa in jgheaburi,lansati dimineata la prima ora sa zboare porumbei bine in orele mai racoroase,sa nu fie lansati in timp de furtuna-ploi,sa nu fie lansati in canicula,pt ca barcelona la plus 35 g-c se amina lansarea.
    Inainte de toate sa n-e gandim la porumbei si dupa aia la noi si la dorintele noastre de multe ori meschine,pt ca aceste minunate inaripate au si ele suflet,si daca ar putea sa n-e vorbeasca cu siguranta am schimba multe…………………..

  22. Boboian Alexandru says:

    Pe UCP nu intereseaza sa participe in olimpiada dar vorbesc despre Olimpiada in adunarea generala si acest lucru deja este prea vorbit.
    Pe FRSC nu intereseaza Olimpiada dar au mers la dl Tereso si au fost la o sedinta FCI sa poata obtina si ei acest drept. Au incercat si prin alte metode bine cunoscute.
    FCPR este federatia care are acest drept de a reprezenta porumbeii columbofililor romani in Olimpiada.
    Comentarile scrise 2 si 15 sunt punctate bine si eu sunt de aceasi parere in special cu comentariul 2. Domunul Moldovan se intinde mai mult decat ii permite plapuma acum ramane conducerea asocitiai din care face dumnealui parte sa rezolve aceasta situatie altfel FCP trebuie sa intervina. Respect pentru unele lucruri bune si cateva realizari dealtfel bune in mandatele pe funtia presedinte UFCR avute de catre domnul Moldovan dar in momentul de fata il dispretuiesc pentru aceste actiuni rautacioase la care apeleaza acest domn.

  23. Oprea says:

    RRP: FCI a respins cererea UCPR si FRSC de afiliere.

    Daaa ? Nu stiti este adevarat ?

  24. Moldova Noua, CS. says:

    Cati porumbei tineri din Arad au facut AS Maraton in anul 2013 cu etape de 800. 900 km ? Si de ce ?
    Va rog mult incetati cu km la limita, lansare la 6 dimineata si vant favorabil pentru anusul porumbeilor si alte asezari favorabile a masinii in lateral a localitatii. Dati sansa si adevaratilor maratonisti din spate. Va rog nu mai plangeti pentru ca jucariile nu le mai primiti inapoi. Multumesc anticipat pentru raspunsuri la intrebarile mele si va doresc mult succes la concursuri de maraton !!!!

  25. In 2013 doar un singur yearling a facut as maraton tineret in AR. E foarte greu ….

  26. ioan says:

    d le Dorel Al,nu mai fi mahnit,..da numeni nu gandeste asa,poate mataluta… tot timpul esti singurul care ,,bati din gura,,dar singurul,…nu i a cerut numeni dl Moldovan nimic,….sunt OAMENI CARE STIU SA FACA ASTA MULT MAI BINE,de ce nu ti vezi mataluta de ale tale,e chiar asa greu,respect oamenii din garda veche,dar atat,cei tineri au acum avantul si cuvantul,

  27. lary says:

    Este incapatanat ca un catar! Singura lui salvare sa schimbe barca sa faca valuri si sa dea la vasle in alta parte.

  28. habaci calin says:

    Dar tu Roman Claudiu cati asi maraton ai facut in viata ta de columbofil >?????????????????????????……..
    Lasa pe alti sa vorbeasca care se pricep !!!!

  29. Moldova Noua, CS. says:

    25 Roman Claudiu
    Deci acesta este motivul pentru care se insista la 800.900 km si tot nu fac fata, am inteles acum. Din cate stiu Dv. sinteti presedinte AS. Sibiu, totusi nu vad sa va plangeti despre km si distante la maraton. Totusi, de ce nu va plangeti?
    Cert este ca Sibiul este una dintre primele doua zone cele mai grele din tara, nimeni un columbofil de acolo nu spune nimic, niciunul din Sibiu nu se plange. Am o curiozitate daca permiteti, columbofilii din Sibiu au obiceiu la concursurile de maraton sa angajeze porumbei de general?
    Stiti de ca va intreb, exista un judet in Romania care este mult prea dependent de porumbei pentru categoria general, iar in repetate randuri plus alte incercari, nimeni nu a reusit sa le imprime solutia recomandata; la maraton trebuie sa angajezi porumbei cu origini de maraton, iar maratonul inseamna peste 900 km si un alt concurs de peste 1000 km.
    Scuze Dle Roman daca am fost indraznet.

  30. Vladys says:

    Habaci tu esti un bun columbofil si atit,dar pina sa judeci un om ca Moldovan mai ai multe de invatat tata,si columbofilia ca multe alte domenii necesita foarte multa cultura pe care tu inca nu o detii.Tu ai stat vreodata cu Moldovan la discutii columbofile? Ma indoiesc ca da. Eu am avut aceasta onoare ,omul este o adevarata ENCICLOPEDIE si in Romania nu sunt inca doi ca el.Eu,tu si multi altii suntem doar simpli campioni si ne ghidam dupa principii,pe cind Moldovan le creeaza.Haideti sa-i aratam respectul cuvenit cu totii ,conducatori ai FCPR-ului,campioni si simpli columbofili.

  31. Am facut unu dar de aia zic ca e greu…si nu te ambala prea tare.Pana sa ne punem problema cati yearlingi fac as maraton ar trebui sa ii lasam sa se maturizeze. Caline pana ieri alaltaieri ziceai ca e in regula ca aveti etape de peste 1000,acum bati in retragere!? Noi pe spate totdeauna avem kilometri pe care ii ai aveti si voi pentru prima data……..eu am 860,1040,975km.Ce sa mai zica cei din Caras…….. Pana la urma voi ati ales varianta si acum,sincer,e prea tarziu ca sa se mai schimbe ceva.
    Raspunsul anterior nu era un repros pt tine ci o constatare……..

  32. habaci calin says:

    Vladys,eu respect ori ce om si columbofil care are caracter si coloana vertebrala nu umbla dupa smecherii de doi bani.
    Cand domnul Moldovan a fost presedinte,singur a infiintat-inventat categorii in care dansul si numai dansul iesea campion national………..!!!
    Cand prietenul meu Dani Cioara a avut un loc 1 la un concurs de maraton national si dl Moldovan a iesit pe loc 2,automat sa desteptat mintea romanului de a reface distanta la crescatoria dl moldovan si stupoare a avut cu aprox 20-30 de metri mai mult si a iesit pe loc 1 in dauna lui Dani care era pe dreptate loc 1.
    Cand dl moldovan a adus ceasurile electronice in Romania,a facut in asa fel in cat doar dansul putea importa acea marca de ceasuri si cipuri,si se putea concura numai cu acea firma importata de dl moldovan,cind pe piata erau mai multe tipuri sau marca de ceasuri electronice.
    Cum se numeste aceasta atitudine ? dictatura pt benefici personale,deci nu i-mi spui tu mie ca mai am multe de invatat.
    Da am multe de invatat,ca pina mori tot inveti dar nu vreau sa fiu un sarlatan,egoist,rautacios,hot,mincinos,prefacut.
    Multi i-mi spun ca sint impulsiv sau nebun,dar un nebun corect si cinstit,decat sa ma arate cineva cu degetul,mai bine ma bag capul in pamint de rusine.
    Em am suferit de multe ori din cauza regulamentului national.
    Am avut loc 1 in prima zi la maraton halle,am fost bagat a doua zi in concurs si am iesit loc 4.
    Am avut singurul porumbel sosit la berlin in prima zi regulamentara,am fost bagat loc 7.
    Am pierdut loc 1 national maraton cu hermesa pt ca era loc 1 a bagat-o loc 4.la halle
    Am pierdut loc 1 national la maraton palmares pt cupa continentala, pt ca regulamentul mi-a bagat un punctaj mai mare.
    Am pierdut loc 3 national as maraton palmares hermesa pt ca regulamentul m-a bagat loc 4 in loc de loc 1 si automat punctaj mai mare.
    Am pierdut ca,2 ani la berlin national s-au dat premii bani iar cand am iesit eu loc 2 pe zona 1 si loc 2 crescator nu s-au m-ai dat premi.
    Si multe alte pierderi am avut cind s-a schimbat regulamentul national tot timpul in defavoarea mea.
    DAR M-AM SUPUS REGULAMENTULUI NATIONAL,AM ACCEPTAT SITUATIA IMPUSA,M-AM RESEMNAT,AM PRIMIT PIERDERILE CU FRUNTEA SUS,SI AM MERS MAI DEPARTE.
    UNDE E LEGE NU E TOCMEALA,DACA TOATA LUMEA CONCUREAZA DUPA UN REGULAMENT NATIONAL,DACA TOTI PORUMBEI CONCUREAZA LA ACELE CONCURSURI IN ACELE CONDITI{PE ZONE} SI EU CONCUREZ DUPA ACELE CONDITI SI REGULAMENTE.
    S-au dl moldovan care este membru F.C.P.R.nu trebuie sa s-e supuna regulamentului national?
    Nu mai este presedinte ca sa impuna norme-categorii,pt a iesi dansul loc 1,gata cu facilitatile pt ca este un simplu membru.
    Nu am vazut,nu am cunostinta ca dl moldovan sa fie trimis ca moderator-mediator din parte F.C.P.R.pt cele 3 federati din Romania.
    Dupa susele presedintelui Marius Tunduc, dl moldovan a facut-o pe la spate,din acest motiv eu am zis ca trebuie bagat in comisia de disciplina si intrebat din partea cui a trimis dansul scrisoarea lui Tereso ? ce motive a avut ? si ce dorinte ?
    DACA F.C.P.R,LA DELEGAT PE DL MOLDOVAN EU I-MI CER SCUZE PUBLIC,DACA NU ATUNCI SA RASPUNDA,SI SA S-E SUPUNA REGULAMENTULUI NATIONAL SI DECIZILOR SALE.

  33. habaci calin says:

    Roman Claudiu,de ce interpretezi comentarile mele,tu si alti numai cum vreti voi ?
    In care comentariu am spus eu ca bat in retragere ?
    Te rog arata-mi unul concret,nu dupa ureche.
    Am sustinut sus si tare ca voi angaja tot efectivul de maturi la schwerin si o parte din yarlingi,unul din 3 frati si de preferinta femela.
    Unde t-i se pare ca bat in retragere?
    Ca nu angajez tot lotul de yarlingi ? din cati zmei vad ca comenteaza aici pe net nu am vazut nici unul sa concureze cu cel putin 10 porumbei la maraton peste 900 km,dar sa mai si claseze.
    Ve-ti vedea dupa schwerin cum catei de prima data turba.
    E o mare diferenta in a angaja si a clasa,si cu procent de 50%.!!!!!!!!!!!!!!!!!!aviz amatorilor.
    Eu vreau ca,categoria “SUPER MARATON EXTREM” sa se rupa de restul maratoanelor,sa fie doua etape peste 1.000 km seminationale,la 3 saptamini intre ele,si cu premii atractive pt a ambitiona iubitori de maraton extrem.
    Iar acei crescatori care vor sa joace pt norma olympica sa aiba maratoane de 800-900 km,si care vor sa angajeze yarlingi sa o faca fara frica,dar,sa nu credeti ca si la 900 km v-a fi floare la ureche sa clasezi cu yarlingi,ex dat de Roman Claudiu,1 porumbel yarling in 2013 pe jud arad a facut aceasta categorie,si foarte putini in zona de vest.
    Eu stiu ce scriu aici si multi alti maratonisti cu experienta,si scriu cu numele meu fata de alti para-lei-zmei,care la schwerin cu siguranta vor disparea.
    Roman Claudiu,varianta nu am ales-o noi,poate nu sti ca 3 judete au ales magdemburg{arad-timis-satu mare} iar bihor{wistoc} si caras severin{schwerin}, varianta aleasa a fost magdemburg.!!!
    Deci schwerin a fost impus,acum intelegi care e problema ? de cine ……………!!!
    Eu m-am bucurat pt etapa de schwerin pt ca,cu siguranta vor disparea porumbei de max fond din peisaj-molemans-iansen-de klak.
    Dar am crezut ca vor fi 3 maratoane pe judet-zona{pt ca regulamentul national spune ca judetele-zonele i-si aleg singure maratoanele si ruta de zbor} si am crezut ca vor fi 2 seminationale schwerin+berlin.
    Aceasta obligativitate din parte conduceri a fost impusa din motive clare,scoatem maratonul nr 2 din judet-zona,obligam maratonisti sa angajezi la schwerin,si fara etapa de schwerin nu faci as maraton,din acest motiv eu sint suparat,nu ma obliga,lasa-ma sa i-mi aleg eu unde sa concurez porumbei.
    Daca nu se scotea maratonul nr 2 din judet-zona,atunci cu siguranta foarta multe lume angaja in special yarlingi la etapa pe judet-zona,si scadea nr de porumbei la seminationala schwerin.
    Din acest motiv eu spun vor fi foarte putini porumbei yarlingi cu as maraton si in clasamentul national nu se vor vedea,iar in anul urmator lumea au sa faca scandal si se v-a schimba exact cum am cerut eu,maratonul extrem se v-a rupe de restul categoriilor,pt ca nu e pt ori cine…………..aviz carcotasilor fara nume.

  34. simi says:

    #30 Vladys:March 29, 2014 „Haideti sa-i aratam respectul cuvenit cu totii ,conducatori ai FCPR-ului,campioni si simpli columbofili.”

    Dumnealui prin ce face si aici nu ma refer la o singura data ne arata respect noua cat si FCPR-ului ?

  35. Butura Ioan says:

    Stimate domn Vladys am o rugaminte mai speciala la care tin mult sa nu ezitati sa raspundeti la o intrebarea cu mult bun simt asadar, ce a CREAT dl Moldovan incepand cu anul 2008 ?
    Motivul intrebarii ? Vladys ; *Eu,tu si multi altii suntem doar simpli campioni si ne ghidam dupa principii,pe cind Moldovan le creeaza.*
    ENCICLOPEDIA asa cum afirmati arata adevarul gol golut pe durata a mai multor ani, cand afirm acest lucru o fac pe baza pauzei mare de rezultate, nici sa nu putem trece cu vederea ca dl Moldovan aparea pe fiecare pagina a catalogului national. Consider ca trebuie sa pastram unele rezerve cand facem anumite afirmatii nefondate, pina una alta sa astept raspunsul la intrebare.

  36. Zeno says:

    Buna seara tuturor,
    in primul rind trebuie sa spun ca eu nu snt prieten cu Calin Habaci .. îl respect ca crescator si ca OM.
    Nu stiu de ce in orice topic unde Calin comenteaza toata lumea îl ataca intr-un fel sau altul …
    Undeva Calin afirma :”Multi i-mi spun ca sint impulsiv sau nebun,dar un nebun corect si cinstit,decat sa ma arate cineva cu degetul,mai bine ma bag capul in pamint de rusine.” – cu timpul mi-am dat seama ca are dreptate .. un nebun cu o INIMA MARE, .. un om dintr-o bucata care merge pe drumul ce l-a ales indiferent de cite vinturi are in fata .. ce faceti voi restul ???
    & Vlady .. te citez : “tu si multi altii suntem doar simpli campioni si ne ghidam dupa principii,pe cind Moldovan le creeaza.” – ai dreptate a creat exact cum a spus si Calin categoriile unde ssa fie campion.. in rest cele relatate de Calin sunt cu totul adevarate si nu pot fi contestate!!
    Oricit de enciclopedie o fi Moldovan se pare ca sunt multi care-i cunosc nivelul, “calitatile” etc…
    In locul unui “Juda” uns cu toate alifiile prefer nebunia unui Calin Habaci ….
    si pentru a fi respectat trebuie sa inveti sa respecti !!! ( poate Vlady & comp. va gînditi si la asta – daca tot îl cunoasteti asa bine pe Moldovan )

  37. Zeno says:

    Scuze .. intervin din nou dupa ce am citi replica D-lui Moldovan …
    o sa-mi permit sa citez : “Relatia cu FCI nu a inceput ieri si nu se va termina maine, indiferent de cine conduce columbofilia Romana.”
    ASA ESTE .. si relatia cu FCI incepea odata indiferent cine se afla la cirmele federatiei din Romania, ca unii au avvut avantajul “istoric” nu este MERITUL lor ci un joc al conjuncturii ..
    Reprosurile aduse lui Marius Tunduc.. suna a santaj ieftin ( la masa parintilor … te-am facut,.. te-am dus .. etc) numai aceste aspecte daca sunt citite si interpretate atent stirnesc sila .. ma abtin.
    D-le Moldovan acceptati cartonasul rosu pe care columbofilii din Romania vi l-au dat .. odata si pentru INTOTDEAUNA !!

  38. APAHIDA says:

    Domnul Florin Moldovan a creat sau face parte din creatia F.R.S.C.! Acest lucru nu poate fi numit creatie mai degraba poate fi numita dezbinarea FCPR, idea era una singura dezbina si conduce. Deci Florin este un personaj pus pe rele impins de ambitii personale.

  39. Marginean Abel (Cluj) says:

    Dl Moldovan nu trebuie suspendat !!

    Dupa sezonul 2007, an in care a avut 1 porumbel nominalizat pentru expozitia nationala, in acea vreme eu am facut o afirmatie; ,,Daca dl Moldovan pierde functia de presedinte FCPR si presedinte al asociatiei Cluj, organizator, transportator, nu va mai face rezultate, citez exact una dintre afirmatile de atunci:
    ”Este comparativ cum ar cadea de la etajul 10 direct pe beton !”
    Si asa a fost si este 🙂 Va rog sa ma contraziceti!

    Eu am afirmat de foarte multe ori ca nu este ce se straduia sa para la porumbei, cativa ani la rand (6,7 ani)am spus cat si am scris acest lucru, timp in care au fost cateva persoane hipnotizate si jurau ca dumnealui este mare columbofil. Momentan eu nu am nici un interes sa reiau si sa explic, nenumarate, multe (caz Butyka, Olimpiada, etc,etc),nu are rost multi le stiu.
    Dar atunci cand pierdut functia de presedinte UFCR putea fi si suspendat, a insistat in cadru unei expozitii UCP…. vorbind cu un domn ce era pe atunci in conducerea UFCR sa fie lasat in pace… foarte multi isi doreau atunci sa fie suspendat dl Moldovan…
    Dupa alegeri, in acele vremuri, cineva a spus un lucru mare, anume:
    ,,Moldovan nu trebuie suspendat, el trebuie lasat sa continue sa zboare porumbeii asa se umileste singur, oadat suspendat scapa prea usor!”
    Asa a fost lasat, asa s-a si intamplat 🙂

    Daca era suspendat atunci apareau discutii, dle a fost suspendat pentru ca era cel mai bun Campion al Campionilor, dle nu mai are rezultate pentru ca daca nu zboara porumbeii nu are cum sa demonstreze valoarea, dle daca ar fi continuat acum nu mai lua cutare cupe din Cluj, si multe altele. Uite ca a fost lasat in pace… si dl Moldovan nu a mai deranjat nici o categorie top 3 national.
    Hai 1 an, hai 2, hai 3… dar sunt 6(sase)?? Deci? Atata poate!
    Eu nu spun dle nu stie diverse lucruri despre porumbei, este umblat, discutii a avut cu diversi columbofili, porumbei creste de multi ani, si asa mai departe…. dar reiese in timp ca practica ‘ne’ omoara. Sunt care au facut si atunci rezultate dar fac si acum… de ce?
    Trei intrebari ;
    – Cati porumbei a avut nominalizati pentru expozitia nationala incepand cu anul 2008? (exclus categoria standard)
    – De cate ori a fost campion national incepand cu anul 2008 si pina acum?
    – Daca in tot acest timp 2008-2014 era tot dl Moldovan presedinte FCPR ar fi avut porumbei nominalizati pentru expozitia nationala sau macar cel putin cateva titluri de campion national?

    Sabotajele contra FCPR au fost destule din partea dlui Moldovan, este un rau de care nu se poate debarasa, atata poate.

    Asa cum am inceput doresc sa si inchei… Rog MULT DE TOT presedintele Daniel Pop (Cluj) cat si pe dl Marchis Lucian, cat si ceilalti din conducerea asociatia Cluj etc. NU IL SUSPENDATI PE dl Moldovan… poate merita indepartat o perioada scurta de membri si asociatie, timp in care sa fie lasat mai departe sa poata continua partiparea la concursuri cu porumbeii, iar timp de 2 ani sa nu poata participa la nici o imbarcare, sau sedinta, sa nu aiba nici drept de vot, doar atat, sigur ajunge… are cine sa ii duca porumbeii la imbarcari, vechi prieteni(prof. pedigreelor dl Romica)si altii, copii, fani.
    Domnilor puneti in balanta ca dl Moldovan participa cu o herghelie de porumbei in fiecare an, dealtfel o plapuma buna an de an, punctaje mai bune pe centru Cluj, un rau necesar (carne de tun).
    Acelasi lucru imi doresc despre Comisia de Discipla a FCPR sa nu il suspende pe dl Modovan, va rog sa il lasati sa se umileasca singur mai departe, au trecut abia 6 ani, presedinte a fost 8 ani, numai pe podium rezemat de cupe aproape egal proportionale cu inaltimea dansului.
    Un chin mai mare decat acesta nu este, considerati ca aceasta mica pedeapsa este indeajuns.
    La urmatoarea abatere faceti domnilor ce considerati dvs. atunci dupa gravitatea faptelor…

    Oricine daca ar fi facut asa ceva cat timp era dl Mold. presedinte…. isi lua 10 ani fara drept de apel, plus cateva injuraturi de mama in gura mare, rareori le mai soptea si la ureche. 100% ADEVARAT!

  40. bogdan says:

    Habaci Calin nu te pune cu mintea tolomacilor ca te bat cu experienta 🙂

    Habaci e zburator intradevar,chiar e zburator. Sincura chestie pe care o are el ca are gura mare,dar la porumbei se pricepe,oricum mult mai mult decat majoritatea celor care comenteaza pe aici. si isi si semneaza comurile cu numele lui.

    Roman Claudiu tu mai taci cu Sibiul vostru,zona voastra grea…sunteti voi slabi tatica. Tu cel putin in afara de faptul ca ai cumparat pe bani multi habar nu ai de porumbei,rezultate subtiri ca laptele degresat.Si vai ce zona grea e la Sibiu…
    Atunci de Petrosani ce sa mai zicem? Si Gorju’ pe orice ruta zboara are zona foarte grea. Si in general Oltenia daca zboara pe Polonia sau Austria are zona extrem de dificla.
    Si totusi daca ne uitam bine un zburator adevarat ca Preda Gheorghe a facut rezultate pe orice ruta asa ca sa o lasam mai moale cu zone grele Sibiu,Cluj…

    Habaci Calin tu vezi mai departe de porumbeii tai,nu-ti mai bate capul cu toti “columbofilii”, toamna se numara bobocii-latoamna multi o sa mai lase clanta jos. Caline ,invidia e mare ma ales ca faci rezultate cu niste porumbei relativ ieftini.
    Mult succes sa ai Caline in 2014.

  41. am fost in UFCR says:

    Pe un site nu mai retin cum se numea am citit recent o replica a fostului presedinte Florin Moldovan. In context scria ca dumnealui si-a dat demisia din UFCR, dar omite si uita atat de repede cum a pornit o cearta si a parasit sala cu amenintari. Tot dumnealui uita cum a dorit impreuna cu alt crescator din Buzau sa il lucreze pe un columbofil din Prahova dar nu a reusit. Columbofilu din Prahova a facut dosare despre cazul lui si lucratura pregatita de catre Moldovan vs Compania, acest columbofil la adunarea generala UFCR a dat la fiecare membru prezent cate un dosar sa, toti aveau acelasi dosar multiplicat in zeci de exemplare. A urmat sa studieze fiecare cazul columbofilului din Prahova si majoritatea erau porniti sa scape de domnul Florin Moldovan.
    Atunci cand dumnealui a parasit sala prin amenintari si alte vorbe grele, avea o datorie de 11.300 euro catre federatie care avea contract exclusiv cu firma bricon. Asa ca domnul fost presedinte si-a dat demisia incoltit si nu ca ar avea instincte de gentelman care stie sa piarda.
    Cand sau pus bazele FRSC tot dumnealui a mers la Bucuresti si asta chiar daca avea piciorul in ghips a fost prezent la planuirea razbunarii intrunire care a avut loc la domnul Nicolaescu acasa. Atunci cand era la intalnirea si infintarea FRSC defapt si de drept trebuia sa fie la o cunie prezent tot in Bucuresti, acolo unde domnul fost presedinte avea o dubla obligatie sa intoarca serviciul prin a se prezenta si el la cununie si normal cu atentia cuvenita, practic trebuia sa intoarca un serviciu inapoi unui fost subaltern din cadru UFCR. Mahnirea a fost mare cand telefonic domnul fost presedinte a spus respectivului ca nu poate venii ca are piciorul rupt, asa si era avea piciorul in ghips, mai tarziu la cateva zile sa afle fostul subaltern despre domnul fost presedinte ca era exact in Bucuresti la data cand a fost celebrata cununia la care nu se putea prezenta uitand chiar sa intoarca obligatia.
    Nu trebuie uitat cum si firma bricon a facut presiuni pentru a recupera acei bani 11.300 euro, au fost care au spus ca mai tarziu ar fi platit la federatie aceasta suma, dar nu stiu pe nimeni care sa spuna ca a vazut ca aceasta suma a fost platita, cineva spune ca a amorsat tot federatia aceasta problema, cine stie, adevarul este undeva la mijloc. Cert este ca nici in zi de astazi nu s-a platit TVA statului Roman dupa aproximativ 200.000 euro bani rulati in afacerea bricon.
    Domnule Moldovan aschia este mica ca si dimensiune dar grida ar trebuii sa o vedeti. Cand te zbati pe toate caile sa devii negociator inseamna ca nu ai nici cea mai mica incredere in conducerea FCPR ii consideri pe toti niste prosti, nedescurcareti, papa lapte, inapti, nu este niciunul vorbitor de limbi straine, nu merita functia care o au fiecare si alte vedenii inimaginabile care va intuneca gandirea, poate sunt care intrun fel sau altul nu sunt cei mai competenti desi nu cred, dar dumneata dai cu toata conducerea de pamant si va considerati trimisul, alesul, mesia, cel asteptat, invincibilul, nemuritorul si in acelasi timp deschizatorul tuturor lacatelor, omul inventilor destructive.
    Timpul dumnitale a expirat, ai avut doua mandate sa faci si sa desfaci, cat au durat aceste doua mandate a cate 4 ani fiecare ai avut mereu grija sa INGRADESTI MEMBRU COLUMBOFIL, sa te impui malefic, sa subjugi membri si pina la rezervarea dinainte a foarte multe titluri de campion national. Multi deja pariau intre ei inainte sa apara catalogul national, unele pariuri constau in cate categorii noi mai apar si cine este campion, de cate ori este campion responsabilu cu categoriile, se mai paria daca porumbelu este rosu sau catrisse. Asta era singura lor antidistractie, se amuzau cum iti furi singur caciula si te consideri maestro.
    Sa mai spun si altele ?

  42. Bolog Mircea says:

    Un subiect vizualizat si foarte comentat care are toate meritele sa urce mai sus pe prima pagina la site.
    Am citit si doresc sa citez cat de putin din replica Dlui Moldovan catre actualu presedinte FCPR. „Nu crezi ca era mai normal sa vii sa incercam rezolvarea conflictelor impreuna, tinand seama de faptul ca am o experienta mai mare decat tine in toate privintele. Ce rost a avut acest atac la opinie ?”

    Desigur si eu fiind un membru simplu exact cum este si dl Moldovan am opinia mea urmata de cateva intrebari.
    Domnule Moldovan nu credeti ca era foarte normal sa vorbiti in privat cu conducerea FCPR despre dorinta dumneavostra de a fi negociator??? Negociator la ce ??? Ce trebuie negociat nu inteleg ??? Adica cineva face o micuta federatie si apoi vrea negocieri ??? Inainte sa faca aceasta bula de sapun nu se gandea nimeni la acest moft ???
    A scris cineva mai sus cand te-ai simtit incoltit ai si fugit sa stai de vorba cu columbofilu din Prahova la expozitia UCP, sa te asiguri ca nu inchei cariera dupa meritele covarsitore de o istorie nedemna.
    Tare naiv trebuie sa fie actualu presedinte FCPR sa acorde vreo secunda in privat cand dl Moldovan a sfidat toata conducerea FCPR cat si a Asociatiei Cluj, toti acestia au fost zero in fata lui.
    Domnule Moldovan ai facut pe la spate numai rau FCPR-ului si acum daca acest caz este adus la cunostinta membrilor de catre dl Presedinte Tunduc Marius de ce ma rog va deranjeaza atat de tare ??? Va este cumva rusine de faptele dumneavoastra ???
    Aveti si experienta din ce spuneti dar ma rog de ce nu folositi aceasta experienta in favoarea federatiei si nu folos in alte parti si alte razbunari??? Pe cine ajuta aceasta experienta despre care incercati sa adormiti o conducere intreaga ???
    Acesta nu este un atac al membrilor, este o opinie a membrilor, sunt faptele dumneavoastra. Ma bucur enorm de mult ca nu mai sinteti presedinte nicaeri, nu meritati. Va salut traiasca categoria Campionul Campionilor palmares 5 ani!

  43. habaci calin says:

    I-mi pare rau ca am deschis cutia pandorei in legatura cu Dl Moldovan,chiar nu am avut nici o tangenta cu dansul,sigurul lucru care m-a socat a fost smecheria cu prietenul meu Dani Cioara cand i-a suflat loc 1 la un maraton national cu refacerea distantei,a fost penibil si josnic din parte Dl Moldovan sa recurga la astfel de fapte.
    Acum Dl Moldovan este un simplu membru F.C.P.R.si trebuie sa se supuna statului si regulamentului national,atit el,cit si toti membri F.C.P.R.activi.
    Dupa ce citesc com de mai sus ma ingrozesc de anumite lucruri facute de Dl Moldovan cand a fost presedinte,cine stie cate alte lucru murdare mai sint inca ne-spuse,ascunse ?
    I-mi pun intrebarea,de ce lumea a tacut pina acum ?
    de ce nu au avut curajul sa spuna adevarul ?
    Dl Moldovan nu trebuie suspendat.!!!!!!!!!!!
    Abel Marginean are perfecta dreptate.
    Cind te omoara altcineva se numeste crima,dar cind te omori tu cu mina ta ,se numeste,sinucidere.!!!

  44. habaci calin says:

    vesa corneliu.

    Dl. Moldovan a trimis acest email și către alte website-uri, cum ar fi porumbel.net și columbofil.net. A se observa cât de subjugate interesului personal al lui Tunduc Marius sunt publicațiile menționate! A se remarca și zecile de comentarii sub pseudonime, ale căror autor(i) bănuim cu toții cam cine ar putea fi…

    Cât despre aceeași ”răsplătire” a facerii de bine care mi-a fost returnată și mie, uneori, nu-mi vine acum în minte altceva, decât o analogie cu un scenariu – de altfel foarte puțin probabil – ce-l are ca subiect pe cățelul meu Blacky. Presupunând că, la un moment dat, m-ar mușca pe mine, cel care l-am crescut, aș conchide că a turbat și trebuie să fie eutanasiat. Totuși, mi-ar fi în continuare foarte milă de sărmanul câine! I-aș lăsa pe alții să-i curme chinurile…
    habaci calin.
    Nici eu nu puteam sa-i dau o replica mai buna pt Dl Vesa,cum si-a dat el singur.
    Presupunind ca Tunduc-Marta-Habaci cei care l-au ajutat,ridicat,hranit,crescut, pe Vesa,iar catelul Blacky,ar fi Vesa Corneliu,care a muscat mina din care a fost hranit.
    Foarte buna replica lui Vesa,i se potriveste ca o manusa.

  45. viorel says:

    Inteligenta miscare nu a fost suspendat nu datorita ca era un fost presedinte si nu erau motive destule, majoritatea au optat pentru idea geniala sa fie lasat cum spune si d-l Habaci sa se sinucida singur.

  46. ioan says:

    MARIUS TUNDUC esti prea domn,si ai facut pt As Voiajorul Bihor mult mai mult decat au facut predecesorii tai,sa nu vb de promovarea columbofiliei romanesti peste hotare,tine o tot asa

  47. puia says:

    vizavi de plngerile de la celelalte judete cu care participa cs nusi au rostu cred ca carasu ar fii cel mai indreptatit sa tipe den cauza zonei si a distantei fata de celelalte judete dar in fine cand esti carne de tun pt unii nu avem ce face si mai una maratonu extrm cam gru la caras si cam scum dupa doua maratoane nationale cu parere de drau dar trebuia tinut cont si de oameni de rand cu respect o zi buna

  48. Costi says:

    Poate in masura sa judec pe cineva dar in aceasta situatie care se tot repeta din cand in cand si apare aceasi persoana ca fiind in tap ispasitor consider pentru linistea noastra sa fie suspendat pentru cativa Florin Moldovan.

  49. fan Van Loon says:

    Sant pentru sa fie suspendat!

  50. rock says:

    8 ani ierarhici si alti 8 in genunchi trebuie sa recunosc urata treaba

  51. giorkaev says:

    nea Tiutiu de la Aiud , transmite pe aceasta cale , urari de bine d-lui Moldovan F , pentru marinimia de care a dat dovada si a realbitrat porumbeii pentru Olimpiada in urma cu multi ani, si pe dinsul a uitat sa-l anununte , astfel din” intamplare” o pasare a d-lui Moldovan a ajuns la Olimpiada, iar cea care era indreptatita a ramas acasa .Dar din fericire nea Aurel are si acuma descendenti din femela respectiva care ii fac bucurii spre deosebire de stimabilul domn fost presedinte a caror olimpici nu au lasat nici un urmas demn .

  52. sebes says:

    51 Acum cand cetateanul Moldovan este intr-o pasa deosebit de proasta mai bine nea Tiutiu sa faca un cadou oua, pui din olimpica si poate in urma acestei mutari va invia in clasamente si campionu fara rezultate.

  53. mielu says:

    Imi se scrie legat , futu-i mama lui de pronume ca ma dor ochii.

  54. bici says:

    Fratilooor!!!!Unde este columbofilia de alta data?Acest sport frumos numit columbofilie merge intr-o directie proesta si asta din cauza noastra a tuturor;conducere la nivel national indiferent de federatie,la nivel de asociatii,interese de grup si personale,orgolii,invidii ,coruptie,jigniri etc.Trebuie schibat ceva pina nu este prea tirziu!!!!RESECTUL SI CORECTITUDINEA TREBUIE SA PRIMEZE IN TOATE!!!!!

  55. ucp says:

    Mariuse pai vad ca ˝catei˝ tai tot latra de ucp.
    Ii compatimesc :)))

  56. pt com55 says:

    pt com 55,auzi ma tarane pai numa ca latram la voi si bagati coada ntre picioare,dar daca v am si musca…vai de tine

  57. valean says:

    cine esti tu sa faci pe cineva catei? esti magaru care duce povara?

  58. ioan says:

    mai ucp(com 55) invata sa scrii… in propozitia pe care ai scris o… catei se scrie cu doi i,DECI ESTI AGRAMAT,asa sunteti toti membrii???

  59. de la craiova says:

    u.c.p sau u-uu.c-e.p-rost,dobi—-le

  60. membru ucp says:

    Inteligent olteanul de la Craiova!

  61. Bistrita says:

    Multi au dreptate atunci cand spun despre Dl.F.M. cum nu mai are reusite in concursuri, are porumbei de o viata, locul unde creste porumbeii este acelasi, are o baza de porumbei cu care a batut toata tara si a reprezentat Romania in olimpiada. Durata mai multor sezoane fara succes nu este o scuza urmata de o motivatie buna. Cred ca este ceva foarte putred in trecut si acum acesti porumbei nu pot face fata cand trebuie sa obtina rezultate fara alte variante decat corect. Dl.F.M. nu trebuie sa se aprinda cu nimic atunci cand apar si protestatari, trebuie sa accepte prezentul si obiectile care le primeste mai zilnic de la numerosi columbofili, deocamdata nu a demonstrat nimic si cu siguranta nu vad ce poate demonstra a fost timp mai mult decat suficient sa arate valoarea porumbeilor cat si calitatile lui de crescator, a dezamagit mult.

  62. segnorita says:

    Florin nu poate demonstra nimic sa poti demonstra prima data trebuie sa inveti.

  63. manu says:

    moldovan este istorie

  64. Popa says:

    Rasuflat de mult nu va bateti capu cu columbofilu mondial care a atins toate recordurile.

Spune-ti parerea

*