voiajori

CRESCATORUL CARE ARE CEI MAI MULTI PORUMBEI CASTIGATORI VA FI NUMIT – MESTRUL BIHORULUI IN 2014 SI VA FI PREMIAT (in caz de egalitate castiga cel a carui porumbei au kilometri mai multi la normele desemnate de crescator)

Acest concurs va arata cat de priceput este sau nu un columbofil, mai ales prin prisma discutiilor din ultimul timp despre cine ce valoare are.

  1. Columbofilul isi desemneaza cate un porumbel pe care il considera ca va fi la finalul anului 2014 in TOP 3 la o categorie. De exemplu – columbofilul Ion Ion, desemneaza porumbelul 123456-11 ca va fi in Top 3 judetean la Fond, Popescu desemneaza porumbelul 557897-12 ca va fi in Top 3 la viteza ………
  2. Pentru fiecare desemnare se plateste 100 euro inainte de sezonul de concursuri
  3. Din totalul de porumbei desemnati se strange o suma de bani (sa zicem 35 porumbei – 3500 euro). Iar din acesti porumbei doar 5 ajung in Top 3 la categoriile la care au fost desemnati. Banii stransi se impart la cei cinci porumbei, adica 700 euro/porumbel, sau daca doar 1 iese in TOP 3 la categoria la CARE A FOST DESEMNAT  va lua toti banii adica 3500 euro.
  4. Un porumbel poate fi nominalizat la mai multe categorii.
  5. Orice crescator poate participa cu un numar nelimitat de porumbei.
  6. Banii se premiaza la banchetul asociatiei si pana atunci sunt pastrati in contul bancar al asociatiei.
  7. Prin acest pariu vom vedea cine i-si cunoaste cu adevarat porumbeii si cine se pricepe cel mai bine!!!

Marius Tunduc

Presedinte AC Bihor

Adaugat pe 7 Jan 2014 de |  | 3,677 views

72 pareri la articolul “PARIUL ANULUI 2014 IN AC VOIAJORUL BIHOR”


  1. Fam.Lucaci says:

    FAM. LUCACI:
    AS MARATON- 1000570-12
    VITEZA MATURI-62127-12
    Cui si cand, dam bani?

  2. poker says:

    Provocarea este super dar, exista un DAR, se potrivea mai bine in alta tara cu o economie mai ridicata. Vor fi care au porumbelu potrivit pentru o anume categorie si nu va nominaliza porumbelu, eu consider ca trebuie gasit o metoda mai acceptabila.
    Se mai poate ofrtii si cupa Regele AS Crescator (KING AS BREEDER) pentru columbofili care reusesc sa castige cupa Crescatorul Anului de 5 ori, aceasta cupa va fi oferita mult mai rar si va avea valoare mult mai mare. Prin acest lucru obligati sa joace mai multi columbofili (porumbeii) la mai toate categoriile. Care reuseste sa castige aceasta cupa cu siguranta renunta sa mai joace pentru aceasta cupa si se va axa pe o animita categorie, automat urmatorul crescator va fi altu.
    Trebuie sa stimulati sa joace fiecare columbofil pe la mai toate categoriile de distanta, sa aveti concurenta si dupa 5,6 etape pt ca in momentul de fata dupa cateva etape majoritatea se divizeaza pe categorii care sunt considerate favorabile pentru a obtine rezultate.
    O alta propunere incepand cu acest an, cine castiga 3 ani consecutiv o categorie atat la porumbel cat si la crescator sa primeasca urmatoarea (sau urmatoarele) cupa(e);
    – viteza – Junior Sped
    – as sped – Junior AS Sped
    – demifond – Senior Sped
    – general – Master Sped
    – fond – Master
    – as national – King Master
    – maraton – Professional King Master
    Nu cred ca este deloc usor sa castigi 3 ani consecutiv o categorie atat la porumbel cat si la crescator sa poti primii una dintre sau mai multe dintre cupe.
    Acum urmeaza cupa care este si cea mai importanta pentru columbofilu care reuseste in decursul anilor sa adune toate aceste 7 cupe, sa fie premiat cu alta cupa care sa valoreze minim 500 Euro (o cupa scumpa), atat simbolic cat si material. De exemplu acest columbofil sa poata castiga prin aceasta cupa titlu de PROFESSIONAL KING OVER ALL.
    Cupe cum ar fi KING AS BREEDER si PROFESSIONAL KING OVER ALL sa nu le poata arata oricine dupa 15-20-25 de ani in columbofilie la nivel de judet.
    Cand ai asa cupe si iarna incep discutii, scoti cupele si le asezi in mijlocu discutiei asa urmeaza 15 minute moment de reculegere.
    Eu inteleg ca in momentul de fata se cauta orice varianta pentru a fi premiati cat mai multi columbofili, un lucru benefic sa atragi cat mai mult membrii dar, oferiti si niste cupe cu titulatura mult mai grea care sa fie castigate numai de coilumbofilii care intradevar joaca porumbeii si sunt dedicati total, pasionati. Se pot da medalii in continuare dar la titluri importante sa se ofere cupa, dar sa fie cupa si nu ‘pahar pentru baut tuica’ sa mergi cu cupa acasa pusa la piept in buzunarul de la camasa.

  3. antal catalin says:

    Super imi place de Ionut tot timpul este primul la pariuri. FOND MATURI 0030259-09 GENERAL MATURI 0740796-12

  4. Anghelin says:

    Da frumos dar pretul este destul de mare nu vi se pare?
    Si daca respectiva pasare nu va apuca sa fie joace niki macar un antrenament oficial sau daca va fi luata de uli ce se va intampla?
    Eu totusi merg pe ‘mana’ domnului FLORIN T cel mai bun crescator din vest si viitorul campion national

  5. ” Derby-ul Vestului” – Inele Fond Pui, se mai organizeaza in 2014 ?
    Este cel mai tare Derby, iti arati calitatile porumbeilor si maestria de crescator !!!
    Mai este interes pentru un Adevarat Derby… sau pentru unii e greu si renuntam ???

  6. dani says:

    nu mai bine ati da bani direct la OROS SI LA TIRTEA

  7. Ilea Catalin says:

    Da sa se organizeze Derby si anu acesta

  8. poker says:

    Subiectul este despre Bihor, mai putin sau deloc despre Arad.

  9. SM says:

    Asa este dle de mai sus pt unii este mult mai greu pentru ca nu joaca cu vant din spate. Ai deja propusa o fenta frumoasa la intelegere ca intre prieteni ?

  10. Spaniolul says:

    Eu propun sa-l intrebati pe Vancea sa vorbeasca cu scoica si sa ne spuna ea cine va fi castigatorul.
    As paria pe porumbeii lui Doru Sabau ( la ce lot are!!!)

  11. Nici macar nu frec menta. O iau gata frecata! says:

    Cine castiga aceste cupe KING AS BREEDER si PROFESSIONAL KING OVER ALL si daca mai detine un numar minim de 10 cupe castigate la nivel National sa primeasca o alta cupa de la conducerea judetului cu titulatura BEST BIG BEN PROFESSIONAL GRAND MASTER, un fel de ora exacta a judetului sa fie respectivul.
    Nici un plan de zbor sa nu fie aprobat fara sa fie ascultata parerea respectivului, sa fie prezent si implicat in decizii cat si in soarta asociatiei.

  12. cristi says:

    Majoritatea membrilor doresc sa se organizeze derby anul acesta,se anunta un numar mai mare de participanti

  13. Habaci Calin says:

    Scoica mea spune asa” DATI BANI DUPA ACUMA LA VANCEA SCOICA FLAVIUS,LA CATEGORIILE VITEZA-DEMIFOND-GENERAL-FOND-AS SI TOATE LA PALMARES IAR LA OROS BOGDAN, MARATON,SI GATA CU,CUPELE SI BANI.
    Asta spune scoica………

  14. dorel says:

    Da ne trebuie pariul anului si cu mult noroc si sa cistigam si sa luam multi bani multi dupa care sa ne laudam.
    Lucaci iar primul are nevoie de bani .doneazai la asociatie de cit sa ii pierzi cu Tirtea
    Daca ar trebui sa ajuti asociatia sau sa ceara o taxa de zbor mai mare cu 200 euro nu ar fi nimeni de acord. Vorbe .de ce.nu se poate.prea mult…….. ……..
    Voua nu va place sportul va place sa vindeti porumbei pe bani multi si sa prostiti pe toti incepatori…….ai vazut eu sint cel mai bum….nu este nimeni ca mine…..
    Cel mai bun crescator a unui judet este cel care ramine pe podium 2 sau 3 ani in top 3 cit la porumbel cit si la echipa.

  15. Lewis says:

    Si noi avem incredere in porumbeii lui Doru si insusi el are incredere in porumbeii lui. Iarna vizteaza posibili adversari, iar dupa i-si construeste propria strategie pentru sezon, se termina sezonul toti cei vizitati iau cupe… si noi il felicitam pe Doru ca are porumbeii langa el. Cat noroc a avut Balla cu Doru ! Respectele noastre pentru Dorutu este un titan al sportului.

  16. Fam.Lucaci says:

    Stimati colegi, campionilor, aratati ca la voi e stiinta si nominalizati pasare si puneti bani in joc. Aratati ca aveti valoare, pedigrie frumos colorate si ca nu jucati la: NOROC, CACEALMA, NIMEREALA, in cazul in care “tinerele sperante” sau mai bine zis, mari campioni, nu vor veni cu serii de porumbei, va rog datimi voi sa cred ca ei joaca la: NOROC, CACEALMA, NIMEREALA, iar daca ne uitam cu ce nr de porumbei incep anual … DA… cred ca joaca la …”stiinta”… sau nu?
    Iar cei care credeti in anumiti crescatori, ceretile o serie de porumbel puneti 100E si intrati in joc, de nu sunteti capabili din peste 100 de zburatori a favoritilor vostri sa gasiti unul pe care sa pariati, va rog nu va obositi sa ma criticati, ca “licurici” nu-i bag in seama, datorita faptului ca ei lumineaza doar noaptea.
    Felicitari Cata, se vede in tine un mare crescator. Iti cunosti pasarile, si nu joci ca si alti crescatori…
    Iti doresc un an fericit, si salutari parintilor tai din partea mea.

  17. Marius Tunduc says:

    Comitetul AC Bihor, a decis inca din toamna ca nu va mai organiza asociatia noastra etapa derby.
    Si-au anuntat deja interesul sa o organizeze cei de la Asociatia Timis de unde asteptam vesti.
    ATENTIE LA PARIU:
    NU CASTIGA DOAR UN SINGUR PORUMBEL SAU UN SINGUR CRESCATOR!!!
    CAstiga toti porumbeii care vor fi in Top 3 la categoria la care au fost desemnati.
    Discuta eventual despre la BANCHETUL CAMPIONILOR JUDETENI
    SE anunta o petrecere de zile mari. Azi am vorbit cu formatia de muzica si in plus odata cu premierea pe cluburi se pare ca vor venii foarte multi columbofili.
    Cristi te rog sa anunti si la Oradea pe cei mai in varsta care nu au acces la net

  18. Vlad Fildan says:

    Lucaci Ionut,

    Avem timp sa nominalizam ce porumbei vrem pana inainte de prima etapa.

    Eu o sa nominalizez doar 1 porumbel de 2013, nu porumbei maturi cum fac altii :)))))))), daca tot vrem sa ne aratam valoarea de mari meseriasi.

    Ne vedem la banchet.
    O sa aduc cu mine la banchet cel mai mare prezicator ce l-am intalnit vreodata. HAISU!!! (boxeru). Ce iese din gura lui….SIGUR se adevereste. Trebuie sa te pui bine cu el, altfel…..

  19. Habaci Calin says:

    Eu cred ca v-or castiga cei cu pedigree frumos colorate,Vancea Flavius,Tirtea Florin,Vlad Fildan,Tunduc Marius,Varga Lehel.
    Pt ca au si pedigree frumos colorate si valoare la porumbei si porumbei de valoare si valoare de crescatori.
    Si au investit foarte mult in pedigree frumos colorate,la fel cum au facut si alti titani ai sportului mondial cind au cumparat porumbei cu pedigree frumos colorate.
    RAIMUND HERMES un titat al sportului columbofil
    KIIP+FII un adevarat campion
    FREIALDENHOFEN CEL MAI BUN IN 2013
    LESMAISTERS UN CAMP 5 ANI IN GERMANIA
    Si lista poate continua.
    Toti acesti mari campioni au cumparat la rindul lor porumbei cu pedigree frumos colorate pt ca pedigreul unui porumbel este OGLINDA LUI UNDE REFLECTA VALOARE SANGELUI SI VALOAREA LINILOR DIN CARE SE TRAGE.
    Pacat ca sint uni cu porumbei prinsi pe turla biserici sau din batrinul sau ciocosul care contesta valoarea porumbeilor cu pedigree frumos colorate,porumbei care au dus Romania la cel mai inalt nivel mondial.
    Respecta,ca sa fi respectat,dai cezarului ce e al cezarului,fiecare pasare pe limba ei piere.

  20. dani says:

    MASCAS IONEL VA FI ANUL ACESTA CAMPION JUDETEAN LA CATEGORIA MARATON

  21. Fam.Lucaci says:

    Pt. bunul meu prieten Habaci Calin, la cei din Beius ce porumbei le-ai vandut, fara pedigrie?
    Au fost din “turla bisericii sau din batranul sau ciocosul” ca nu ai curaj sa pariezi pe ei?
    Sper sa nu te superi, dar am ramas uimit ca din zecile de pui+cofrajele de oua 🙂 aduse de la tine in zona Beiusului, nu ai putut sa dai macar un pui sau barem un ou cu pedigrii, toti iai dat din “turla bisericii sau din batranu sau ciocosul”
    Te rog Caline pe viitor da si calitate(pedigrie) nu doar cantitate.
    Calin iti urez un 2014 macar pe jumatate de bun ca cel din 2011. Sunt sigur ca vei ajunge din nou pe podimul national cat de curand.

  22. dani says:

    as fi curios daca porumbeii nominalizati de lucaci sint descendenti din batrinul AVRAM

  23. Fam.Lucaci says:

    Caline o intrebare prieteneasca. Avand in vedere ca a-i investit agresiv in pedigrie curcubeu de la:R.Hermes un titan al sportului columbofil,KIIP+FII un adevarat campion, FREIALDENHOFEN cel mai bun in 2013, LESMAISTERS un camp 5 ani in Hermania.
    Acum te rog frumos sa ma scoti si pe mine din ceata, cu mana pe inima te rog sa-mi spui adevarul asa cum este el: care dintre porumbeii adusi au reusit performante(norme nu etape) mai multe si mai bune in decursul anilor, cei de la Cadariu Marcel sau cei cu “PEDIGRIE CURCUBEU”?
    Multumesc anticipat, bravo lui Marcel Cadariu pt porumbeii de calitate care nu detin buletin colorat, de-a iiesi in oras.
    O vorba circula prin Arad, actuala din 2013 “Daca nu aveam porumbei de la Marcel, nu faceam nimic, aia m-au scos!”

  24. Fam.Lucaci says:

    Pt Dani com 22
    Tu ce crezi? Cum si-ar pune ziaristii intrebarea: DACA AVRAAM NU AR MARCA?

  25. dani says:

    DUMNEZEU nu o sa ajute mincinosi aviz HABACI in fata dl TUNDUC siVANCEA ai promis niste pui din cei mai buni reproducatori pt baieti care merg cu fcpr si ai uitat de promisiune .iar porumbei de la Habaci sa reproduca sau sa faca rezultate la BEIUS nu au fost,cu toate ca alti iau dat vitica iau construit noua crescatorie,carne de vinat,oua de gaina lapte etc.lea dat praf in ochii,dar omul se poate reabilita servindui pe toti baieti la care lea promis ca de poate in urmatori 10 ani se va ridica vriun campion din zona BEIUSULUI[in beius nu exista nici un crescator care este membru fcpr]cu porumbei HABACI CALIN

  26. Habaci Calin says:

    Lucaci Ionut,Pacat ca ai o religie care nu iti permite sa minti sa jignesti sa urasti sa iti ataci aproapele sa PARIEZI,TOATE ACESTEA SI MULTE ALTELE CARE L-E SCRI PE NET SINT PACATE CARE-S INTERZISE DE RELIGIA TA.
    Dute acasa si roaga-te la Dumnezeu sa iti dea minte,pt ca ai pierdut-o de mult,sa iti dea intelepciune,de care ai mare nevoie in situatia ta actuala.
    Tu nu vezi ca te certi cu toata lumea ?
    Tu nu vezi ca te certi cu toti prieteni ?
    Tu nu vezi ca urasti oameni care iti vor binele ?
    Tu nu vezi ca jignesti pe toata lumea care au investit enorm in porumbei chiar si cu pedigree frumos colorate,dar care au si rezultate dar invidia si ura din tine nu te lasa sa recunosti adevarul ?
    Nu vreau sa imi fac reclama dar ma obligi sa iti dau un raspuns.
    Loc 1 as fond tineret 2013 tata -habaci calin{fiu hermesa galactica}iar mama -habaci calin{saly}
    loc 2 fond tineret acelasi porumbel
    loc 3 general tineret acelasi porumbel
    loc 3 maraton palmares tata-emil maternne{n siclovan]
    iar mama d mathis{misi}
    loc 2 berlin zona 1{barem maraton} tata habaci calin{fligherul+ceha} iar mama orig freialdenhofen
    loc 4 maraton tineret tata-habaci calin fiu{hermesa galactica} iar mama habaci calin-fica{fligherul
    loc 1 fond pui{moise ghidan jud botosani}
    tata nepot hermesa galactica iar mama lesmaisters+freialdenhofen
    loc 2 gen pal
    loc 2 gen pal 3 ani
    loc 2 dem pal 3 ani
    loc 2 vit pal 3 ani
    “hercule” linia “saly”
    loc 4 as spid pal linia “karel verveka via josef”
    loc 7 as maraton 133 puncte
    loc 8 mar 16 puncte”orig karel veverka”
    loc 3 fond pal tata linia “saly” mama orig marcel
    cadariu.
    si pot continua cu multi porumbei pt ca am peste 30 de porumbei cu barem si 10 cu barem pt expozitia nationala.
    Mai sint inca 4 campioni in alte judete din tara si 5 vice campioni cu porumbei mei in 2013.
    Din toti acesti porumbei 1 porumbel este 50% Marcel Cadariu,deci minciunile pe care l-e spui te caracterizeaza,si ar trebui sa stai sa meditezi ca ai ajuns mai rau ca la usa cotului.
    Am avut porumbei foarte buni din porumbei lui MARCEL CADARIU,in ani trecuti dar am tot adus alt material genetic cu care am luat cupe nationale.
    Eu nu sint ca alti din arad…. care falsifica pedigree,toti sint din cutare,toti sint din linia aia,doar de a face vinzare buna.
    Cind am avut porumbei buni de Marcel am spus dar daca nu mai sint nu pot sa mint,ca sa vind minciuni la oameni,cum fac alti.

  27. arad says:

    com 5. ,,Mai este interes pentru un Adevarat Derby… sau pentru unii e greu si renuntam ???,,
    Exact cum este pt dvs la maraton in ultimii 2 ani atat de greu este. 1 clasare la Bamberg 2012 si 1 clasare la Berlin pui 2013. Mai vrei maraton ?

  28. Habaci Calin says:

    Comentariul 25 ,dani,daca iti dai numele real cu adresa de maill,si nr de telefon,iti promit ca maine iti trimit 2 porumbei din crescatoria mea cadou.
    Daca nu iti dai numele si tot ce ti-am cerut nu esti decat un ghibit sau mascarici din clanul mackoyvesa.

  29. Vilmos Tiberiu says:

    Sunt curios daca domnu Habaci mai creste porumbei.

  30. Fam.Lucaci says:

    Caline, hai sa ne intelegem de la inceput:
    1-eu nu mint, in tot ceea ce am afirmat am venit cu ex
    a-pt mine columbofilia e stiinta, datorita acestui fapt de 4 ani incep sezonul cu mai putin de 30 de porumbei, pe cand altii cu 100-200porumbei
    b-sa nominalizezi un porumbel la inceputul lui ianuarie la AS MARATON e stiinta daca si face AS MARATON, nicidecum joc de noroc. Joc de noroc este in columbofilie pt fermieri de porumbei, care detin peste 130 de porumbei la matca
    c-pana in anul 2012 la sfarsit am avut 5 perechi la matca, in prezent am 9 masculi+femele
    2-in legatura cu baeti din Beius, ce am mintit, reciteste com tau de la nr 19
    3-din zecile de pui vanduti in Beius, spunemi unul care a luat cupa la nivel judetean
    4-cat despre cei care ma ataca, sunt vreo 5 din care pe 3 ii stiu bine, si le transmit si acum ca nu sunt suparat pe ei chiar de ma ataca de pe mai multe nume, poate au motive … frustrarea, neputinta… licurici au nevoe de lumina pt ca iarna ziua este scurta.
    Sa revenim… porumbeii Cadariu au dat cei mai buni zburatori la nivel national, in special in Arad.
    Acei porumbei cu pedigrie curcubeu, nu vor egala poate niciodata rezultatele obtinute in zona Vladimirescu cu porumbei Cadariu.
    Caline, din peste 100 de porumbei pe care ii ai la ora actuala, la matca, nu ai prezentat niciunul cu rezultate reprodus din “CURCUBEU x CURCUBEU). Asta spune multe despre …
    Calie iti urez un an foarte bun, si nu vreau sa te supar, sa gresesti perechile, sa pui Cadariu+Cadariu si sa castigi cupe la nivel national.

  31. arad says:

    com 5. ,,Este cel mai tare Derby, iti arati calitatile porumbeilor si maestria de crescator !!!,,
    Aveti calitati extraordinare si in organizari de licitatii. Adevarat ?

  32. Vilmos Tiberiu says:

    Dupa cum a incheiat domnu Lucaci ultimul mesaj, eu imi doresc mult de tot sa va enervati domnu Habaci, sa faceti asa perechile, numai asa castigati din nou cupe nationale. Ma bucur mult sa aud ca mai cresteti porumbei.

  33. Habaci Calin says:

    Ionut,te rog frumos sa te opresti.
    Stai 2-3 zile si mediteaza nu mai scrie prostii pe net,si ocupate de porumbei,daca vrei sa fi iar in top pe judetul bihor.
    Mai in toate comentarile tale te contrazici singur.
    Uite com tau.
    O vorba circula prin Arad, actuala din 2013 “Daca nu aveam porumbei de la Marcel, nu faceam nimic, aia m-au scos!”
    Ti-am demonstrat ca in anul 2013 un singur porumbel are 50% sange din porumbei Prietenului Marcel,restul sint din pedigree frumos colorate.
    RAIMUND HERMES
    FREIALDENHOFEN
    LESMEISTERS
    JANSENN”SALY”
    H.V.RIEEL
    HOUBEN
    JAN AARDEN
    EMIL MATERNNE
    D MATHIS
    SI MULTI ALTI.
    Toti acesti porumbei ai mei de matca au si pedigre frumos colorate,la fel si alti crescatori cu rezultate in arad si bihor sau in tara, care au investit in porumbei,tu chiar nu iti dai seama ca iti jignesti prieteni,colegi ?
    Te rog frumos ca pe un frate sa nu mai ataci pe nimeni,sa nu te mai legi de porumbei-pedigree-rezultate-crescatori,si sa incerci sa fi dupa placul si voia lui Dumnezeu.
    Sint si rezulata cu porumbei mei in beius au fost si cupe si diplome sti bine asta pt ca la banchet am fost si eu si tu,cind man flavius a luat cupe si diplome,dar din pacate de 1 an nu sa mai ocupat de porumbei pt ca a decis ca,scoala facultatea sint mai importante in viata si sa lasat de porumbei.
    Dar anul acesta Istoc cosmin reuseste un loc 2 pe judetul bihor la 1 etapa de fond cu porumbel din ai mei cu 50-60 km in spatele tau,intre munti,in zona cea mai greu din jud bihor,am inteles ca si Zgard Viorel are ceva clasari bune cu pui din porumbei mei
    Nu e cazul de reclama,pt ca sti prea bine ce zona grea au baieti din beius,si fara centru de clasament, te bucuri ca ai in spate la 50-60 km si sint carne de tun.
    Daca esti asa increzator fa un tandem la beius du acolo o parte din matca si pui si sa vedem rezultate ce o sa ai.”nu uita ca ai dat mai multi porumbei decat mine in zona beius,spunemi unul care a luat cupa cu porumbei tai,sau un loc in top pe judet ?
    Te miri ca sint 3-5 crescatori care te ataca ?
    Tu ai provoci,tu provoci pe toata lumea.
    Ai luat pe un drum gresit.mister pariu.

  34. arad says:

    com 1.
    ,,FAM. LUCACI:
    AS MARATON- 1000570-12
    VITEZA MATURI-62127-12
    Cui si cand, dam bani?,,
    Porumbeii pe care pariati sunt yarlingi inelati cu inele vechi ?

  35. Anghelin says:

    Domnilor LUCACI + HABACI
    Daca tot va “declarati” aici pe net la tot pasul “dragostea”certandu-va,contrazicandu-va si LAUDANDU-VA
    Dragilor asteptam sa va vedem la un PARIU daca cu adevarat sunteti asa de bazati o veti face .
    Veti pune regulile de comun acord…
    FELICITARI CASTIGATORULUI

  36. Habaci Calin says:

    Dl,Anghelin eu cred ca Ionut si-a dat seama de greseala si nu v-a mai pune botul la vrajeala ta.
    Daca tu vrei sa faci un pariu cu mine pe bani,al facem la ce categorie vrei tu,cu 100 de euro.
    Dar indiferent cine castiga acei bani se vor dona pt un scop caritabil,un copil bolnav care are nevoie de bani sau o familia saraca.
    Accepti ? astept raspunsul tau cu numele tau si porumbei cu care vrei sa pariezi.

  37. Anghelin says:

    Domnu Habaci ms de invitatie dar NU va pot raspunde provocari caci de moment NU ma pot trece pe lista a crescatorilor de valoare….
    Am impesia caci NOROCUL INSOTESTE doar pe cei puternici…..si de unde concluzia asta mea :
    -am tot cumparat porumbei cu pedigie frumos colorate atat de afara cat si de la dumneavoastra dar se pare caci nu am avut noroc….
    Asi vrea sa va in duel cu domnu Ionut.
    Mult succes pe viitor domnu Habaci

  38. Habaci Calin says:

    Anghelin
    Tot incerci doar calci pe broasca…..
    Iti spus eu sigur ca nici un anghelin nu a cumparat vreo data porumbei de la mine si nici pedigree frumos colorate,pt ca eu nu am imprimanta color si toate pedigreele ce am dat la cine au cumparat porumbei sint alb-negru.
    Vezi berbelin cum te-am prins cu minciunica ?
    Lasa-l pe Ionut in pace cu pariurile ca banul e ochiul dracului,si nu mai ispiti pe altul.
    PA.

  39. Fam.Lucaci says:

    D-le Anghelin, ceea ce cereti dumneavoastra e o arta. D-le multi porta sute de piane intr-un an, dar putini stiu sa si cante la pian. A canta, si a canta si frumos e o arta. Cat despre mine indragesc mult cantecele lui Claidermen(vezi com 1)

  40. dorel says:

    Domnule Habaci esti sub linia de la judet , stai jos si taci ca te faci de ris

  41. Habaci Calin says:

    Asa e dorel cum spui tu,numai ca eu trag linia la judet la toate categoriile,de vreo 8 ani.
    Doar daca esti analfabet si nu sti sa citesti nu cunosti acest lucru.
    Asa ca tu sa stai jos ca te-ai facut deja de ras.

  42. Anghelin says:

    Da aveti dreptate domnu’ Habaci
    dumnv faceti pedigrie alb-negru,
    Dar am impresia ca STIATI FOARTE BINE la ce ma refeream cand am zis de pedigrei colorat….
    dumneavoasta obisnuiti sa SCRIETI MULTE in pedigreu.
    De cumparat am cumparat MULTI porumbei de la dumneavoastra ( Multi Crescatori de TOP 20 NATIONAL incep zborurile cu mai putini porumbei la numar decati por am avut de la dumneavoastra pt zboor )
    Sunteti CRESCATORUL de la care am luat cei mai multi porumbei si rezultatele lasa de dorit….aveam de gand sa va cer 2 pui CADOU care sa zboare bine dar care sa mai TINA MINTE si locul crescatoriei si sa se intoarca acasa caci ceialti zurau bine dar NU aveau TINERE de MINTE.
    SINCER nu vreau sa va fac reclama proasta din cauza asta nu am mai apelat nici la cei 2 pui Zburatori cu TINERE DE MINTE.
    In final am ajuns la o CONCLUZIE care oare cum ti-ar SPALA mare parte din rusine ,
    POATE AM EU ‘MANA DE LEMN SI OCHI DE STICLA’
    Dar mai tin sa va amintesc caci am PRIMIT CADOU cati porumbei de la un PRIETEN din MOldova care nu stie sa posteze pe net rezultatele sale DESI AR AVEA CU CE SA SE LAUDE dar CARACTERUL nu-i da voie …
    In toamna ce o trecut am zburat puii din porumbeii PRIETNULUI din mold si SADISFACTIA ESTE MARE SINCER astept cu nerabdare sa Inceapa zborurile sa pot trage CONCLUZIA FINALA.
    Desi se zonesc multe referitor la climatizarea porumbeilor moldovenilor in ZONA 1 (zona din care fac parte si eu )
    VREAU sa SPUN TUTUROR NU MAI CRED IN BASME SI MULTA VORBA
    Daca nici cu porumbeii care au zburat bine la pui si care or dat dovada ca au SI tinere de minte….nu voi face treab,atuncia cu SIGURANTA voi apela la cei 2 puisori CADOU si ma voi STRADUI sa faC rost de ochelari si sa caut un tamplar bun pt a ma face eu bun si atunci voi deveni un columbofil cu rezultate…..
    Domnu CALIN nu vreu sa te superi dar mi*am descarcat inima
    Iti urez succes atat voua celor care vindeti porumbei cat si celor care cumparati

  43. Lucaciu+Horotan says:

    Unele lucruri nu se schimba niciodata,l-e poti ambala frumos l-e poti slefui si cizela sa arate cat mai bine dar tot putrede raman.Oare totul se rezuma doar la vanzari in sportul acesta pt unii?Nici intr-un sport nu poti detine suprematia ani la rand,candva tot ajungi s-o iei de la inceput.Dar daca nu poti sa accepti lucrul acesta sunt sigur ca nu v-ei ajunge bine deloc.Chiar daca s-ar putea sa deranjez unele persoane cred ca Ionut Lucaci are dreptate in ceea ce scrie si in ceea ce vrea sa ne dea de inteles.

  44. Habaci Calin says:

    Intradevar,putregaiurile se vad si se aduna impreuna.
    Iar invidia,ura,ciuda,nu ai lasa noaptea sa doarma,din neputinta unora de a face rezultate fie ele si mediocre,dau nastere la monstri,care nu au mama,tata sau religie.
    Nu exista padure fara uscaciuni,dar putregaiurile put.
    Uni ar face pariu cu lucifer,sau un pact,si-ar da si viata pt ca sa iasa cumva in evidenta.
    Sint oameni printre noi care nu fac altceva decat sa critice,sa minta,sa parieze,si pt care rezultatele unui campion national,nu sint rezultate,ci doar micile lor scapari de 1 etapa sint cele mai adevarate.
    Ei cred ca au cei mai buni porumbei,sint cei mai buni crescatori,si doar ei au facut rezultate,in rest noi cei multi sintem mincinosi,hoti,furam,trisam,o batut vintul,sint prea colorate pedigreele,nu avem o familie de 1-2 porumbei cu norma in 10 ani,din care sa traim din amintiri.
    Daca esti campion,ai furat,daca ai bati,ai trisat,daca ai bati rau o batut vintul si ti-a dus porumbei direct pe trapa,daca zbori intro anumita directie si lor nu l-e vine striga in gura mare sa schimbe directia de zbor,nu sint multumiti de nimic,cind ei nu castiga.
    Aceste putregaiuri,sint impotriva tuturor,in special impotriva campionilor,nu au prieteni,nu au sustinere, nimeni nu ai agreaza,nimeni nici colegi din judet nu ai vor pe linga ei si atunci 1-2-3 putregaiuri se aduna impreuna,se lauda unul pe altul,ataca pe ori cine are rezultate ca lupi in haita.
    Rebuturile societati in care traim,asta sint aceste defecte genetice care traiesc printre noi, din pacate.
    Am urmarit de multi ani aceste defecte genetice numite oameni,nu am vazut ca ei sa scrie un mesaj de felicitare unui campion care si-a prezentat porumbei,rezultate.
    Cautati in topicurile dupa acest sit sa vedeti daca putregaiurile au felicitat campioni nostri europeni care ne-au adus cinste si onoare in Europa.
    Nu au felicitat si nici nu au sa o faca pt ca invidia,ura,viclenia din ei nu ai lasa sa o faca.
    Eu l-e spun,defecte genetice printre noi.
    Nu am dat nume,nu am atacat pe nimeni,cei in cauza se v-or simti ei singuri.

  45. Lucaciu+Horotan says:

    O auto descriere formidabila a colegului nostru,mai bine deatat nu o putea face nimeni.A punctat bine cu invidia,ura,ciuda cuvinte care il caracterizeaza punandu-si amprenta pe el dupa sezonul 2012 cand intr-un acces de furie si neputinta improasca cu noroi colegi de club colegi de Zona pt simplu fapt ca s-au descurcat mai bine ca el la concursurile de maraton.Este de neconceput ca dupa o etapa nereusita de maraton sa incepi sa scri articole pe net in care sa-ti plangi de mila singur, sa incepi sa-ti jignesti colegii si rezultatele lor inloc sa incerci sa realizezi unde ai gresit si sa-ti accepti barbateste infrangerea.Nimeni nu poate fi vesnic in varf.Sentimentele acestea prezentate chiar de el ai intuneca judecata si au ajuns sa-l domine in asa fel incat chiar si in 2014 continua cu aceleasi comentari hilare pe net la adresa colegilor columbofili.Desi i-au fost aduse de fiecare data argumentele necesare pt asi da seama ca greseste aici intrand ruta de zbor cea mai echitabila,viteza uluitor de mare a concursurilor pe care el le considera reusite,statistici referitoare la cati porumbeii a angajat si cati a clasat,cu cati a abordat o categorie si cu cati a reusit sa faca norme,orbit de sentimentele caracteristice de ura si invidie se preface ca nu intelege si continua sa se afunde intr-o lume cunoscuta doar de el toate acestea ducand la refularile care apar ca si comentarrii pe net.Nu putini au fost cei care si-au dat seama de unde izvoresc toate aceste lucruri inadmisibile pe care continua sa le faca intr-un ritm alarmat,adica din dorinta de a vinde ,din dorinta de a face cat mai multi banii indiferent daca ai calca pe toti in picioare,ajungand pana la culmea nesimtirii si a terbilismului licitandusi proprii porumbei si chiar si castigandusi proprile licitati.Sa nu va inchipuiti ca lumea ar avea ceva personal cu el ci doar incearca sa prezinte realitatea faptelor cat mai corecta si cu o transparenta indiscutabila.Este pacat ca totusi lucrurile acestea nu-i sunt prezentate de cei din anturajul lui pt a-l ajuta sa depaseasca aceste momente critice sau poate din cauza aceasta l-au parasit si ei.

  46. Habaci Calin says:

    Ati vazut cum sau demascat putregaiurile ?
    Nu am dat nume,nu am atacat pe nimeni,am specificat in ultimul comentariu asta”
    “Eu l-e spun,defecte genetice printre noi.
    Nu am dat nume,nu am atacat pe nimeni,cei in cauza se v-or simti ei singuri”
    Comentariu 45 sa autosesizat singur,mai ateptam si pe unchiul lui sa se enunte singur si pe tata lor din arad.
    b—- i—-
    Va multumesc,pt autodenuntare,defecte genetice.

  47. DANIEL says:

    LUCACIULE TU CU UNCHIUL TAU SUNTETI PENIBILI LA ORICE TOPIC FRUMOS VOI SUNTETI GICA CONTRA ORICE CAMPION CE ISI PREZINTA REZULTATELE NU AM VAZUT SA IL LAUDATI ARE DREPTAE HABACI CIND SE TOT IA DE VOI,PENTRU VOI NIMENI NU E BUN,ATI AVUT SI VOI CITE UN PORUMBEL IN TOP PE JUDET SI TRAITI DOAR DIN AMINTIRI.VOI NU O SA AJUNGETI NICI SAI FACETI CURAT LUI HABACI IN VOLIERA DAR SA AVETI VREODATA REZULTATELE LUI.DOMNUL ADMIN.NICI NU AR TREBUII SA VA MAI PUBLICE COMENTARIILE VOASTRE ABERANTE SI PENIBILE,IMI CER SCUZE FATA DE TOATA LUMEA BUNA CE INTELEGE ACEST SPORT DAR NE-AM SATURAT DE ACESTI LAUDAROSI LUCACIU+LUCACI.

  48. Lucaciu+Horotan says:

    Extraordinara demascare extraordinara descoperire colegul nostru este mai talentat ca si Colombo.Singurul care isi demasca caracterul si marsaviile cu fiecare comentariu esti tu domnule.Am postat comentariu 43 unde am specificat clar ca v-a deranja unele persoane si brusc ai aparut tu.Atunci ma intreb cine pe cine a demascat?Nesimitirea nu mai are margini iar banul il face pe omul slab sa-si piarda mintile.

  49. ady says:

    domnule administrator va rog frumos in numele a mai multor columbofili dati ban la lucaciu si unchiul sau.cind deschidem calculatorul din orice subiect ei fac scandal ei se cred campioni campionilor cind de fapt sint niste scandalagi fara caracter,nu se poata ca intro tara civilizata a iti bati joc de campioni nationali,habaci e multiplu campon national si merita tot respectul nostru,si a facut mai multi campioni dn porumbei lui.din acest motiv acest scandalagiu lucaciu sau lucaci sint mincati de invidie si il ataca fara motiv.am cautat rezultate lui habaci in 2012 si 2013 ani in care lucaciu,lucaci zic ca habaci e slab,dar stupoare habaci are 20 de cupe in 2012 si 20 de cupe in 2013,si 15 porumbei in expozitia nationala in acesti ani,farasuparare dar lucaciu,lucaci nu au amindoi in toataviata lor 15 porumbei in expozitia nationala,de fapt habaci are 10 cupe nationale 5 de campion iar tot judetul salaj nu are in 50 de ani aceste cupe.cum poti sa jignesti un om care are mai multe si bune rezultate cit un judet intreg,de la habaci am nvatat multe din ce scris pe net,de la lucaciu,lucaci nu am avut decat de invatat cum e sa mori de ciuda,si sa minti cu nerusinare,am scos rezultatele lui lucaciu n 2013 are un singur porumbel cu norma lucaci are 2 cu norma habaci are 30-40 cu norma si 9 in expozitia nationala,lucaciu dute si lasene in pace ca esti retardat,lucaci cumpara pedigree frumo colorate daca mai vrei sa te vezi vreodata in clasamente.

  50. Habaci Calin says:

    Nu stiu de ce ma cobor la nivelul unor oameni bolnavi mintal.
    Este o vorba romaneasca: nu iti pune mintea cu prostul,ca are mintea odihnita:
    Stiu ca pe uni a-i roade invidia,ranchiuna,neputinta incat noaptea nu au somn,nu au pofta de mincare,au uitat sa s-e bucure de viata pt ca ura le-a intunecat mintea si ratiunea.
    Cum am scris un comentariu la adresa unor defecte genetice,imediat s-a declansat alarma in mintea lor si eu inceput sa vomita tot pe net,singuri s-e dau de gol.
    M-a duc sa imi fac un ceai sa ma pun in pat,poate m-a uit la un film si sa dorm linistit,pt ca defectele genetice s-au denuntat singuri.
    Cu siguranta v-or avea din nou o noapte alba .
    Pa,v-a pupa dulce dulce…multiplu campion national HABACI CALIN.

  51. felician says:

    Domnu Calin a facut destui bani in Spania si nu este nevoit sa vanda porumbei iar ultimele doua licitatii au fost cu scop caritabil si intarirea incepatorilor. De ce va deranjeaza succesul acestor licitatii ?
    Felicitari Caline si vant din spate in 2014 !!!!!!!!!!!

  52. andrei says:

    cu pocaitii astia daca te pui nu o mai scoti la capat

  53. Lucaciu+Horotan says:

    Dl esti haios cand vorbesti de nivelul nostru iar daca ai fi un pic mai atent ti-ai da seama ca trebuie sa urci din punct de vedere moral si al caracterului.Poti fi sigur ca de fiecare data cand ve-i scrie cate un comentariu mincinos si jignitor la adresa unor oameni corecti din toate punctele de vedere,oameni care nu urmaresc interesele financiare al acestui sport,oameni care au un loc de munca stabil si respectabil si un anumit statut fata de tine voi interveni si imi v-oi da silinta sa prezint lucrurile in cel mai transparent mod posibil si cat mai real.Pt cei care mai participa la discutia noastra l-e amintesc ca in toate subiectele dezbatute de mine si acest domn s-a vorbit si s-a facut referire strict la categoria Maraton caci doar amandoi ne tinem maratonisti, asa ca ar fi indicat sa cauti pe centralizari in ani specificati de tine rezultatele la Maraton, numarul porumbeilor cu care am abordat aceasta categorie amandoi,Km parcursi de acestia viteza fiecarui concurs, pt a-ti face o idee si pt a putea face o comparatie intre noi.Iar daca o luam pe partea cu tara civilizat ma intreb in care tara un Campion National are un asemenea comportament si un asemenea limbaj vulgar care ai pune in umbra toate Titlurile castigate.La noi in tara sunt nenumarati Campioni National dar niciodata nu am vazut sa foloseasca vre-o unul dintre ai asemenea limbaj la adresa colegilor.

  54. Habaci Calin says:

    lucaciu,in multe topicuri m-ai atacat fara sa aiba treaba cu subiectul,ti-am cerut de mai multe ori,in mod repetat sa iti prezinti rezultatele pe anul 2013,cum m-ai provocat anul trecut in iarna,sa vedem care e crescator de maraton cu distante egale intre noi.
    De cate ori ti-am cerut sa iti prezinti rezultatele te-ai facut ca ploaie si tu si unchiul tau.
    Din curiozitate azi m-am uit pe centralizarile voastre.
    Ai jucat 6 porumbei la maraton si ai un porumbel cu barem dar ai avut 6 sanse sa faci barem la maraton sau as maraton,ai reusit unul din super familia ta de maratonisti ……..
    Norma la crescator maraton nu ai,deci nu esti crescator de maraton,cum t-e lauda-i anul trecut.
    Atit ai facut tu in anul 2013,deci aproape 00000
    A si porumbelul tau cu norma la maraton are toate etapele luate din clasament pe…..strada ta nici un clasament dupa ala mare pe general.
    Din= 509 porumbei
    Din= 323 porumbei
    Din= 467 porumbei…..marea familie de maratonisti,nu are nici un barem la nici o categorie de crescator.
    Controversatul,unicul,colorat,Fam Lucaci este si mai slab,unchiul cu nepotul.
    Incepe anul cu,18 porumbei si are barem la 1 porumbel avind 18 sanse sa faca as maraton sau maraton sau fond sau general sau demifond sau viteza
    El mare campion din Romania are 1 porumbel cu barem din 18 jucati,din mare familie de campioni ai avramului,rebeci,ionatanului cu pedigree multi colore
    Si la fel ca nepotul lui nu are norma la crescator,de fapt din 20 de concursuri jucate are prinse 2 etape la crescator.
    Una la viteza si una la maraton,atit tot anul.
    Iar porumbelul lui are luate 2 etape dupa straduta lui,si 1 dupa mare.
    din= 361 porumbei
    din= 639 porumbei
    din= 2.220 porumbei,avind distanta cea mai mica din zona 1 asteptind primul porumbeii.
    Deci unchiul cu nepotul impreuna din 24 de porumbei jucati in 2013 au amindoi 2 porumbei cu barem,toti din marea lor super familie de campioni cei mai buni din europa,porumbei ca ai lor nu are nimeni…….
    Si tot asa ei doi impreuna din 30 de etape jucate au 4 etape clasate la crescator,ei cei mai buni crescatorii din europa,ca ei nu mai este nimeni…..
    Jalnic,cum au curajul sa critice,sa atace oameni care i-au spulberat la toate categoriile posibile dupa ce acum 1 an au pariat,au provocat pe toata lumea si pe mine.
    Am urmarit sa vad daca vreunul din unchiul+nepotul au felicitat Colegi nostri Romani si Campioni care ne-au dus in fruntea Europei,daca si-au felicitat tara lor Romania pt loc 2 in Europa SI….nimic astia 2 se cred deasupra tuturor ei sint cei mai tari cei mai buni,unici in lume.
    Lucaci i-si ataca colegi din judet,i-si bate joc de colegi care au investit enorm in porumbei,numind-ui pedigree frumos colorate,sau crescatori de o etapa,si ca alti si acuma asteapta sa i-a o cupa pe judet cu pedigree frumos colorate.
    Celalalt defect genetic lucaciu,i-si critica colegi din judet facand si dezbinare in 2013,rupind judetul in doua,si ataca presedintele pe Lazar Daniel,spunind ca e sluga harnica a lui Tunduc,si ooo crescator ca nu stie sa tina porumbelul in mina si ca in 10 ani nu are nici un porumbel cu barem.
    Dupa toate acestea dezvaluite si demonstrate sper ca i-si v-or baga capul in nisip ca strutul de rusine sa nu mai iasa de acolo pina nu v-or fi si ei in rindul oamenilor normali.

  55. ionut says:

    are dreptate habaci ce spune despre laudarosii lucaciu si lucaci,faceti rezultatele lui si dupa aia comentati ca sa scarbit lumea de voi.
    si lucaci si lucaciu sunt zero in 2013 la rezultate dar sunt campioni la criticat,lasatine in pace ca neam saturat de minciunile voastre habaci a vandut multi porumbei pe licitatii la bani putini dar a dat si foarte multi porumbei cadou si foarte multi crescatori din romania au facut rezultate cu porumbei lui,asta ai doare cel mai tare pe lucaciu si lucaci

  56. Anghelin says:

    Deci trebuie sa intervin cu un mesaj..
    Oameni buni , cine o mai vandut porumbei in cantitate INDUSTRIALA cu MIIILE de porumbei decat Habaci.
    Mie mi se pare normal sa mai si faca cate un porumbel cate o norma din loc in loc.
    PS . Caline un campion National imi spune si ma provoca la un MARE PARIU si-mi spune ca pot sa-i aduc 15-20 de pui de cei mai slabi crescatori din RO si spune ca in MAXIM 2 ani va fi in TOP JUDETEAN CEL PUTIN cu ciurucurile ce i le voi aduce…
    Am impresia ca gramada ma mare a celor DEZAMAGITI de achizitile HABACI. SUCCES TUTUROR

  57. felician says:

    Dl Anghelin este pe bune ce spuneti ? An luat si eu, acum sunt confuz, bine dar nu am investit suma mare am luat la 1 milion -1 milion jumate bucata de la licitatii cu por. dlui Habaci.

  58. Habaci Calin says:

    Anjelina iar incerci ? ti-am demonstrat in repetate randuri ca minti ? ce mai vrei ?
    Nu ti-am dat nici un porumbel draga mea
    Fabulezi draguto.
    Ai mintit ca ti-am vindut porumbei cu pedigree frumos colorate,te-am prins cind ti-am spus ca eu am pedigreele alb-negru,ai mintit ca ai luat multi porumbei de la mine,ti-am demonstrat ca minti pt ca toti care au luat peste 4-5 porumbei de la mine am tinut legatura cu ei am colaborat,au zburat dupa programul meu cu sfaturile mele si au luat toti cupe sau diplome in primul an de zbor
    La nici un anjelin nu i-am vindut pui.
    T-i se pare normal ca din miile de pui vinduti sa faca cite o norma din loc in loc,iar minti fato,in 3 ani au iesit 12 campioni in diferite judete ale tari si 10 vice campioni cu porumbei mei si 3 au ajuns pe podiumul national din porumbei mei.
    ESTI O FATA REA ANJELIN-A SI MINCINOASA DRAGA MEA,DUTE DRAGA PE CENTURA SI FA BANI.

  59. Lucaciu+Horotan says:

    Habaci de cate ori sa-ti spun ca nu te-a atacat nimeni,singur te ataci si singur te tulburi.Corectand minciunile tale nu inseamna ca te atac,si ma bucur ca ai adus din nou in discutie rezutatele noastre sa l-e mai comparam inca o data.Sper sa nu iti provoace palpitati sau cumva un infart,caci nu am vrea sa te pierdem dintre noi,cum nu am vrut sa te pierdem nici in sezonul 2012 dupa primu maraton.Ne bucuram nespus de mult ca nu ai facut nici un gest necugetat atunci.Provocarile despre care vorbesti tu sunt doar in mintea ta,eu iti reamintesc ca te-am provocat doar sa incerci sa fi un om mai bun si mai controlat sa nu mai jignesti,inseli si sa minti lumea,dar vad ca de fiecare data nu poti face fata provocari mele.Acum sa incercam sa ne comparam din nou rezultatele la maraton incepand cu anul 2012 cand s-a zburat pe cea mai echitabila ruta pt Zona de Vest adica pe vestul Germanie si cu cea mai adevarata corectie de distanta.La prima etapa de maraton Bamberg Lucaciu+Horotan incepe cu 12 porumbei si claseaza 7.Habaci Calin incepe cu 42 si deabea claseaza 4 porumbei.Lucaciu+Horotan are locul 13 crescator din 467 crescatori iar Habaci nici nu prinde echipa.Pana sa-i ajunga primul porumbel la Habaci aveam 6 porumbei inaintea lui pe o distanta de 953 Km iar Habaci 892 Km adica 61 de Km mai mult ca el.Primul porumbel sosit pe concurs a avut viteza de 1077 m/s deci un concurs real de maraton fara vant din spate cum prefera Habaci. Urmatorul concurs de maraton Frankfurt, Lucaciu+Horotan angajaza 3 porumbei si claseaza 3,iar Habaci angajeaza 5 si nu claseaza nici unul.Lucaciu+Horotan castiga locul 2 la crescator din 212 crescatori participanti.Distanta care o avem noi la acest concurs este de 1076 Km iar distanta lui Habaci de 1011 Km iar la aceasta distanta porumbeii actuali pe care ai detine Habaci nu pot face fata pt ca nu sunt porumbei de Maraton.Viteza primului porumbel sosit pe concurs este de 971 m/s o viteza normala pt un concurs de maraton de peste 1000 Km deci fara vant din spate.
    Al treila concurs de maraton Wurzburg Lucaciu+Horotan angajaza 5 porumbei si claseaza 3 iar Habaci angajaza 5 si claseaza 1.La acest concurs noi castigam locul 2 Crescator din 129 crescatori participanti iar Habaci nici nu face echipa.Pana sa-i soseasca primul porumbel la Habaci noi deja aveam 2 porumbei sositi iar primul porumbel sosit ocupa locul 2 pe clasamentul general pe o distanta de 1027 Km iar Habaci are distanta de 955 Km. Primul porumbel sosit pe concurs are o viteza de 916 m/s adica din nou un concurs fara vant din spate.
    Al patrulea concurs de maraton Berlin National care se afla pe o ruta care dezavantajaza clar Judetele Salaj si Satu-Mare fata de celelalte judete din Zona de Vest ruta fiind pe Nordul Germaniei,echipa Lucaciu+Horotan angajaza 2 porumbei si claseaza 1 pe locul 25 National iar Habaci angajeaza 5 porumbei si claseaza 2 pe locul 32 si 123. Viteza primului porumbel pe concurs este de 957 m/s adica din nou un concurs fara vant din spate.
    Deci dupa acest sezon 2012 foarte real, desfasurat pe o ruta echitabila pt toata Zona de Vest si fara concursuri cu vant din spate, echipa Lucaciu+Horotan care a inceput cu un Nr de 12 porumbei la maraton reuseste si face 4 norme la Maraton prima pe Locul 13 National iar Habaci care a inceput cu 42 de porumbei la Maraton reuseste 2 norme prima pe locul 267 National in urma tuturor celor patru norme ale noastre.
    La As Maraton echipa Lucaciu+Horotan reuseste din 12 porumbei cu cati a inceput 3 norme prima pe Locul 4 National As maraton iar a doua 42 National As Maraton respectiv 146 National As Maraton,pecand Habaci din 42 porumbei cu cati a inceput la Maraton face doua norme la As Maraton prima pe locul 267 si 1106.
    Ca rezultate notabile ale noastre ar mai fi de specificat Loc 15 National As Maraton Palmares.
    Loc 7,29,30 National Maraton Extrem categorie care nu ne-a mai fost permisa sa o realizam in 2013 din cauza planului de zbor modificat la Maraton,neavand Km necesari.
    Loc 7 National Crescator Maraton,categorie la care Habaci lipseste.
    Loc 9 National Palmares Crescator Maraton.
    Aceasta este diferenta intre Lucaciu+Horotan si Habaci Calin la categoria Maraton in sezonul 2012 un sezon cu concursuri reale de maraton fara vant din spate si desfasurate pe o ruta echitabila pt toata Zona de Vest adica pe Vestul Germaniei unde la fiecare concurs de maraton s-au regasit intre primi porumbei sositi crescatori din fiecare judet al Zonei de Vest CS,TM,AR,BH,SJ,SM.

  60. Lucaciu+Horotan says:

    Acum sa facem o comparatie si in sezonul 2013.In sezonul acesta fortat de imprejurari am fost nevoit sa concurez de la prima etapa din sezon cu Asociatia Satu-Mare o Asociatie cu o concurenta puternica,cu crescatori care au dus porumbei la Olimpiada la Maraton gen Erdei Paul,Suceveanu,la fond Sandor Attila si general Frati Naghy.Desi de la prima etapa de concurs porumbeilor le-a fost mai greu datorita stolului mare al noului judet care ne-a adoptat si distantei intre SM si SJ am ajuns sa abordam categoria Maraton cu 5 porumbei nu cu 6 cum scrie Mincinosul de Habaci in comentariul de mai sus.Am concurat dupa celeasi reguli dupa care a concurat toata tara adica cu punctaje luate de pe centru,clasament general si clasament din 150 de km la Berlin National.Asa ca Dl Habaci daca nu iti comvine regulamentul incearca sa-l schimbi si sa te plangi incontinuare de unul singur.
    Deci in concluzie Tandemul Lucaciu+Horotan abordeaza categoria Maraton cu 5 porumbei in timp ce Habaci o abordeaza cu 29 de porumbei adica 29 de sanse la As maraton fata de 5 sanse ale noastre la categoria cea mai grea.
    Toate cele trei concursuri de maraton ale Zonei de Vest desfasuranduse pe Ruta din Nordul Germaniei ruta care dezavantajeaza cel mai mult judetele SJ si SM.Ruta din 2012 fiind schimbata deoarece unele nume sonore nu s-au mai auzit in clasamente mai ales la distantele de peste 1000 Km.
    La primul concurs de maraton Leipzig angajam 5 porumbei si clasam 2 iar Habaci angajaza 29 si claseaza 8 iar la echipa suntem pe locul 54 iar Habaci pe locul 56.Habaci din 29 de porumbei are doar 1 inaintea noastra desi porumbeii au intrat in prima zi in jur de 250 bucati Habaci avand distanta de 870 Km iar noi 894 Km.Concursul pe aceasta ruta se desfasoara exact cum v-am spus adica inechitabil cu o viteza la primul sosit de 1169m/s in conditile in care in primii 100 de porumbei sositi in prima zi se regasesc 54 porumbei din AR 35 din TM si deabea 10 din BH ce sa mai vb de SJ sau SM.Oricine isi poate da seama ce fel de concurs a fost acesta uitanduse la clasament.
    Totusi pe centru castigam locul 7 porumbel si locul 2 Crescator.
    Stiind ca al doile concurs de Maraton Halle 1 se v-a desfasura din nou cu vant din spate fara sa avem macar o sansa reala la un concurs echitabil alegem sa angajam doar un porumbel pt a ajuta centru la nr de crescatori porumbel care nici nu claseaza la un concurs cu viteza de 1518 m/s si pe o ruta dezavantajoasa desi se va remarca la concursult trei de maraton respectiv Halle 2.Aici Habaci angajeaza 12 porumbei si claseaza 6,loc 20 crescator si 2 porumbei in primi 100. Acestea sunt concursurile de Maraton cu care se mandreste Habaci.
    Gandindune ca la Berlin am avea o sansa in plus pt ca lansarea se va face intarziat adica la ora 11 si porumbeii nu v-or ajunge in prima zi acasa desi vantul se prognoza foarte puternic,angajam acolo 4 porumbei si clasam 1 iar Habaci angajeaza 4 si claseaza 3 la un concurs cu lansare intarziata la ora 11 si cu primul porumbel sosit cu o viteza de 1598 m/s si cu 4 porumbei sositi in prima zi.Un concurs de Maraton pe care Habaci il considera norma la o asa viteza extrem de mare.
    Totusi urmeaza concursul trei de maraton Halle 2 un concurs care se va desfasura fara vant din spate pe o ruta ce il avantajaza pe Habaci iar aici totusi lucrurile se schimba radical. Lucaciu+Horotan angajaza 2 porumbei si claseaza 2 iar Habaci angajaza 16 si claseaza deabea 3.Noi suntem pe locul 13 Crescator iar pe centru pe locul 2 Crescator, iar Habaci nici nu face echipa.Porumbeii nostri ocupa locurile 85 si 88 iar a lui Habaci 35,81,323.Pecand noi aveam toti porumbeii sositi acasa Habaci mai avea pe drum 14 porumbei din care deabea mai claseaza 1 in conditile in care primul sosit pe concurs are o viteza de 1094m/s adica un concurs fara vant din spate cum prefera Habaci.De aici reiese valoare porumbeilor Habaci pe care ai detine momentan ,porumbei care nu pot face fata doar la etapele de Maraton foarte usoare cu vant din spate preferabil.
    In concluzie,in sezonul 2013 noi am inceput la Maraton cu 5 porumbei si am facut 1 norma Maraton locul 2 pe Jud SM si o norma la AS Maraton tot loc 2 pe jud SM iar Nat 208.
    Habaci a inceput sezonul de Maraton 2013 cu 29 de porumbei adica 29 de sanse si reuseste deabea o norma la AS Maraton.Inca odata si-a aratat valoare de mare maratonist cand toate sansele au fost de partea lui.Incearca sa realizezi unde tie locul si poate atunci iti vei reveni la normal iar sentimentele care te bantuie zi de zi vor disparea.
    As vrea sa mai specific ca cea mai buna performanta a noastra in sezonul 2013 ar fi fost Locul 26 National Palmares Maraton cu Femela 238232-10 care din patru Maratoane clasate are 102 puncte dar am pierdut Palmaresul din cauza mutari noastre fortate la Asociatia Satu-Mare si schimbarea codului de crescator.

  61. Lucaciu+Horotan says:

    Despre aberatile care l-e afirma Dl Habaci in legatura cu Tunduc nu pot sa spun decat ca sunt mincinoase la fel ca si caracterul lui.Poate ca are impresia ca lucrurile inventate de el sunt crezute de catre cineva.Mai bine ne-ar povesti cum a facuto la sfarsitul sezonului 2012 cum ca Dl Tunduc si Dl Marta i-ar fi furat Hermesa din masina care se deplasa la primul maraton Bamberg si ar fi vanduto in China pt o sum de bani destul de frumusica.Despre situatia din judetul nostru nu ai ce sa vorbesti pt ca nu esti pus in tema si la curent cu ce s-a intamplat aici.Ar fi bine sa te gandesti cine ar fi renuntat la posibilitatea de a face palmarese care l-ar fi putut situa poate pe podiumul National.Eu in nici un caz nu as fi renuntat daca nu asfi fost fortat.Iar despre prietenul ta intim Lazar care tin sa te anunt ca nu mai este Presedinte al Asociatiei Salaj poti sa vorbesti orice pt ca nu sant interesat iar daca am afirmat ca nu are nici o norma la porumbel decand concureaza inseamna ca acesta este adevarul nu sunt inventi iar lucrurile acestea pot fi verificate.

  62. 1, 000 Km says:

    Caline trebuie sa recunosti ca ai ingropat porumbeii la 892 Km mai exact sub 900 Km in realitate clasarile si performanta la peste 1.000 Km sunt grele si nu toti pot, aici trebuie porumbei care sa faca fata la maraton real.

  63. Habaci Calin says:

    Ai vazut lucaciule cum t-e dai singur de gol ????
    Tu cu mina ta ai scris ca traiesti din amintiri,anul 2012 este o amintire din toti ani in care zbori tu porumbei,2013 este an actual,si daca vrei sa t-e mai lauzi cumva vorbeste de anul 2014 ca au trecut 2 ani de cind tot visezi,dar a venit 2013 si te-ai facut de ras,dupa ce mai provocat.
    Degeaba ti-am scris de mii de ori ce sa intamplat in 2012 cu tot lotul meu de maratonisti si cu ce am ramas dupa etapa de bamberg,dar degeaba ti-am explicat ca in loc de creier ai tarite.iti mai scriu o data poate ti-a mai venit un pic mintea la cap.
    La etapa de bamberg am angajat 42 de porumbei in care m-i sau intors 27 in care toti yarlingi.
    Am pierdut 11 pasari cu barem la fond si maraton majoritatea in expozitia nationala 3 care au fost pe podiumul judetean sau zona si campiona nationala “Hermesa galactica” cu 12 maratoane clasate in toate conditile posibile,clasata cel mai bine la 980 km pe canicula si vint din fata,in fiecare an a fost in primi pe lansare in conditi grele.
    Mi-au venit toti yarlingi.dar nu a venit cei 11 pasari cu barem,cupe judetene,zonale,nationale,multe maratoane si fonduri clasate.
    Dupa aceasta etapa suspecta,mi-au ramas 5 pasari mature pt a concura la categoria maraton 2 cu sanse si 3 fara nici o clasare.
    A VENIT ETAPA DE FRANKFURT-BERLIN,AM AVUT DE ALES UNDE SA ANGAJEZ CELE 5 PASARI MATURE,AM ANGAJAT LA BERLIN 5 PASARI IN CARE CELE 2 CU SANSE PT A FACE BERLIN PALMARES,Si s-au intors toate 5.DECI NU AM AVUT MOTIV SA L-E ANGAJEZ LA FRANKFURT,SI AM CLASAT 2 PT CA RESTUL DE 3 AU FOST FARA NICI O CLASARE,DECI FARA SANSA.
    Am loc 32 berlin nat cu “108613” = 10 puncte
    Si loc 123 berlin nat cu”049542″ = 40 puncte
    Am loc 11 crescatori cu = 50 puncte din 675 crescatori,in care Lucaciu nu face echipa la crescator, si din acest motiv el a fost dejavantajat, el nu s-e vede in clasamente,nu e buna etapa ,nu e buna ruta,este dezavantajat,trebuie sa schimbam ruta de zbor cum a facut si in 2011 cind am avut un protocol pe 4 ani pe 2 Magdemburg si 1 Lepzig,mentionez ca jud arad+ timis nu au vrut sa rupa protocolul dar la insistentele jud salaj-satu mare-bihor au rupt protocolul pe 4 ani fara motiv in 2011.
    Iar cei mai galagiosi ai fost cei din salaj in special specimenul Lucaciu.
    Revin,la etapa de Frankfut nu am avut ce sa mai angajez,asa ca am angajat 4-5 yarlingi si s-au intors tot 5 in care 0560049-11 si 0560058-11.
    Aceste 2 pasari yarlinge care s-au intors de la Frankfut 1011 km,in anul 2013 sint
    Loc 7 berlin national 056049-11 cu 3 puncte{barem maraton 2013}
    loc 29 berlin national 0560059-11 cu 14 puncte.
    Deci am angajat 5 yarlingi la 1011 km doar ca sa particip la maraton,pt ca am fost constient ca sanse nu am.
    Dar la berlin am facut o figura frumoasa doar cu 2 pasari care mai aveau o sansa in 2012 dupa ce au disparut toti cei 11 porumbei cu barem si expoziti-cupe nationale,din care nu s-a intors nici unul nici in ziua de azi,dar mi-au venit toti yarlingi angajati.
    Bamberg find o etapa usoara in mod normal chiar si pt yarlingi 895 km,dar ……….campioni sau dus…
    Lucaciu zice,ai fost 0000000 in 2012 ai fost gata…
    Ti-am demontat toate minciunile, care minciuni lucaciule ? ale tale ? in fiecare comentariu t-e contrazici tu pe tine singur.
    Tu t-e dai de gol ca traiesti inca in 2012 din amintiri,2013 ce ai facut ? atept raspunsul tau.
    Anul 2012 in care am fost 0000000
    am avut 20 de cupe pe judetul arad
    6 porumbei in expozitia nationala
    loc 4 national,am ratat podiumul cu un pas.
    Mircea Culda iasa campion cu pui direct de la mine la fond tineret in judetul salaj,al bat pe Lucaciu la el acasa in jud cu porumbei mei la fond tineret.
    Am 2 pasari CU CU AS MARATON DIN 5 MATURE CU CARE AM JUCAT TOATE MARATOANELE.
    Am loc 5 in expozitia nationala la Berlin palmares cu fem “108613”
    955 KM{PASARILE MELE NU ZBOARA PESTE 900 KM :}-
    928 KM
    895 KM
    Am singura femela din tara cu 5 ani DE MARATOM PALMARES “SUPER BABA” LA VISTRA DE 7 ANI CLASEAZA AS MARATON UN AN GREU.
    955 KM{ NU PREA ZBOARA PESTE 900 KM :}-
    928 KM
    895 KM
    De aceste rezultate Lucaciu a uitat sa scrie.nici nu poate sa l-e citeasca asa rau al doare sufletul.
    Iar vine anul 2013,din 11 pasari mature care au jucat toate cele 3 maratoane am
    5 porumbei cu barem la maraton
    1 porumbel cu barem la AS maraton
    Toti au luate clasamentele dupa general,nu ca si a lui lucaciu dupa straduta lui.
    Am 10 porumbei cu barem pt expozitia nationala
    Am 17 cupe judete
    Am 3 cupe la zborurile nationale
    Am luat cupa de crescatorul anului 2013 pe judetul arad in concurenta cu multi campioni nationali.
    Iar defectul genetic Lucaciu vine si zice,ti-am demontat toate minciunile pas cu pas,minti bla bla bla povesti.
    Tu minti,tu mori de ciuda,tu esti un 00000000 barat,NU AI DEMONTAT NIMIC,tu esti un nimeni,un nimic,noaptea ai cosmaruri cu mine si rezultatele mele,cind apare un campion pe net iti tresara inima de spaima,oare si asta e din porumbei Habaci ?
    Sint 4 campioni 5 vice campioni in romania in 2013 cu porumbei habaci.sint zeci de porumbei cu bareme,in expozitia nationala.
    3 PORUMBEI AU AJUNS PE PODIUMUL NATIONAL DIN PORUMBEI MEI.
    Spunemi tu lucaciule cati campioni ai facut tu ? cati au bareme din porumbei tai ?
    Tu nu vezi in acest topic cita lume te huiduie ?
    Nu vezi cate lume sa scarbit de tine si minciunile tale ?
    DUTE MA UNDE A DUS MUTU IAPA,SI LASA-NE IN PACE CA ESTI UN DEFECT GENETIC,AVEM SI ALTCEVA MAI BUN DECAT SA ASCULTAM MINCIUNILE TALE.AMINTIRILE TALE,PLINGERILE TALE.
    A inca ceva tot plingi dupa frankfurt si ca sa rupt protocolul in 2012.
    Te intreb,de ce a-ti rupt protocolul in 2011 si nu plingi dupa acel protocol care a fost semnat pe 4 ani ? raspunde .
    Si zici ca frankfurt e cea mai echibabila pt zona de vest,tu singur t-e lauzi ca ai 100 km mai mult ca mine la franfurt,iar la berlin si ruta pe nordul germaniei si eu,tu,bihorul,satu mare avem aceleasi distante aproape egale intre noi.
    Te intreb,cum frankfurt este cea mai echitabila cu distante de sute km intre noi cind pe nord avem toti aceleasi distante egale ? raspuns.
    Judetul caras isi fac singuri fondul si maratoanele.
    arad-bihor-salaj-satu mare toate judetele au distanta egala pe nordul Germaniei,care e ruta cea mai echitabila ca,km ? raspuns.

  64. Hermes says:

    Felicitari pentru rezultatele obtinute dle Habaci cat si d-lor Lucaciu+Horotan ! Din comenturile de la pozitile 60 si 63 anul in cauza respectiv 2012 inclina sa fie mult mai favorabil tandemului Lucaciu+Horotan, sunt cu adevarat mai buni, ca numar mic de porumbei si rezultate au jucat super bine. Aceste rezultate au fost obtinute pe distante de peste 900 si 1000 km, concursuri grele si canicula. Crescatorie cu porumbei putini si valorosi, asta inseamna valoare.
    Cand apare si o analiza a sezonului 2013 la maraton atunci vedem cine a jucat mai bine si in urmatorul an.

  65. Fam.Lucaci says:

    Nepoate unii au atatia ani de scoala, cat trenul clase. Felicitari nepoate pt porumbeii de maraton(+1000km) pe care-i detii. In ce data iti da cei de la SM cupele, respectiv loc 2 maraton, si loc 2 as maraton? Te rog sa-mi trimiti si mie poze, de la premiere, nu e usor sa ei 2 cupe in 2013, la cele mai grele categorii(singurele care conteaza cu adevarat) joci cu atatia km in spate, fara vant si tot esti in top an de an, a era sa uit joci cu “O MANA DE PORUMBEI” nu ca alti fermieri.
    PS. sa nu ma uiti cu puiul ala din familia ta de maraton(+1000km) ceai putut sa faci la Frankfurt 2012 la 1078km ai clasat 3 din 3 si alti fermieri nu au avut nici o pasare sosita, la desigilare.
    Se apropie sezonul de imperechere, iar alti fermieri pregatesc INCUBATOARELE, tuturor va doresc pui cat mai reusiti, sanatosi, iar pt. fermieri cat mai carnosi sa se poata face supa cat mai galbena.

  66. Lucaciu+Horotan says:

    Vezi Habaci ca te-ai tulburat prea repede,poate ai uitat sa citesti comentariul 60 ca sa vezi diferenta dintre noi doi la maraton in 2013.Te-ai grabit sa scri repede niste minciuni si ai uitat sa vezi ca au aprobat si comentariul 60 unde am descris cu lux de amanunte diferenta dintre noi doi la maraton,diferenta care ti-o mai descriu inca o data poate da Domnul si intelegi si tu diferenta dintre noi sa nu mai fi nevoit sa traiesti in lumea ta singur si de neinteles.Tu vrei sa contesti lucruri de necontestat pt ca iti distrug lumea in care traiesti adica lumea basmelor.Incearca sa scapi de sentimentele negative care iti intuneca judecata si i-a exemplu de la vecinul tau Burca Ionut cum trebuie sa se comporte si sa vorbeasca un adevarat Campion National.Deci diferenta dintre noi in 2013 este ca tu ai inceput cu 29 de porumbei categoria Maraton si eu am inceput cu 5.Tu ai facut o singura norma la AS Maraton si eu am facut la fel dar din 5 sanse nu din 29 de sanse ca si tine.Deabea ai facut fata la concursurile cu viteza mare extrem de mare iar la Halle 2 unde viteza a fost normala ai cedat brusc.Nu ne interesaeza rezultatele tale la alte categori si nu incerca sa deviezi si sa ne prezinti rezultate le tale pt ca aici discutam doar de Maraton.Nu mai cauta scuze pt sezonul 2012 si nu mai inventa lucruri cum ca concursul Bamberg a fost dubios si ti-au fost furati toti porumbeii cu norme,ca te faci de rasul lumi.Adevarul este ca nu ai putut face fata la asemenea distante,si la niste concursuri reale fara vant.Cum poti sa zici ca ruta de pe Nordul Germaniei este echitabila pt Salaj si Satu Mare chiar daca distantele dintre noi sunt mai mici porumbeii nu pot veni pe traseul cel mai scurt, adica Cehia si Slovacia pt ca nu au culoar, porumbeii vin tot prin Ungaria si parcurg distante ocolitoare cu mult mai mult decat arata corectia de distanta.Daca la concursurile de maraton unde am avut distanta mult mai mare ca tine te-am spulberat ce te face sa crezi ca la o distanta egala cu tine nu s-ar intampla acelas lucru.Noi jucam pe norme adica trei clasari la Maraton nu pe cate o etapa de Berlin si aia in 2013 cu viteza uluitor de mare 1598m/s la primul sosit.Asa ca scutestene de rezultate la o singura etapa.Vorbesti de Mircea Culda ca a castigat locul 1 pe judet la fond tineret cu un porumbel de la tine si te faci ca ai uitat ca noi vorbim aici de Maraton.A castigat locul 1 pe Jud cu un punctaj de 100 de puncte intrun judet care se axeaza pe Maraton iar 100 de puncte inseamna locul 194 National un rezultat care te multumeste poate doar pe tine.Poate ai uitat sa ne spui ca acel porumbel cand a fost angajat la maraton nu s-a mai intors niciodata acasa deci tu ai cel mult porumbei de Fond, Mare Fond.La Mircea Culda ar trebuii sai pupi talpile la cum sa comportat cu tine chiar si cand tu scriai sub diferite nume pe net ca el a rupt Asociatia Salaj si a plecat la Satu Mare,si il jigneai contiu pe el si pe cei care au plecat alaturi de el om fatarnic ce esti.Mircea Culda a cumparat de la tine o gramada de porumbei si pui si maturi si nu a reustit sa fac o norma la Maraton cu nici unul,toti s-au pierdut cand au fost angajati la Maraton asa ca despre ce vorbim noi aici? Cel mai bun rezultat la Maraton a Dl Culda a fost locul 4 National Maraton Extrem 2012 co o femela de la Chereches Dorin crescator tot din judetul Salaj iar aceasta femela avand origini Lucaciu+Horotan.Porumbeii de la tine nu au facut fata la noi in judet pt ca sunt de calitate slaba si acum au ajuns sa fie tinut doar de doici.Spre deosebire de porumbeii tai slabi porumbeii vecinului tau Burca Ionut pe care tu il blamezi si il jignesti tot timpul au facut norme la Maraton la noi in judet concurandui Dl Culda Mircea.Asa ca nu ma mira faptul ca ti-e ciuda si il urasti pe Dl Burca Ionut.
    Asa ca in concluzie nu iti mai tot cauta scuze si nu mai tot minti si incerca sa induci lumea in eroare ca te faci de rusine cu fiecare comentariu.Incearca sa iti aduci porumbei care sa faca fata la Maraton si invata sa pierzi barbateste si sa-i feliciti pe cei mai buni ca tine care nu concureaza si nu cresc cate oa AVICOLA de porumbei.
    Stiu ca realitatea e dureroasa dar cu cat o ve-i accepta mai repede cu atat te vei vindeca si tu mai repede de ura si invidia care a pus stapanire pe tine si care te conduce.
    Sa sti ca noi suntem alaturi de tine si ati dorim doar binele iar daca ai nevoie de ajutor cere si noi o sa ti-l acordam neconditionat pt ca esti un om suferind care trebuie neaparat ajutat.

  67. Habaci Calin says:

    Defectul genital,lucaciu iar minti ?
    Ai inceput anul 2013 cu 6 nu cu 5 pasari.
    Ai o singura pasare cu barem,nu ai barem la maraton crescator,asta se vede cit de mare maratonist esti.
    Si pasarea ta are.
    Lepzig vint din spate pt toata zona.
    loc= 182\3.291 porumbei cu= 55 puncte{ai place vintul din spate}
    Halle canicula pt toata zona
    loc= 85\2220 porumbei cu= 38 puncte
    Berlin vint din spate pt toti la plecare
    loc= 76\467 porumbei cu= 162 puncte
    total = 255 puncte as maraton,intradevar te batea-i pe tara la loc 1….de la coada
    Eu am inceput anul cu 11 porumbei maturi la maraton{am angajat multi yarlingi,care zboara doar o etapa de maraton ca yarlingi si merg mai departe pe fond sau ramin acasa pt 2 ani,doar care claseaza bine merge mai departe pt maraton.
    din 11 maturi singurii care au zburat toate cele 3 maratoane si nu am pierdut nici unul.
    Am 5 cu barem la maraton din 11 zburati la toate mar.
    1 as maraton 087-288-11
    Leipzig 870 km vint din spate pt toata zona,claseaza mai rau ca e porumbel de maraton greu.
    loc= 335\3.291 porumbei cu= 101 puncte
    Halle o etapa normala de maraton pt toata zona
    loc= 45\2767 porumbei cu= 16 puncte
    Halle o etapa grea cu vint din fata si canicula
    loc= 35\2220 porumbei cu = 15 puncte
    Total as maraton 133 puncte.
    Campionul lui defectul genetic are {255 puncte} si se batea la loc 1 pe tara.
    Esti jalnic,ma intreb sa imi fie mila de tine ?
    sa imi fie greata de tine ?
    Un lucru e sigur,daca eram asa urat ca tine si cind ma priveam in oglinda cu siguranta ma sinucid-am,de frica,de spaima ca nu stiam cine e uratul din oglinda.
    Sti melodia ‘AMINTIRILE MA NAPADESC,AMINTIRILE MA
    RANESC” TRAIESTI DIN AMINTIRI,’golum”
    Locul tau e in filmul “stapinul inelelor”golum,masters.

  68. ionut says:

    intradevar habaci are dreptate ca lucaciu a afirmat la sedinta pe zona ca presedintele dan lazar ai sluga lui tunduc ca nu stie sa tina un porumbel in mana si ca na avut in viata lui un porumbel cu norma.
    Eu nu am auzit pe habaci sa spuna ca tunduc si marta iar fi furat porumbelu pt ca si eu am fost de fata la discutia lor.
    Acest lucaciu nu este decat un mincinos cu gura mare si vorbeste de rau colegii din salaj.90 la suta din ce scrie pe net sunt minciuni.el cu prietenu lui vesa scriu si vorbesc de rau conducerea FCPR scriind cu mai multe nume pe net

  69. ady. says:

    lucaci esti penibil cum poti sa ai curajul sa spui de un mare campion national asa cuvinte urite ? daca el are avicola tu ce ai ? porci zburatori ? si daca luam 20 de porumbei din piata si zburam tot faceam mai multe norme dacat tine,tu care ai facut 1 porumbel cu norma si din tot anul ai prins 2 concursuri de crescator ai curajul sa jignesti pe un mare campion,huuu lucaci.lucaciu cel mai mare mincinos din romania,iadat omul date tot explicati si el tot nu vra sa recunoasca adevarul ? da pt ca doare bataia si mori de invidie.lucaciule tio pus habaci niste intrebari de ce nu raspunzi ? raspunsuri concrete si la subiect nu balegi ce scoti din gura,daca ruta pe nord face distante egale la toata zona pt tine nu e bine ca nu ai culoar bun de zbor,tu te auzi ce spui ? nu vrei sa mutam niste munti sau sa iti taiem niste paduri ca sa ai tu culoar de zbor ? penibilule.pe nord nu mai poti sa te lauzi ca ai distanta mai mare si daca e o catastrofa tu esti ultimul s clasezi si a 5 zi,am vazut la berlin anul asta o intrat porumbei pe toata tara din moldova pina la dunare si o tinut concursul mai multe zile dar tu ai fost 000 ca or trecut pasarile peste casa ta saajunga in arad-bihor-mures-harghita-cluj-caras.daca tu nu ai clasat nu o fost bunaconcursul ? in 10 ani in care ai fost un anonim ai clasat 1 concurs frankfurt si tat o dai cu ala,claseaza si laalte concursuri daca esti bun ca s avazut anul asta nu ai fost in stare sa faci norma la maraton crescator cu mare ta familie de porci zburatori.eu propun saal dam afara pe lucaciu daca tineti minte anul trecut cind o facut scandal in salaj o scris pe sit lui iubitul vesa cu multe nume si cu numele lui i o dat in conducerea fcpr,in conducerea din salaj,in domnul PRESEDINTE MARIUS TUNDUC SI O ATACAT INCONTINUU DECIZILE FCPR SI CONDUCEREA.bagatil in comisiade disciplina si datil afara pe golum cu zice HABACI .DATI AFARASI PE LUCACI CIND FURA CU FEMELA REBECA…..da si mai zice da habaci ca nu are porumbei de peste 900 km cnd o esit campion national la maraton palmares si maraton crescator palmares cu concursuri de 980 km pe canicula magdemburg si multe alte maratoane peste 900 km si in 2012 o clasat super la 955 km si anul asta la 900 km ,ma invidiosilor lucaciu+mumia lui lucaci,voi 2 nu aveti porumbei cu as maraton in toataviata lor cit o vut habaci inrun an 2011-5-6 porumbei cu as maraton,si an da an e in top national,ma scuzati ca ma enervat acest mascarici dacirc dar nu mai suport mirlania din partea lor nu recunosc valoare nu reptecta campioni si se ced o rasa superioara,da is din filmul stapinul inelelor lucaciu golum si lucaci vrajitorul ala rau saruman.lucaciu un crescator savede in 5-6-7 ani de top national nu intro etapa din 2012,care nu era daca voi nu rupeati protocolul in 2011 pt ca nu vati vazut in clasamente,huuuu mincinosilor si perversilor datii afara din fcpr ca ne strica reputatia. va rog frumos sa ma iertati oameni de bine dar nu mai suport mirlaniile acestor doi golum+saruman.

  70. Hermes says:

    A aparut si analiza 2013, ambii crescatori au un porumbel cu norma AS Maraton, ca si punctaj castiga porumbelu dlui Habaci,la crescator tot dl Habaci, dar pus in balanta ultimii 2 ani meserie si calitate evident este mai buna crescatoria tandemului Lucaciu+Horotan, au facut si ei tot un porumbel cu AS Maraton in 2013 dar atentie, dintrun lot competitiv aproape de 6 ori mai mic, foarte important acest amanunt. Iar acum ma refer strict la maraton, una cu alta este mai valoroasa crescatoria tandemului pentru ca joaca cu porumbei putini care sunt mai toti inruditi intre ei. Castigator URECHEATU ! Felicitari !!! Dl Habaci acceptati infrangerea asa a fost in ultimii 2 ani.

  71. ady. says:

    domnule adiministrator,va rog frumossa ma iertati pentru iesirea mea,dar sint indreptatit sa tin apararea unui mare campion ca habaci de talie europeana.a facut mult bine domnule in taraa dat cadou mai multi pui decat avindut,de 3 ani porumbei lui domina tara la fond si maraton chiar si in crescatorii modeste,de ce ? pt ca adat porumbei de valoare,nu gunoaie ca lucaci care o vindut pui din rebecasi matca cu paramixo,sint martori care au vazut pui in voliera la lucaci din oradea cu diarie si paramixo,asa o vindut la oameni pui bataie de joc,oameni buni nu mai cumparati pui de la lucaci ca o dat destule tepe in tara si destul o vorbit pe DOMNUL PRESEDINTE MARIUS TUNDUC DE RAU IN ALTE JUDETE LA TELEFON,EXACT CUM FACE SI LUCACIU TOT ASA AVORBIT DE RAU SI EL PRESDINTELE LAZAR Si CONDUCEREA SI COLEG DIN JUDET,CHIAR SI PE SALONTAY FERY.ASTIA DOI SINT LA FEL DE RAI SI MINCINOSI.EU STIU UN BAIAT CARE O VRUT SA CUMPERE 2 PUI DE LALUCACI SI IASPUS IN TELEFON MAMASI TATA SI CIND O MERS DUPA PUI IADAT ALTE PEDGRE SI ATUNCI SO PRINS SI NU O MAI MULT PUI CARE ERAU PLINI DE DIARIE.TOT RESPECTUL MEU PT DOMNUL HABACI CARE MIADAT 4 OUA CADOU SI DIN 3 OUAAM FACUT 3 PORUMBEI CU BAREM,AI AUZIT LUCACIU+LUCACI ? DIN 4 OUAAM SCOS 3 PUI SI TOTI AU NORMA,NU VA PUTETI PUNE VO CU HABACI NICI DACA VA MAI NASTETI DE 100 DA ORI,GOLUM+SARUMAN BINE VA GASIT HABACI

  72. Anghelin says:

    Upssss
    Aici se pare ca lucrurile s-au incins…….
    Domnilor LUCACIU + HORONTAN si HABACI daca tot sunteti maestri ai maratonului vrem sa va dovediti ADEVARATA valoare si sa JUCATI cu CARTIILE PE FATA si sa va aratati ADEVARATA VALOARE , DESEMAND FIECARE CATE 1-2-3 PORUMBEI.
    AVETI FORTA NECESARA pt ASTA?