voiajori

Comitetul director a decis ca începând cu sezonul 2013, anunțurile telefonice pentru concursurile de fond și maraton să fie trimise prin SMS.

Rețelele de pe care pot fi trimise sunt: COSMOTE, ORANGE și VODAFONE

Pentru aceasta, fiecare asociație își va introduce în Programul Național de Clasamente, nr. de telefon pentru fiecare columbofil. După prima etapă de viteză, acest lucru va fi posibil și de către tehnicii de centre, prin userii de descărcare date. Nr. de telefon poate fi schimbat oricând de catre tehnicul de județ sau tehnicul de centru.

Astfel mesajele se vor trimite sub urmatoarele forme, pentru fond, respectiv maraton:

PENTRU FOND

fond.(numele etapei scris corect).serieporumbel.an complet (ex: 2011).ora(ex 10).minut(ex56).secunda(12)

PENTRU MARATON

maraton.(numele etapei scris corect).serieporumbel.an complet (ex: 2011).ora(ex 10).minut(ex56).secunda(12).serie mare stiker

ESENȚIAL:

  1. 1. Scrierea corectă a numelui etapei
  2. 2. Folosirea punctului între informații exact ca și în modelul de mai sus
  3. 3. Trimiterea SMS-ului de pe nr. de telefon introdus în program acesta poate fi schimbat oricând)

După trimiterea mesajului columbofilul va primi un mesaj de confirmare.

Avantaje: trei filtre de verificare – telefonul columbofilului cu mesajul trimis și confirmarea primită, baza de date a companiei care administrează serviciul, baza de date a FCPR-ului, adică programul de clasamente.

Clasament proizoriu online general automat de programul de clasamente.

Evitarea discuțiilor de genul – ,,nu mi-a răspuns la telefon,, , ,,nu a anuțat la timp și e în clasament,, etc

Costul unui SMS – 25 cenți.

Adaugat pe 30 Mar 2013 de |  | 2,634 views

48 pareri la articolul “ÎNCEPÂND CU SEZONUL 2013, ANUNȚURILE TELEFONICE SE TRIMIT PRIN SMS”


  1. Ionel says:

    auzi la ei afacere…. da e 7 centi un sms. sau e oferta cu sms-uri. mai aveti si alte posibilitati prin a scoate bani de la columbofili?

  2. alamurean says:

    CINE A FOST CU ASA O IDEIE PROASTA SINT BATRINI, CARE NU AU DAT IN VIATA LOR UN SMS CUM FAC EI SA RASPUNDA CINEVA DIN COM. DIRECTOR,SI MAI CEVA DACA AI GRESIT O LITERA TI SE ANULEAZA ETAPA

  3. Florin says:

    Cea mai mare porcarie….:))))))

  4. razvan says:

    o tampenie fffffffffffffff mare……….

  5. Florin G. says:

    Aceasta masura are si avantaje si dezavantaje.Pentru mine e simplu sa trimit sms-ul, dar pentru unele persoane inaintate in varsta, sau pentru cei care sunt pe cartela si nu abonament, va fi mai greu deoarece cei care au cartela isi incarca cu 5 Euro si isi fac optiune cu minune si mesaje gratuite. acum vor trebui sa isi incarce cartela suplimentar pentru a putea trimite sms, pe de alta parte treaba devine mult mai sigura si se vor evita discurtiile in care cineva nu va aparea pe clasamentul provizoriu din anumite motive. Dar totusi ar trebui limitat nr de sms pentru ca unii mai instariti vor trinite sms-uri cu 5-10 porumbei si nu mi se pare corect sa apara toti pe clasamentul provizoriu.

  6. gabi says:

    Prostia nu are tara fiecare om o aduce de unde e.Domnilor din conducere de unde sunt-ti?

  7. Cristian D. says:

    Schimbarea e grea dar de cele mai multe ori inseamna progres,cat priveste ,,DACA AI GRESIT O LITERA TI SE ANULEAZA ETAPA” sa fim seriosi doar nu o fii operatie ca sa nu se poata gresi,sa nu respingem totu inca din fasa,eu zic ca va fi o idee buna.

  8. GS says:

    foarte multi se vor ruga de altii pt SMS si nu se stie daca-l vor trimite deoarece invidia.ciuda si toate cele …vor fi foarte multe pasari neanuntate!Nu trebuia facut asa ceva o sa iese prost!

  9. Cristi says:

    O initiativa foarte bine gindita si binevenita,felicitari pentru lucrurile bune pe care le faceti.

  10. Fofirca P. says:

    Cu atitea idei traznite si bani ce se cer pe an ce trece mai mult si mai mult,o sa ajungem la fcpr sa ne autodesfiintam singurii,la centru Maneciu PH in 2010 aveam 87 cotizantii in 2011 42 cotizantii restu plecind la frsc in 2012 54 cotizantii iar acum 2013 am 30 cotizantii,de ce pleaca?,spunetii voi.Daca se continua tot asa cred caci anu asta e ultimu de mai zbor porunbei,nici la frsc nu ma duc.

  11. Nechifor Catalin says:

    bine ma,trimitem msj,va luati si voi dreptul,dar ce faceti cu banii din sms????????????????????

  12. lau says:

    Este o masura excelenta pentru ca anu trecut am pierdut o etapa ca am incercat ca prostu o ora sa anunt si nu mi-a raspuns nimeni.Veneau porumbii foarte bine. Asa nu mai avem problema asta.

  13. musca says:

    bani merg in buzunaru greilor care au hotarat varianta asta cu sms rusine

  14. marius timisoara says:

    asta e o mare porcarie.probabil o sa fie obligatoriu sa iti anunti toti porumbeii care sosesc in prima,numai asa se aduna cat mai multi bani.inainte de a lua asa o hotarare de ce nu ati cerut si parerea celor care platim cotizatii,etc?

  15. victor says:

    Cu centul se fac averile, la toate etapele de fond si maraton se aduna aproximativ 25000 euro,un mic jaf.

  16. ionel says:

    astia sunt buni impuscati…si daca trimitem sms,primim si inapoi confirmare?sau vedem ca nu suntem bagati in clasamente ca au uitat de noi …

    • admin1 says:

      @ ionel
      Din ceea ce am verificat si eu se pare ca vei primi si un sms de confirmare tot in cei 25 centi la fiecare sms trimis.

  17. Habaci Calin says:

    M-i se pare o mare prostie,uni viseaza ceva noapte iar a doua zi vine cu prostia.
    Eu zic sa intrebati si oameni daca vor,sau puneti la vot pt ca asa e cel mai corect.
    Trebuie sa anunt primi 5 porumbei sositi{cum sint eu reclemat etapa de etapa} cu toate datele,voi sta toata ziua pe tel sa trimit sms ?
    Sau in cel mai rau caz daca va fi o etapa grea voi trimite sms 1-2-3 zile ? daca nu trimit m-i se anuleaza etapa,sau porumbei ?
    Terminati cu prostiile si veniti cu idei bune,sa ajute columbofili nu s-ai incurce mai rau,si sa mai scoata un ban din buzunar……..
    Daca gresesc o cifra,o litera,se anuleaza porumbelul ?
    Aberatie se numeste aceasta harababura…

  18. I Walk Alone says:

    Domnilor,dar ce se intampla in cazul celor care sunt in afara tarii si trebuie sa foloseasca alte retele de telefonie???

    Daca nu ne vor fi acceptate aceste retele de pe care sa trimitem SMS-uri ne vom intalni in justitie pentru ca nu este normal sa impuneti cuiva sa foloseasca o anumita retea de telefonie….cu atat mai mult cu cat nu suntem pe teritoriul tarii….

  19. Marius Tunduc says:

    Dl Habaci, iar scrii si dupa citesti???
    Pai mai baiatule ce are anuntul tau cu primii 5 porumbei re-clemati cu anuntarea primilor doi porumbei? Primii doi pe SMS restul la comisia de verificare.
    Si nu ai fost re-clemat la fiecare etapa nu mai fabula, iar la anul dupa cum ai jucat nu vei mai fi la nici una.
    Ce ar fi sa intrebam oamenii daca vor sa anute si telefonic primii doi? Si daca nu vor sa nu mai anuntam porumbeii, sau poate nu vor nici sa fie re-clemati, sau …
    Cand anunti porumbelul telefonic daca gresesti o cifra ce se intampla? Sau la voi la Arad nimic? Sau daca cel ce scrie greseste? Sau poate nu ti-l scrie pe tabel? Ce poti sa-i faci?
    Asta este o idee excelenta dar ma mir ca ti-e nu-ti convine mai ales ca tu scrii sms de inebunesti si pui si punct intre cuvinte. Ce dracu Caline, ti-e frica de ceva?
    Te plangi ca tre s astai sa astepti porumbeii sa-i poti anunta (primii doi) da telefonic nu e la fel? Sau tu nu-i anunti? Stii exemplul pt care ne-am certat in 2010? Uita in cazul asta e dus demult!!!
    Cat oriveste banii scosi din buzunar 1,1 lei x 2 = 2,2 lei pe etapa la care iti vin porumbeii, despre ce vorbim????
    Ca idee:
    Buna ziua,
    Unii nu inteleg despre ce este vorba sau comenteaza sa le treaca vremea.
    1. Se anunta doar primii doi porumbei sositi. In loc sa dam telefon, sa asteptam zeci de minute sa se elibereze linia, scriem un sms
    2. Cei care erau obisnuiti sa treaca peste ora de anuturi dar sa apara in program vor avea surpriza ca trebui sa respecte RNS
    3. Suma de 25 centi este suma minima pe SMS pt un astfel de serviciu. El nu este oferit de firmele de telefonie mobile – verificati pt ca este foarte simplu sa sunati la Serviciul Clienti
    In suma asta este inclus
    SMS trimis cu datele
    SMS -ul primit ca sa ai confirmarea ca ai trimis
    TVA 24%
    O cota de profit pt firma care ofera serviciul si cam 5,5 centi daca nu ma insel ia FCPR. asta pt ca nu se poate sub 25 centi
    FCPR, plateste si gestioneaza colecatrea datelor in Programul National de clasamente
    4. Nu stiu cati stiti ce inseamna Clasament provizoriu???? Este acel clasament general in timpul sosirii porumbeilor in care vezi sosirile, vezi locul unde esti, si putem depista foarte usor ,,aberatiile,, ca sa nu le zic altfel.
    5. Bine inteles ca dupa desigilare se face clasament final, insa daca datele se trimit corect cu primii doi porumbei acestia tre sa se regaseasca exact la aceleasi ore.
    6.Din punctul meu de vedere este ometoda simpla si eficienta de anuntare a porumbeilor coroborata cu un clasament provizoriu si mai ales transparenta anunturilor cu sosirile pt oricine on-line
    7. Nu conteaza tipul caracterelor scrise.

  20. De ce nu se poate anunta prin email (cei care au acces la internet)? Ar fi mai simplu, mai rapid, datele mai usor de prelucrat si sunt multe locuri unde nu este semnal pt. telefoane mobile, in schimb este linie de telefon fix si internet.
    De altfel, cred ca este o idee buna.

  21. Habaci Calin says:

    Marius,asa iti place tie sa jignesti ? sau sa glumesti ?
    Nu iti raspund la fel de ironic,pt ca chiar m-am saturat de circ pe net.
    Iti dau ex de 10 cresc din Arad,care au peste 60 ani si nu au tel mobil,rezolva problema cu ei.
    Tot la fel sint cresc in virstra care nu stiu sa trimita sms,de ce vezi totul doar din punctul tau de vedere ?
    Daca vrei iti dau 2-3 ex de idei{visate noaptea si bagate in rns} pe care dupa 1 an de zile s-au scos afara pt ca {erau visate urit }
    Asa va fi si cu sms voastre.
    Poate va fi o etapa grea,stai pe sms sa anunti porumbei 2-3 zile ?
    Poate va fi o etapa reusita,atunci in 20-30 min probabil ca se vor trimite 200-300 de sms,sint tare curios pe care dintre ele i-l vor sterge din greseala sau pe care-l vor uita sa-l bage.
    Sint sigur ca va fi un haos,iar de centi aia platiti eu cred ca se putea si fara ei….nu e vorba de mine sau de tine c-i de multi alti

  22. Fofirca P. says:

    AM FACUT UN COMENTARIU LA NR. 10 ACEST COMENTARIU ESTE COPIAT LITERA CU LITERA PE RRP TOT LA UN ASFEL DE SUBIECT,DAR POSTAT DE ALTA PERSOANA [FANE]….CINE A SCRIS ACOLO ? EU NU. CRED CA ADMINISTRATORU SITE ARE CEVA LA CUNOSTINTA CACI CE AM INTREBAT AICI AM INTREBAT SI ACOLO DAR NU A PUBLICAT ,CU TOATE CA NU AM CALOMNIAT SAU SPUN CUVINTE JIGNITOARE CUM SE OBISNUESTE PE ACEL SITE

  23. dudu says:

    nu sint un fan HABACI CALIN dar omul are mare dreptate tunduc nu viseaza noaptea numai bani

  24. GELU BACOS says:

    Daca s-ar implementa si ideea domnului Szabó Zoltán ar fi aproape perfec. Tehnologia trebuie exploatata la maxim chiar daca la inceput este mai greu…

  25. I Walk Alone says:

    da domnule Gelu Bacos,sunt de acord cu dvs si cu d-l Szabo,dar de unde sa mai iasa banutii atunci ca doar daca trimiti un mail nu au cum sa castige nimic ei….

  26. dudu says:

    DL HABACI cum poate acest om preamarit care vrea sa ii ia locul lui BILAN sa te rida in fata facindute BA BAIATULE cind o sa faca el rezultatele tale .cum poate zice acest mare conducator .sau poate nu til pune pe tabel?ce poti sa faci? faci pe tine dl tunduc daca tu ca cirmuitor nu poti lua masurile necesare sa nu se ajunga la aceste siretlicuri

  27. Marius Tunduc says:

    Gelu, dl Szabo azi am sa discut cu administratorul de program sa vedem cum se pot prelua datele unui mail intr-un clasament provizoriu.
    Am deja o idee sa vedem daca o poate pune in practica. Cu adersa de mail pe care s aprimesti un link unde sa intri si sa-ti introduci datele. Da mai tre sa fie si aplicabila …
    Sunt de acord ca trebuie sa exploatam tehnogia la maxim.
    Va tin la curent.

  28. adi dragan says:

    Buna ziua, …nu sunt fan Marius Tunduc, dar ideea cu sms-ul este una buna! Prefer sa platesc 50 centi in schimbul asteptarii eliberarii liniei telefonice. Nimic nu mi se pare mai enervant decat sa suni si iar sa suni si sa auzi doar ton de OCUPAT ! Referitor la batrani (sa zic asa…) sunt absolut convins ca au in preajma un nepot ceva, un fan columbofil pe langa ei, sau poate ruga un coleg de club sa-i transmita sms-ul. Si pana la urma… ce inseamna 50 de centi comparativ cu sumele cu care se vand porumbeii de fond si matraton???(sau batranii au pret redus la porumbei?) Sau comparativ cu banii dati pe locuri, cipuri, hrana, produse si multe altele??? Doresc un sezon cat mai bun tuturor columbofililor care iubesc porumbeii si iubesc corectitudinea si transparenta!

  29. Marius Tunduc says:

    Am vorbit in aceasta dimineata si este realizabil si pe mail.
    Nelu a inceput lucrul si la asta si cred ca in cateva saptamani sa prezentam sistemul cu totul.
    Mersi pentru sfaturi!!!

  30. Dl. Tunduc, vad ca ati sesizat propunerea mea.
    Vin totusi cu anumite modificari: e bine si cu email cum am scris mai inainte, dar mai de dorit ar fi, ca saitu FCPR-ului sa aiba un modul pentru anuntul porumbeilor. Aici crescatorii, dintr-o lista ar putea sa aleaga localitatea de lansare scris in mod sigur corect, iar apoi ziua, ora, minutul si secunda, eventual numarul stikerului, in campurile destinate.
    Tot odata fiecare crescator ar trebui sa aiba si un cont propriu, unde sa creeze o parola personala, sau sa modifice el singur numarul de telefon. Paralel si tehnicul ar trebui sa aiba posibilitatea sa introduca numarul de telefon pt. cei care nu au acces la internet (dar nu si modificarea parolei). Asta pt. a usura munca tehnicilor de judet si pt. a asigura siguranta anuntului, adica sa nu anunta altcineva date ireale.
    Anuntul prin SMS, sau internet, pe langa faptul ca ar face aparitia clasamentului provizoriu mai prompta si mai sigura, ar usura si munca celor din teren prin faptul ca nu ar mai fi necesar desemnarea unui om pt. preluarea anunturilor. Totusi, cred ca nu ne putem renunta total nici la ei, dar vor avea munca mult mai putina, paralel cu anunturi mai moderne, de dragul celor care inca nu stiu sa foloseasca noile tehnologi. Cei desmnati, ulterior ar putea sa introduca datele in locul crescatorului in modulul saitului.

  31. Marius Tunduc says:

    Dl Szabo,conform deciziei CD al FCPR sa renunta la vechea metoda de anunturi telefonice.
    Nu pot sa cred ca in 2013 nu putem transmite un SMS!!!
    Restul sunt idei bune, si probabil unele le vom implemanta.
    Clasamentele provizorii vor apare instant si vor si ramane pentru verificari definitiv in program si se vor putea compara cu clasamentele oficiale.
    Haideti sa zburam si sa vdem cum ne descurcam si dupa sa comentam. In general in zona asa a Europei punem carul inaintea boilor
    O zi buna

  32. Nu am vrut sa va jignesc cu ideile mele nici pe Dvs Dl Tunduc, nici pe altii din CD. In ceea ce ma priveste nu reprezinta o greutate de a scri SMS-uri si nic emailuri.
    Inspirat din comentariul dvs nr. 32 (punem carul inaintea boilor), permiteti-mi o gluma: atunci e mai bine sa mergem noi dupa boi?

  33. Habaci Calin says:

    Domnule Dudu,eu mi-am spus parerea mea civilizat,si a-s dori ca si tu sa spui la fel.
    Discutia mea cu Marius nu cred ca te priveste,mai ales ca nu ai cum sa intelegi unele lucruri…….
    Eu cu Marius nu ne certam,doar discutam,iar de glumele lui despre mine tu nu poti sa le gusti.
    Am discutat cu Marius la tel 1 ora si m-a convins ca fara inovati batem pasul pe loc.
    Va fi putin mai greu la inceput pt ca incercam ceva nou,dar la fel a fost si cu anunturile telefonice,la fel a fost si folosirea doar ceasurilor electronice,
    cu clasamente online,cu centralizarile fcpr,cu reclemarea porumbeilor,cu stikere,cu gps pe masina,ect…..
    La toate a fost un inceput,alti s-au conformat alti s-au lasat….viata merge inainte .

  34. Marius Tunduc says:

    Nu e nimeni jignit dl Szabo.
    Iar cat timp boii ne duc unde trebuie e de preferat sa mergen dupa ei.
    Sa speram sa iasa aceva foarte bun.

  35. dudu says:

    DL HABACI din moment ce voi faceti publica discutia ne cam intereseaza pe toti, si eu bag mina in buzunarul de la spate sa platesc acei 25 centi .

  36. Habaci Calin says:

    Domnule Dudu,daca vorbesti civilizat putem discuta ori ce,si iti spun ca,intradevar pt foarte multi din tara asta 80% este foarte greu de intretinut acest sport.
    Dar nimic nu sa facut fara sacrifici.
    Eu nu pot sa ma pling doamne fereste de probleme financiare,dar am prieteni care nu pot sa se descurce, si in fiecare an,de 10 ani eu tot ajut financiar foarte multi prieteni,pt a reusi sa concureze cu porumbei.
    Iti spun doar cateva cuvinte intre mine si Marius.
    Calin,cind sa propus sa se concureze doar cu ceasuri electronice,nu a fost discuti aprinse,nu a fost greu la inceput ? acuma cum este ? e ok ? ca ai clasament in 2 ore de la desigilare ?
    Cind sa propus un clasament national,centralizari pe net fcpr,nu au fost discuti,nimeni nu a crezut ca se va realiza ? acuma cum este cind ai centralizari nationale si poti vedea toate rezultatele ?
    Nu au fost discuti cind sa impus gps pe masini,pt realizarea km corecti la toate etapele ? si acum se vad km reali ?
    Nu au fost discuti cind s-au pus stikere pe porumbei si reclemarea “campionilor” si acuma nu se mai poate discuta de sti.. a venit fara clema de cauciu,sau au gresit cifrele de la clema.
    Marius,ca mine si ca ori care persoana are si defecte,dar trebuie sa recunoastem si faptele bune,realizarile,nimeni nu e perfect,dar macar sa nu dam in oameni care mai si muncesc.
    Eu nu al peri pe Marius,daca maine face ceva sau spune ceva care eu cred ca nu e corect,imediat a-l atentionez pe net.
    Si eu sint curios cum va decurge lucrurile anul acesta cu anunturile prin sms.
    Sti ce i-am zis lui Marius la tel ? nu cred ca va fi ok si va fi un haos la anunturile prin sms.
    Dar accept ideea,accept provocare,si daca nu va iesi bine v-oi fi primul care v-a analiza problema.

  37. Stefan says:

    In loc sa venim cu idei constructive…incercam sa gasim tot felul de lacune!
    Cati dintre noi am asteptat zeci d minute sa prindem linia telefonica libera sa putem anunta…si eram si stresati sa ne incadram in timp!
    Nu e mai simplu cu un simplu SMS?
    Credeti ca cel care preia detele…nu are nimic mai bun de facut decat sa astea sa-si noteze date le primite?E si el crescator..ar sta linistit sa vada porumbeii cum sosesc …nu tot cu mana pe telefon!
    Cat despre crescatorii in varsta..daca stiu sa-si imbarce porumbeii,hai sa-i ajutam sa stie sa trimita si un SMS,ei sunt cu siguranta mai meticulosi in ceea ce fac!Si daca tot suntem asa inresesati de ei,poate le imprumutam si un tel mobil,nu e sfarsitul lumii!
    Sau asteptam sa moara generatia veche,sa putem progresa tehnologic!
    Multa bafta in indeplinirea proiectului!

  38. dudu says:

    DL CALIN cred ca din acei 80/100 cel putin 5 10/100 muncesc din greu si fac mari sacrificii sa participe la concursuri.si de la acesti oameni vrei tu `FCPR sa le mai iei ceva.nu este suficient ca iti plateste cotizatia .o sa ziceti ca nu este obligatoriu sa participe.dar cindva acesti membri au fost foarte buni .nr porumbei au mai adus cite un membru au mai votat pt tara etc….. poate ca totusi fcpr nu stie ca mai sint acesti oameni sint ciupeliti si de asociatiile din care fac parte ex BIHORUL la fiecare inbarcare de fond si maraton 10×8=80 dl CALIN nu se mai poate ne fug oameni acum astea de la beius citiva nebuni merg cu UNGURI alti de la PRAHOVA merg cu UCP aici la noi TAXE .mai inventeaza cineva ceva o experimentam pe membri .eu propun ca toti membri care nu au net si mobil sa fie dati afara din fcpr.sa raminem doar care putem plati fara nici un comentariu ori ce taxa care vine.nu este mult 25 centi dar se aduna

  39. Nu inteleg un lucru, cei care nu au telefoane, nici mobil nici fix, cum au anuntat pana acum porumbei sosisti, sau cum au de gand sa anunta de acum incolo. Obligativitatea anuntarii era inclus in RNS si pana acum de cel putin 10 ani, iar acum se pare ca ne va usura treaba acceptand si anunturi prin internet, care este pe gratis, iar in multe locuri unde nu sunt posibiltati de a da telefon, internetul este accesibil.
    Cei 25 de centi nu e bocura pt nimeni, dar si asta si nepriceperea la SMS-uri se pot rezolva daca se da telefon la o persoana, care ulterior, in limita timpului regulamentar, anunta prin internet (pe gratis) instiitarile preluate. Cel care anunta nu este nevoie sa fie numit oficial, oricine poate sa faca (din amabilitate) cine are acces la net, nu costa nimic. Eu de ex. m-as asuma sa-i ajut pe oricare coleg.

  40. dudu says:

    dvs mai stiti si altceva d-le dudu?
    admin1 – Vlad Fildan

  41. Habaci Calin says:

    Domnule Dudu,ti-am zis,stiu ca pt 80% din crescatori din Romania este foarte greu sa intretina acest sport.
    Dar tot la fel iti spun ca trebuie sa mergem in sus chiar si cu sacrifici.
    Nu stiu daca sti ca,cei care au preluat pina acuma anunturile telefonice au fost platiti,chiar foarte bine,tot din bani mei si ai tai,toti columbofili am contribuit cu o suma la anunturile telefonice.
    Cit despre baieti de la beius{o parte din ei ca,22 sint ramasi la bihor,au si centru de clasament} revin,cei care v-or sa zboare in ungaria l-e doresc bafta,cu toate ca nu cred ca au sa treaca de primul maraton.
    Nu au facut ei fata in bihor cu 40-50 km mai mult ca oradea,dar acuma cu unguri la 150-200 km mai mult….hai sa mai si gandim putin,nr mic de cresc din beius,nr mic de porumbei,sanse mici,chiar nule.
    Dar nici o data nu vezi pragul de jos pina nu dai cu capul de pragul de sus.
    Probabil ca se v-or vedea in clasamente acei crescatori care sint pe granita cu ungaria,si poate ca acest lucru l-au urmarit,daca nu s-au prea mai vazut in clasamente din zona lor in romania.
    Eu l-e dorersc mult noroc,pt ca v-or avea nevoie de el.

  42. Blaga Sorin says:

    Domnule Dudu la Bihor se plateste 10 lei de crescator la fiecare etapa care se inparte la comisia de inbarcare care munceste pt. acesti bani probabil daca erai vro data in comisie puteai si sa primesti si tu bani nu numai sa dai dar cand e de lucru multi prefera sa stea sa manance seminte sa povesteasca cu a venit rosu in fata albastrului si gutu e de 3 ori primu…. pe crescatorie daca sunteti bin Bihor va propun in comisie la maratoane sa stati de pe la ora 16 pana pe la 12-1 noaptea sa vedeti cum e mai usor sa dati 10 lei sau sa munciti si sa priniti vreo 50 lei sunt curios daca o sa vreti sa cupelit cei 50 de lei.

  43. dudu says:

    dl BLAGA nu stiu cum faceti dumneavoastra socoteala dar la fond la 140 de membri se cam string cam 1400 roni inpartit la 3 4 sau la citi ati inpartit dmv de va dat 50 roni

  44. dudu says:

    DL CALIN nu sint contra dezvoltari dar trebuie gasita o solutie cit mai buna .adica cine vrea si poate sa trimita sms ,pt cine are tel fix sa dea tel,cine are internet sa il foloseasca .mergem asa un an sa vedem citi dau sms citi suna si dupa ce vedem ce se intimpla luam masurile care se impun .nu venim si inpunem o ideie COMUNISTA 25 centi .iar de baieti astea de la BEIUS eu am spus ca pleaca nu ce vor face .si cind dintro echipa iti pleaca jucatori ceva pute

  45. admin1 says:

    @ dudu
    Cati bani ai luat in sezonul 2012 cand ai fost in comisii atat la maraton cat si la fond?
    De cele mai multe ori te ascundeai de munca dar nici nu vroiai sa platesti cei 10 lei.(CAND AI VRUT SA FII IN COMISIE AI FOS, AI MUNCIT SI AI LUAT BANI) Acum ai oportunitatea sa zbori mai ieftin.Tot timpul la imbarcari aveai aiere de vedeta, tu erai cel mai destept. SUCCES.

  46. Blaga Sorin says:

    Domnule Dudu se vede din comentariile tale cat de des ai participat in comisiile de imbarcare 1. din cei 140 de membri la o etapa de fond participa mai mult de 100 la maraton mai putini 2.Bihorul in prezent detine 4 sisteme de imbarcare rezulta comisii la o comisie minim 3 oameni plus tehnicu o apa un suc.Mai calculeaza o data daca faci la fel si la munca sar putea sa iasa omul la pret dublu cu zugraveala.eu vorbeam de anul trecut nu cred ca ai particpat la vreo comisie ai preferat sa mananci seminte si sa comentezi comentezi cand se faceau inbarcarile gratuit prin rotatie erai intre ultimi sosit si primi plecati ca trebuia sa mergi la munca anul trecut la o etapa membri comisiei au primit 30 de lei si nu erai intre ei Vladut a fost

  47. admin1 says:

    Ajunge. Deja se bat campii. In loc sa scriem ceva constructiv criticam ca e mai simplu
    TOPIC INCHIS