voiajori

MARIUS – DREPTUL LA OPINIE este garantat de constitutie. Amenintarile si calomniile se pedepsesc de legea penala.

Nu stiam ca trebuie sa fiu membru in conducerea unei organizatii columbofile sa am dreptul la opinie.Eu chiar cred ca dupa revolutie traim
intr-o tara democratica unde suntem egali si avem si dreptul la
opinii.Doresc sa mentionez ca nu ma intereseaza nici o functie de
conducere,dar am dreptul de opinie.

OPINIA MEA o cunosti de mai multi ani.Doresc un campionat cu adevarat
national, care sa cuprinda toti columbofilii ce respecta regulile Federatiei
Columbofile Internationale indiferent de organizatia din care face parte si
o reprezentare unica nationala la toate manifestatiile internationale sub un
singur steag al Romaniei.Cu cati suntem mai multi cu atat sansele sa avem
rezultate remarcabile sunt mai mari.Sportul columbofil trebuie practicat ca
un HOBBY si prin faptul ca avem aceaasi pasiune,trebuie sa avem si aceleasi
drepturi.Am crezut intotdeauna ca avem o pasiune comuna care in mod normal ar trebui sa cultive prietenii,cum a fost pana acum.Pot sa afirm ca prin aceasta pasiune am ajuns sa am prieteni in toata tara si in foarte multe
colturi ale lumii. Trebuie sa nu lasam interesele meschine si orgoliie sa
murdareasca aceasta pasiune.

Solicitarile catre presedintele FCI dl.Jose Tereso pentru solutionarea
interminabilului conflict privind reprezentarea nationala le fac de mai
multi ani ,impreuna cu vicepresedintele FCI dl.Bardos Istvan fost coleg cu
mine in Comitetul Director FCI in perioada 1998-2006 care este de aceeasi
parere cu mine si sprijina incheierea conflictului.

Am dreptul sa am o opinie personala si prin faptul ca am fost presedintele
U.F.C.R.(actual desfiintata) membra a FCI o perioada de 8 ani 1998-2006 . Am fost coleg in CD in toata aceasta perioada cu o parte din membrii actuali.

In perioada cat am fost presedinte,la invitatia UFCR si a mea pesonala am
fost onorati la expozitiile nationale de prezenta majoritatii membrilor CD
FCI :dl.Jose Tereso presedinte si presedinte Portugalia,dl.Bardos Istvan
vicepresedinte si presedintele Ungariei,dl.Ernest Rossi vicepresedinte
reprezentant Malta,dl.Lutz Primes vicepresedinte si presedintele Austriei,dl.Vermuellen Felicien vicepresedinte si presedintele
Belgiei,dl.Visser L.vicepresedinte si presedintele Olandei,dl.Petrovici
Alexander membru CD si presedintele Serbiei,dl.Eros Carboni membru CD
Italia,vicepresedintele Germaniei, toti presedintii tarilor vecine si multi
altii printre care Ad.Scharlaechens,Jac Van de Wegen,Cris Herebecht,Silvere
Toye,Noel Lipens etc.Prezenta lor s-a datorat faptului ca am legat prietenii
cu toti invitatii, inainte de chemarea lor in Romania,prietenii pe care le
am si astazi.

Dupa demisia mea din functia de vicepresedinte cu relatii internationale
ales in 2006 pe o perioada de 4 ani (starea mea de sanatate din acea
perioada nu era buna),inmanata personal presedintelui Dl.Bilan Florin la
Bruxelles in prezenta ta.Nu s-a mai reusit continuarea relatiilor facute de
mine, nu a mai fost prezent numai Dl.Bardos Istvan vicepresedinte FCI si
crescatori straini manati de interese financiare.

La data depunerii demisiei am promis sprijin in continuare in relatiile
facute de mine,dar nu s-a dorit nici o comunicare,din contra m-ati denigrat
si calomniat pe toate caile si toate astea in loc de multumesc d.le Moldovan
.In 8 ani de zile nu a-ti reusit singuri sa va faceti relatiile pe care le-am avut eu la FCI.

Putina istorie de care-mi aduc aminte nu strica, privind activitatea UFCR
la nivelul FCI.Trebuie sa stim ca primul vicepresedinte a fost dl.Dr.Popescu
Dan din Puciosa(actual la UCP),a urmat vicepresedinte dl.Carmazan Ion
(impreuna cu regretatul presedinte Carlos Marches Prats au infiintat si
promovat mondial columbodroamele),dl.Vasile Raileanu la fel
vicepresedinte(actual al FRSC) eu am activat in perioada 1998-2006.Relatia
cu FCI este de foarte multi ani si cu rezultate deosebite:propuneri la
regulamentele sportive adoptate de FCI,adoptarea propunerii romanesti a
d.lui Vlasie Nicolae privind arbitrare porumbeilor standard,prezentarea
obligatorie a dosarelor cu toate concursurile clasate de porumbeii
prezentati la olimpiade pentru veridicitatea rezultatelor si multe luari de
cuvant la sedintele CD si adunarile generale.Pot sa afirm ca Romania in
acele perioade a avut o activitate foarte buna apreciata de delegatii
tarilor participante dovada prieteniile facute.Cupa Europei centrale a fost
propusa de mine si Bardos Istvan prima editie a fost in Serbia.Editia
urmatoare a fost aprobata de FCI sa se tina la Brasov Romania ,dar in acea
perioada tara noastra era sub carantina din cauza gripei aviare
.Expo.nationala s-a tinut cu foarte multe probleme.

Obtinerea posturilor in diferite comisii si comitete se face la simpla
solicitare a tarilor inscrise in FCI inainte de adunarea generale care se
tine de regula o data la 2 ani cu ocazia Olimpiadelor.Functiile de
presedinte,vicepresedinte si membrii CD se obtin la vot daca sunt mai multe
cereri pe aceleasi posturi.

Relatia cu FCI nu a inceput ieri si nu se va termina maine indiferent de
cine conduce columbofilia Romana.

Columbofilia Romana s-a scindat pentru prima data prin infiintarea Uniunii
Crescatorilor Profesionisti de catre dl.Stefanescu Liviu,dl.Bilan Florin si
impreuna cu mai multi columbofili din zona Dambovita si Prahova, a urmat
crearea FRSC cu presedinte Sinca Cezar,singura recunoscuta la catre
Ministerul Sportului.Trebuie sa cunoastem ca inainte de scindari toti
columbofili romani au fost membri Federatiei Columbofile Internationale cu
cotizatiile platite la azi,desi nu era usor sa obtii valuta necesara
cotizatiei.

MARIUS amenintarile si calomniile sunt in loc de multumesc d.le Moldovan ca a-ti fost primul conducator al UFCR cu care am luat contact si mi-am oferit
serviciile de a scoate revista.La masa parintilor tai am spus ca am nevoie
de un tanar care se pricepe la editarea revistei, erai foarte entuziast.Ulterior te-am sprijinit sa fii ales in CD director cu redactarea revistei.Ce am promis m-am tinut de cuvant, tu ai jucat la doua capete.Tot eu te-am dus cu masina mea personala impreuna cu Bilan Florin la CD FCI din Bruxelles – si v-am prezentat ca prieteni.La esirea din tara ai spus stiti d.le Moldovan este prima data ca ies din tara.Columbofili pentru mine totdeauna au fost considerati prieteni.

S-a dovedit ca voi aveati ganduri ascunse si coltii i-ati scos la comanda
ulterior.Dupa cum declari doresti aceleasi lucruri ca si mine in columbofila
Romana.Nu crezi ca era mai normal sa vii sa incercam rezolvarea conflictelor
impreuna tinand seama de faptul ca am o experienta mai mare decat tine in
toate privintele.Ce rost a avut acest atac la opinie ?

Moldovan Florin columbofil

Adaugat pe 30 Mar 2014 de |  | 4,411 views

52 pareri la articolul “RASPUNS – LA COMUNICAT PRESEDINTE F.C.P.R.”


  1. jurca d. says:

    Colti mai mari decat dumneavoastra nu cred ca are nimeni ce sa mai vorbim despre altii. Pacat ca nu doriti sa intelegeti ca nu mai sinteti presedinte de multi ani si nici nu mai insemnati nimic pentru foarte multi columbofili. Cred ca este dureros dar odata trebuie sa va inpacati cu aceasta situatie.

  2. rares , opinia mea says:

    crescatoru Moldovan Florin spune – Eu chiar cred ca dupa revolutie traim intr-o tara democratica unde suntem egali si avem si dreptul la opinii.

    Acum cand va simtiti mai putin confortabil apelati la democratie? Dupa revolutie in democratie erati presedinte, nimeni nu avea dreptul la nici o opinie pur si simplu era o totala ruptura de comunicare intre membri si conducere. Intentia mea a fost numai sa va amintesc in rest acum ce vor actuali conducatori,viata ne demonstreaza ca nimeni nu este de neinlocuit.
    Eu am citit aici http://www.columbofil.net/stiri/?p=15077 niste chestii din care stiam si eu cate ceva.

  3. SCD says:

    Nu sunt membru al FCPR, nu cunosc intru totul cele intamplate pe acolo, insa multe se aud si se vad…mai ales din exterior! Unii au facut intr-adevar avere din acest acest sport, atentie: din acest sport! Nu din porumbei! Ci pe langa ei! Pot spune cu certitudine, ca domnul Moldovan reprezinta una dintre cele mai mari somitati ale columbofiliei romanesti, iar acest lucru il indreptateste la replica in orice situatie. Nu stiu cati dintre dumneavoastra, actualii conducatori ai FCPR-ului, aveti “rangul” de a ridica privirea in fata acestui om… Nu inteleg de ce aceasta Federatie doreste sa conduca intreaga suflare columbofila a Romaniei! Nu pot sa realizez de ce o unire a celor 3 organizatii din aceasta tara, ar trebui sa fie condusa tot ce liderii FCPR-ului! Pentru ca asta a fost mare problema: faptul ca membri din conducerea FCPR au pus conditia ca protocolul dintre cele 3 federatii si uniuni (FRSC, FCPR si UCPR) sa se desfasoare sub egida dansilor. Exact ce a punctat si Dl. Moldovan referitor la era comunista incheiata in urma cu 25 de ani, in cazul in care s-a uitat asta! Am mai observat fel de fel de copilarii, glume proaste si nimicuri la adresa FRSC sau UCPR. Sa nu uitam ca UCPR-ul, spre surprinderea multora, este intr-o crestere continua, in vreme ce FCPR-ul a pierdut unele zone si cluburi in ultimul an! Insa, tine sa minta referitor la numarul de membri. Si cei de sus stiu ca nu mai exista 7000 de membri afiliati la FCPR, si niciodata nu au fost mai mult de 8000, cu toate ca dumneavoastra ati declarat numai 11-12 mii. Asta e atat de ras, cat si de plans! Coborati va rog de la altitudinea de unde ati doriti sa ii priviti pe ceilalti, pentru ca va asigur ca suntem cu totii la acelasi nivel! Ba mai mult, riscati sa cadeti undeva mai jos in ritmul acesta! Nu vreau sa dau dreptate nimanui si nu sunt adversarul nimanui, aceasta a fost opinia mea, un columbofil tanar si cu perspective mult mai mari decat ati dat dumneavoastra dovada. Tin doar sa sustin unele idei ale domnului Moldovan, intrucat ale conducerilor actuale ale FCPR si UCPR sunt de extrema-stanga! Iar FRSC-ul cere in continuare mai mult decat i s-ar cuveni… Dezvoltarea acestui sport se poate realiza doar printr-o unitate totala, sub regulamentul FCI, prin consultarea fiecarei conduceri in parte, si orice parere analizata! Trebuie democratie, intelegere si armonie! Cine nu se simte in stare, sa lase locul altcuiva! Daca nu faceti nici una, nici cealalta, inseamna ca urmariti alte interese, nu pe cel al dezvoltarii columbofiliei romanesti atat pe plan local-national cat si international…

  4. cearly says:

    asta este mutumita ca iati descis drumul a utat totul

  5. giorkaev says:

    DEMOCRATIE ,toti vorbim de democratie, ok, pai nu e democratie optiunea de alege la ce federatie sa concurezi?Te obliga cineva sa concurezi la FRSC ,UCPR sau FCPR , nu ,esti liber sa alegi . Vrei la Olipiada , e ok , te duci la FCPR ,vrei HOGY ai de ales, ce tot o dati atata cu unificarea Federatilor ,este DEMOCRATIE ,fiecare are optiunea lui.Iar in ceea ce il priveste pe dl.Moldovan sa caute in dex ce inseamna amenintari si calomnii !!!!!!!!!!!!reprosurile din material sunt de doi bani .Era sa uit dl Tiutiu va pomeste in fiecare sezon de cca 14 ani.

  6. robi says:

    dacanu santeti membru fcpr de ce va bateti capu aveti interes?

  7. PENTRU SCD says:

    In topicul de mai jos, domnul Habaci Calin detalia doar cateva magarii facute de acest domn Moldovan din perioada in care conducea UFCR-ul.
    Ar fi indicat, chiar foarte indicat ca acest domn sa stea cu capul plecat in fata celor pe care i-a anulat din concursuri pe nedrept…. etc.
    Astept cu mare interes un comentariu al domnului Lucaciu Florin din Zalau, columbofil impotriva conducerii FCPR, la acest drept la replica.
    Astept comentarii si de la altii din Cluj Napoca care au detalii SOCANTE despre “realizarile” domnului Moldovan.

  8. opinie says:

    ,dl Tiutiu va pomeste in fiecare sezon de cca 14 ani.’ Dar numai acest domn il pomeneste ce credeti? Are carne in lada frigorifica de pot manca timp de 15 – 20 de ani toti clientii care sant cazati la dl.Moldovan in pensiune.

  9. Bolog Mircea says:

    Negociator la ce ??? Ce trebuie negociat nu inteleg ???

  10. simplu membru says:

    Daca ati face si rezultate la cat scandal faceti ati fi multiplu campion mondial dmn-le Moldovan.Unde sunt rezultatele si recordurile alea extraterestre de pe vremea cand erati Presedinte ca in ultimi ani nu prea mai apareti in clasamente sau nu ati concurat?Lasati oameni din conducerea FCPR-ului sa se ocupe de medierea relatilor sau nu vreti sa va impacati cu ideea ca sunteti UN SIMPLU MEMBRU

  11. SCD says:

    Da, am interesul ca in aceasta tara, columbofilia sa fie practicata precum in tarile occidentale! Acolo sunt nenumarate concursuri organizate la nivel international, atentie! La noi nu se pot organiza nici macar la nivel judetean concursuri comune… Am interes sa vad transparenta, nu sa nu se stie niciodata pe ce se cheltuiesc anumite sume, sau sa nu se justifice anumite cheltuieli. Cum v-am spus, sunt oameni printre noi care fac bani pe langa acest sport si probabil unii stiti cine si cum. Lumea nu e tocmai fericita de ce se intampla la FCPR! Sa va interesati cate cluburi au decis sa se retraga din aceasta federatie in acest an. Si sa-mi spuneti cati membri au fost anul trecut, va rog!

  12. panescu says:

    Atata timp cat toti concureaza si sunt punctati dupa acelasi regulament nu exista decat o problema frica ca iti ia altii locul,ce sa ne mai ascundem pe dupa colt problema este la categorile 1,2 si general unde sunt unele zone favorizate in toate cele trei uniuni si le este frica unii de altii, cred ca acest conflict se da in Ph,Db si Bucuresti…la olimpiada merg cativa porumbei de cele mai multe ori ai acelorasi crescatori la aceste categorii….nu stiu de unde ura asta prosteasca.,

  13. simplu membru says:

    toti concureaza si au acelasi punctaj dar ii o mica problema MEMBRI CARE AU FOST PRINSI CA AU FURAT LA FCPR AU FOST DATI AFARA IAR CELELALTE FEDERATI I-AU PRIMIT CU BRATELE DESCHISE asta ar trebui sa fie un semn de intrebare.cine o data fura ala fura si doua oara si tot asa.Asta ii semnu de intrebare care s-il multi si in privinta rezultatelor dmn-lui Moldovan pe vremea cand era presedinte batea tot si de cand nu mai ii ……porumbei tot aia is stiinta tot aia ii ca doar ii maestru columbofil sau porumbei sunt pur si simplu depasiti.Ar trebui sa scrie aici membri de la cj ca ei stiu mai multe

  14. admin1 says:

    Pentru SCD
    E simplus sa afli:
    http://www.fcpr.ro/2014_lista_crescatori.php

    Poate ne dai si link-urile celorlalti

  15. simplu membru says:

    A si era sa uit ati enumerat acolo pe cine ati adus pe la expoziti cand erati presedinte dar spuneti-ne va rog pe bani cui ia-ti adus?tot pe bani nostri a membrilor de rand.daca aveti coloana vertebrala raspundeti oamenilor si acuzatilor daca nu va simtiti cu musca pe caciula

  16. Pentru SCD says:

    SCD ai grija cum vb si ce spui.ia explica..Nu stiu cati dintre dumneavoastra, actualii conducatori ai FCPR-ului, aveti “rangul” de a ridica privirea in fata acestui om..vb PROSTII CAT TINE DE MARI,de fapt tu ii faci pe altii inferiori…. ei uite ca desi nu fac parte din conducerea FCPR eu sunt cinstit si am curajul sa ridic privirea in fata oricui.eu consider ca toti dar toti membrii FCPR sunt oameni inteligenti oameni cu drag de porumbei oameni care nu denigreaza pe altii.iar conducerea FCPR chiar este una de exceptie.si de ce te bagi daca nu esti membru FCPR vezi de ciorba ta nu sufla in alta s ar putea sa te friga

  17. cititor opinia mea says:

    SCD nu mai insista ca nu pocneste inca de cand ai zis ca tre sa lasam capul in jos, in fata cui? El ar trebui sa faca ce face strutu!

  18. Marginean Abel (Cluj) says:

    FCI nu este un circuit K 1 !

    Ai uitat un lucru stiut de multi din tara, cu ani in urma pe actuala secretara FCI dna Martha van Geel ai batuto in Ungaria ? Ai tras o palma femeii de a scapat cativa stropi pe ea.
    Aveti cumva prosta impresie cum ca colegii ei de la FCI nu stiu?

    Cum ai putea fi dumneata sa te prezinti delegat la ,negocieri’ daca de ceva timp bun sunteti inchis in dulap… Prima data nu trebuie cineva sa va dea drumu din dulap?

    Luam un caz foarte recent petrecut ACUM la expozitia din Ungaria. Un baiat pe nume Doru printre altele va spus asa o intrebare:
    ,, Domnule Moldovan cum va explicati ca in perioada cand erati presedinte aveati niste super rezultate si acum nu le mai reusiti ?”
    Reactia avuta la intrebare? Va spun eu. Ati sarit la bataie si printre alte gesturi fizice ati scapat printre dintii de portelan ,,pe cine am lovit cu mana asta (stanga) ala nu a mai vorbit ceva timp” … poate totusi va luati inima in dinti si raspundeti acum, sau va simtiti incomod cand va izbiti de realitate ?

    Acum aveti asa o idee clara de ce stati la naftalina?

  19. luchin says:

    hahaaaaa nu stiu ce face cu stanga dar comisia de disciplina trebuie sa-i dea KO!!!!

  20. Dorel Al says:

    D-le simplu membru sa sti ca s-a intimplat si invers.Au fost unii care au fost suspendati pt. furt din UCP si ,,AU FOST PRIMITI CU BRATELE DESCHISE” in FCPR.

  21. panescu says:

    simplu membru …poate ca intradevar au fost primiti hotii..spune unul care a furat la FCPR s-a demonstrat si a fost primit la UCPR ..sa il injuram impreuna ! Asta inseamna sa fim uniti …cum presedintii nostri chefuiesc cand se intalnesc noi de ce sa ne uram ????!!!!

  22. simplu membru says:

    Pai ii ft simplu dmn-le MARGINEAN ABEL omul stie ca asta ii adevaru si nu are cum sa nege.daca s-ar vb chestile astea de mine si as sti ca nu ii adevarat as sari ca ars.si ce sa scris aici ii o nimica toata pe langa cate lucruri urate a facut omul asta,ma mir cum il mai suporta colegi lui de club

  23. Calin says:

    Haideti sa va spun o intamplare de acum 10 ani , care mie mi-a ramas intiparita in minte!
    Eram pustan , aveam cred 18 ani si deabia luasem contact cu internetul. Printre altele am dat peste ,,rezultatele,, exceptionale ale d-lui Moldovan si vrand sa am macar un porumbel ,,original,, Moldovan pun mina pe telefon sa intreb cat costa un pui.
    Raspunsul m-a naucit , pretul unui pui pornea de la 350 de dolari. Nu am avut curajul sa intreb cat costa un fiu de campion , asa ca am multumit si am inchis telefonul.
    Adevarul este ca nu mi-a bagat nimeni mina in buzunar si era alegerea mea daca cumparam sau nu .
    Insa eu cred ca d-lui Moldovan ii este dor de acei ani cand avea super rezultate din postura de presedinte si vindea perechea de porumbei cu 700 de dolari.
    Acum zece ani tin minte , tatal meu castiga 100 de dolari pe luna si asta era un salariu mediu la vremea respectiva

  24. GS says:

    ati vorbit de 19 milioane lei la telefon si ati practicat o dictatura totala cat ati fost presedinte!

  25. luchin says:

    Domnule campion Habaci trebuie sa apreciati suma ceruta stiu alt caz in care a vandut un Saly cu 2500 Euro la un amic foarte bun al dumnealui. Acest cumparator locuieste in Constanta, acolo zboara in tandem, dar acest Saly de 2500 Euro a dat nuami produsi care sau pierdut la antrenamente si in cel mai fericit caz dupa 2 sau 3 concursuri, nici o eminenta nu a reprodus. Daca gaseste gasca sa vanda si sa faca bani este numai vina cumparatorului si nu a vanzatorului. Ce sa cumperi cand nimic de atatia ani sub zero?!?!!

  26. dorelut says:

    Teste antidoping incepand cu anu 2015 cred ca nu mai are nici un sens sa piarda conducerea timp si bani luand monstre de la porumbeii dlui Florin Moldovan.
    Aveti cuvantul meu am verificat clasamentele si nu este nici un motiv sa ramana pe lista columbofililor suspecti.

  27. Calin says:

    Comentul 23 nu afost scris de Habaci Calin

  28. andrei says:

    vorbiti de rezultatele domnului moldovan….cei care comenteaza aici ce rezultate au???as fi tare curios.vorbiti de moldovan unde e in ultimii ani,e acolo,uneori chiar cu loc 1(anul trecut la maraton si in 2012 la fond).uitativa la clasamente,nu mai vorbiti. si daca e pana acolo habaci marele campion si atotstiutor unde e?mai e undeva de cand si-a pierdut femelele ce l-a facut “celebru”???

  29. Maier Vasile-Cluj-Napoca says:

    D-ul Moldovan F.are probleme cu Comisia de Disciplina din cadrul ASC Cluj din 2009 si este monitorizat,iar in 07 06 2013 a primit ultima avertizare.Dinsul nu intelege ca in oricare Asociatie sau Federatie este o ierarhie,care trebuie respectata de toti membri.A fost ales la propunerea sa,ca membru in comisia de disciplina a ASC-Cluj,cu 24 voturi din 56 per.prezente la sedinta,desi trebuia sa fie 50+1,a fost validat ca sa fie multumit,si in speranta ca se va reabilita,dar degeaba continua sa jigneasca,sa se impuna fortat.La toate sedintele la care am participat din 2010,de cind sunt membru,a avut cuvinte de insulta la adresa conducerii ASC-Cluj,si FCPR.La infintarea ASC-cluj 2008 multi dintre columbofilii,fondatori au cerut sa fie declarat”persoana nongrata”dar cu greu a fost acceptat.D-ul Marginean Abel,si D-ul Habaci C.,desi nu-i cunosc,spun multe in comentariile lor si pe Porumbel.net,referitor la o parte din faptele facute de D-ul Moldovan.D-lui Moldovan i-ar place sa fie presedinte sa faca tot ce doreste,si cum doreste,fara sa tina cont de restul columbofililor,asa cum era odata.Sper sa inteleaga in ceasul al 12-lea ca toti care au comentat referitor la cele intimplate,stiu ce spun de activitatea,si orgoliile dinsului care nu sunt justificate,desi doreste sa para un om cu multe cunostinte columbofile.

  30. paul says:

    Dmn-le moldovan spuneti oamenilor povestea celor 3 inele de recunoastere si cum pe vremea cand erati presedinte aveati boxele in masina rezervate.Si explicati cum va bat acum toti incepatori cand pe vremuri aveati recorduri care inca nu au fost doborate

  31. paul says:

    Pt ANDREI COM 28 uitate in clasamente si vezi ca sunt incepatori in cj care in anu asta au 3 sau 4 loc de 1 si sunt fara experienta si in tot 3 p jud dmn Moldovan la ce “ENCICLOPEDIE”este UNDE II ?la etapa de maraton am vazut ca viteza o fo de 1500 m/min asta ii o etapa X Unde oricine poate fi loc 1.Din cati oameni au scris aici toti sunt subiectivi,hai sa fim realisti nu iasa fum fara foc

  32. bici says:

    Toti cei care ajung la conducere sunt o apa si un pamant!Pt membri de rind columbofilia eun sport iar pt ei este o afacere!!!!!

  33. habaci calin says:

    #28 andrei says:
    April 1, 2014 at 07:38

    vorbiti de rezultatele domnului moldovan….cei care comenteaza aici ce rezultate au???as fi tare curios.vorbiti de moldovan unde e in ultimii ani,e acolo,uneori chiar cu loc 1(anul trecut la maraton si in 2012 la fond).uitativa la clasamente,nu mai vorbiti. si daca e pana acolo habaci marele campion si atotstiutor unde e?mai e undeva de cand si-a pierdut femelele ce l-a facut “celebru”???

    Andrei,eu nu sint-fost presedinte vreo data,dar rezultatele mele nu au scazut asa dramatic ca a lui,dl moldovan,de cand nu mai este presedinte.
    Ai dreptate,nu mai sint campion national,dar de cand am inceput sa fac rezultate pe judet-zona-national am ramas in top .
    Din anul 2009-2013,adica 5 ani la rind SINT IN TOP 10 NATIONAL,FOARTE PUTINI CRESCATORI DIN ROMANIA AU REUSIT ACEASTA PERFORMANTA,5 ANI LA RIND IN TOP 10 NATIONAL.
    Iar pe judetul meu de ani buni nu scad sub 20 de cupe-trofee,in 2012-2013 cind tu spui ca nu mai m-a vad in clasamente,am 43 de cupe judetene si 3 nationale la zborurile nationale.
    Ce vreau sa bagi la cap,este ca”EU AM FACUT REZULTATELE ACESTEA PE BUNE,NIMENI NU POATE SA I-MI CONTESTE VALOAREA,IAR LA DL MOLDOVAN………….
    Vreau sa i-mi spui cati au iesit campioni in alte judete cu porumbei dl moldovan ? ca a vindut sute de porumbei.
    Eu cu porumbei mei modesti am reusit sa fac 8 campioni si 6 vice campioni in alte judete din Romania,in 3 ani de zile.
    Din porumbei mei au iesit in alte crescatorii.
    1 national maraton tineret
    2 national general palmares tineret
    4 national fond maturi
    1 maraton club transilvania
    si multi alti porumbei in top 10 national.
    Eu sint mai modest nu am preturi de mii euro la pui,eu vind pui si cu 150-lei si cu 300-400 lei”
    Cind cineva i-ti spune dute si te culca ca esti beat,te pune pe ganduri,dar cand 10 i-ti spun “dute si te culca ca esti beat” atunci dute si te culca…….ca esti beat cu siguranta.

  34. Marginean Abel (Cluj) says:

    Pentru 22, Simplu Membru.
    Nu raspunde pentru ca stie cum pot da drumu si la altele (neplacute dealtfel). Stai linistit in opinia lui toti care spun ceva despre persoana lui sunt niste prosti si nu ,somitati’. In fata lui cam toti sunt undeva prin anul 1994 doar el ar fi undeva prin anul 2034. Este prea ,bun’ sa puna careva la indoiala ,valoarea’ lui.

    Pentru 28, Andrei.
    Dl Habaci Calin a fost multiplu campion pe valoare lui, a porumbeilor, si a conjucturii pozitionarii,un campion pe merite, dar nu am auzit sa fie contestat, asa cum dl Moldovan… o comparatie intre dansii valoare si talent in practica sa presupunem dl Habaci (Mercedes), dl Moldovan (Oltcit)… mai are rost sa-i comparam la o liniuta in sportu columbofil?
    Deocamdata dl Habaci toate rezultatele obtinute sunt facute pe sabia lui, asta face diferenta.
    Nu il cunosc pe dl Habaci, nu am vorbit niciodata cu dumnealui, nu vreau nici pui de porumbei sau programu care il foloseste. Aceste realitati sunt fara sa am cel mai mic interes.

    Despre mine. Mai mult am fost iesit din tara, nu prea am avut unde sa pot creste porumbei… intrun final am gasit solutia dar pentru scurt timp… am investit crescatorie+porumbei dar cand toate au fost gata conjuctura a fost ca locul trebuia vandut iar din acel moment a inceput ‘naveta’. A urmat 3 ani cu tot atatea tandemuri… primu in Ardeal, al doilea in Oltenia, al treilea in Moldova. In niciunul dintre aceste 3 tandemuri nu am dorit sa apar cu numele, ma interesa sa zboare porumbeii, dar unul dintre fostele tandemuri a vrut el sa apar cu numele si mi-a spus ,te-am trecut si pe tine’.
    In 3 ani, in 3 tandemuri, in 3 zone diferite a tarii, am avut porumbel nominalizat in fiecare an pentru expozitia nationala chiar durata fiecarui tandem a durat 1 singur an !! Am fost si campion…
    Primu tandem … dupa primul an se aflase la Cluj ca respectivul colaboreaza cu mine, a deranjat rau pe domnii Moldovan si Romica iar cel din urma la indicatile sefului a spus tandemului ca urmeaza sa zboare din sport… tandemul s-a udat la putza si mi-a spus, era speriat ca stia ca urma sa ii faca Moldovan cheie franceza, desi intre timp Romica ii facuse una… erau deja doua motive sa rup tandemul unde deja aveam o investitie importanta facut in voliere 1. sa nu fie suspendat respectivul 2. deja avea comenzi la pui de porumbei, porumbei in care el nu a investit,etc.
    De ce incerca sa ma vaneze Moldovan ? Prin anul 2000 cativa membri scriau unele nereguli din cadru UFCR si in special despre ,somitatea Moldovan’… eu atunci am scris ceva cu numele meu si atat mi-a trebuit… imediat dl Moldovan a lasat un comentariu in care eram facut ‘surghiunit’ prin alta tara. Din acea clipa mi-am spus, nu ma las pina nu mai este presedinte si nu mai are putere… din acea clipa a urmat sa scot la suprafata multe, pina in momentul in care era asa cum mi-am propus, simplu membru. Odata ce a juns simplu membru nu am mai avut NIMIC cu persoana dansului, nu am nici acum, acum scot doar in evidenta unele nereguli despre CRESCATORU Moldovan.
    Timp de 6,7 ani ma interesa TOT despre el timp in care am recurs la toate planurile posibile care erau de ajutor… stiam si ce scrie pe fisa lui medicala, stiam si de cicatricea care este mascata de codita,etc… cand am vazut ca este de la egal la egal cu restu membrilor am considerat ca trebuie spus stop si o lupta nu trebuie dusa la nivel de arta. Din cand in cand ma mai uitam pe clasamente si ma tineam de burta 🙂 joaca exact la valoare pe care o are, surprinzator pentru altii, pentru mine nu.
    Sincer spun asa cum am afirmat si in alt comentariu, DORESC SA FIE LASAT SA ZBOARE PORUMBEII MAI DEPARTE DAR SA NU MAI POATA FI PREZENT LA NICI O IMBARCARE, SEDINTA SI SA NU AIBA FARA DREPT DE VOT. Cunoscand aceasta ,somitate’ atat de profund dupa atatia ani de cercetari pot spune ca este un caracter de o rautate iesita din comun, uraste pe toata lumea, gata oricand sa faca rau, emana in jurul lui numai energie negativa, daca mananci cu el la masa stintific acea mancarea pentru organism devine otrava.
    Dl Romica… normal ca nu era de lasat uitarii, devine campion national in 2009 (general), campion in 2010 (fond),… vorbeam cu un prieten (Adrian G.) si acesta spune: ,,Ai vazut ce joaca Romica!”… si ii spun: ,,Vrei sa vezi ca e vulpoi batran si nu renunta la vechile obiceiuri?”… vorbim cate ceva si incep sa dau telefoane… si explic la 2 persoane ce poate sa faca dl Romica printre care spun ,, Asta e prea vulpoi sa faca cu mai multe pasari, stimuleaza doar una si trece neobservat..etc” Iata ca in anul 2011 dl Romica este reclemat incepand cu primul fond… intamplator sau nu, nu mai iese campion national 🙂
    Ca si columbofil nu este slab, superior sefului, dar fiind foarte viclean a constientizat mult mai repede decat dl Moldovan ca nu mai merge cu nepotisme si a bagat mana in buzunar a adus porumbei, a inceput sa puna osu la treaba, altfel cadea si el de la etajul 10 direct pe beton. Daca vreodata in viata lui va fi agatat cu ceva, desii e FOARTE vigilent… 10 ani cu dedicatie 4 U My Friend, asta e BISTOS (cum zic unguri)!
    O alta poveste din 2013 despre ,somitate si aghiotant’ acestia comentau mereu despre orice ii deranja in asociatai Cluj… inainte de sezon asociatia a propus pe dl Romica sa fie organizator, supraveghetor, raspunzator pentru imbarcari, sau gandit sa il puna la treaba ca avea prea mult timp liber timp in care dezvolta povesti, normal a fost votat de toti bucurosi, dar cum era de asteptat dumnealui il propune pe dl Moldovan sa ii fie partener la aceasta munca, normal a fost acceptata aceasta propunere, era exact ce convenea la multi. Intamplator sau nu… dl Moldovan obtine loc 1 la un concurs de maraton 2013. Felicitari dle Moldovan, totul are un inceput, un loc care chiar va poate incuraja dupa 6 ani de intuneric.
    Eu fiind din zona, vrei nu vrei auzi amanunte picante… vorbeam cu cineva si spunea ca dl Moldovan vrea sa strice voliera veche ca este umbrita, are soare tarziu pe ea, nu este pozitionata bine, etc…. eu ii spun lui ala: ,, Mai, dar nu din voliera aia a facut pamantul sa se invarta, gata nu mai are vant in morisca?”… amicul meu a ras, deci trageti voi o concluzie.
    Primii 2 ani din 6 a motivat din timp, stia nivelu lui… ,,Am alte prioritati, pensiunea!”
    A mai trecut altii 2 ani… ba conducerea noua nu stiu ce, ba cutare, ba sunt plecat, ba sunt ocupat sa fac voliera noua ,,Vila Mora”.
    Apoi a gasit portita vazand ca la distante unde era Record Mondial (asa cum ii place lui)… gata s-a facut maratonist. Si da sfoara in zona ca a bagat 10.000 euro in porumbei de Freialdenhofen… si un columbofil din Bucuresti spune ,,Prietenul meu Niculescu Mihai a cedat lui Moldovan porumbeii de Freialdenhofen la schimb pe deaia de scurte si acum vrea sa se axeze numai pe scurte.”
    Despre bani si investitii. Dl Moldovan a investit in porumbei la inceputuri acesta este adevarul si trebuie spus, iar mai tarziu, NU A MAI INVESTIT DECAT SUME MICI. Cand a cumparat un fiu dintrun porumbel Olimpic imediat dupa revolutie contra sumei de 500 marci germane, a cumparat porumbelu impreuna cu dl Princz C-tin. (D-zeu sa-l ierte) Cand a dat 500 de euro mai tarziu pe un porumbel si la tinut la un columbofil belgian timp de 1 saptamana acel porumbel cat a durat vizita lui in belgia… pai nu se spala dimineata pe fata pina nu mergea sa vada daca porumbelu este tot acolo sau la mancat vulpea si pierde odata cu asta super-suma de 500 euro. Chiar sotia dansului a facut o afirmatie atunci despre suma de 500 euro, dar nu are rost sa reproduc afirmatia. Nu a investit dupa cum zvonea pe piata ,,arunca cate o piatra in apa” sume, si exagerari, scopul era unul singur SA VANDA SI SA AIBA PRET, lucru care dealtfel la si reusit, de ajutor mare i-au fost rezultatele INSUSITE prin functie, putere, conjuctura. In vizite in strainatate a primit foarte multi porumbei cadou, dar a cumparat si foarte multi porumbei la preturi mereu MICI, cumparand multi si la aceste sume obligat adunate se aduna totusi o suma insemnabila… dar nu poate fi comparat cu multi altii care intradevar au investit si nu sau ocupat sa arunce ,,braile pe piata”. Bani a facut foarte multi din porumbei, sa-i fie de folos, acesta a fost scopul lui… dar respectul de columbofil BUN nu a reusit sa-l cumpere.
    Ca si columbofil este foarte slab, spune el multe daca stai la o poveste, mult bla,bla… in schimb dl Sofron la care dl Moldovan a sarit sa-l bata, chiar este un columbofil valoros. Acesta face!!… Moldovan si el face dar numai bla,bla.

    Si acum dle Andrei com. 28 vreau sa va pun doua intrebari:
    – Este obligatoriu pentru cine spune opinia (despre dl Molovan) sa aiba neaparat rezultate ?
    – Este mai important acest lucru sau faptele domnului in cauza?

    Pentru 29, Maier Vasile.
    Domnule nu va cunosc dar stiu ca sunteti membru la asociatia Cluj. Un lucru foarte bun din partea dvs. prin a aduce la cunostinta aceste amanunte datorita ca multi dintre columbofilii din tara nu le stiau.
    ( Eu stiam lucrurile descrise de catre dvs.)

    P.S. Inca odata o spun, eu personal imi doresc ca dl Moldovan sa nu fie suspendat. Decizia este a altora.

  35. Veres Tinu says:

    Te ingrozesti ce auzi despre mai marele campion negociator, rusine Dle. Moldovan Florin acum ce mai reusiti sa spuneti cand nu sinteti nici macar in Top 50 National.
    Dle. Marginean sinteti singurul care doriti ca Dl. Moldovan Florin sa nu fie suspendat, mare caracter aveti.
    Dl. Moldovan Florin are porumbei in aceasi locatie si nu face nimic atatea sezone la rand.

  36. Marginean Abel (Cluj) says:

    Pe un site, nu are importanta unde, un curios rau intentionat si in acelasi timp rau dezinformat scrie urmatoarele;

    ,,postat la 16:30,Duminica,30.03.2014 de marinescu T.

    Fabricile de scris zeci de comentarii zilnice sub divese nume , marca Zeno Steibinger si Abel Marginean lucreaza in aceste zile la foc continuu ….domnule Abel cit ati mai primit de la Marius luna asta ca sa va faceti treaba si sa latrati la ora fixa ?”

    Domnule Marinescu T. va raspund,
    intre mine si dl Tunduc a fost o prietenie foarte veche… dar nu mai vorbim de 3 ani, a facut niste glume deplasate fara sa stie ca era vorba defapt depre altcineva, iar cand te cunosti cu cineva de multi ani nu cade bine si am spus stop. In tot acest timp a fost cand de cateva ori ma mai ,curentat’ dl Tunduc in stanga si dreapta, am aflat, asta este viata. Deci momentan intre noi nu exista nici o prietenie sau alte dusmanii si rautati. Deci nu aveti dreptate prin mesajul postat.
    Nu stiu daca dl Tunduc se cunoaste cu dl Zeno… dar eu pot spune ca am vorbit cu dl Zeno doar telefonic acum cativa ani. Eram in Germania, am cerut de la dumnealui cateva informatii, chiar s-a oferit sa ma ajute, atunci doream sa fac o crescatorie acolo iar dumnealui avea relatii unde puteam sa rezolv cu materialu, inscrierea,etc. De atunci nu am mai vorbit, pentru mine ramane un OM de nota 11!
    Daca pe dvs.(Marinescu T.) va incanta aceasta ,somitate’ si Eu prin comentarii reusesc sa va deranjez, imi pare rau de opinia dvs.

  37. fan Van Loon says:

    Toti care si-au facut campanie cu rrp.ro au pierdut.

  38. andrei says:

    bun,sa presupunem ca moldovan a trisat(desi la ce fel de om este nu cred ca s-ar injosi a face un astfel de lucru),nu-i o problema,nu a luat la nimeni banii,a zburat toata lumea si a fost ok…dar macar nu s-a imbogatit de pe spatele nostru cum fac cei din ziua de azi,cu fel si fel de afaceri.si…domnule “TREAZ”(nu mai dau nume)….un om cuminte la cap si-ar vedea de ale lui si de porumbeii lui nu ar sta sa comenteze si sa se lupte aici sau pe oricare alta platforma in zadar cu morile de vant.cu asta am incheiat,la revedere

  39. salaj says:

    Nepote Lucaciu Florin acum nu mai scrii despre membru Moldovan ?

  40. APAHIDA says:

    Andrei nu esti tu baiatu care te ocupi de pagina asociatiei noastre pe facebook ? Voiajorul Cluj
    Daca tu esti asculta atunci copile a facut foarte multi bani cu afacerea Bricon aducea numai ceasuri si piese de calitatea II-a, incarcatoarele se stricau foarte des, cablurile erau de calitate idoelnica, taxele de zbor erau mai mari decat sant acum in prezent, nu a editat decat o singura data o singura revista editie limitata si atunci in interes propriu, au sarit cu gura pe el multi columbofili din tara pentru ca femela care a fost dusa in olimpiada atunci avea un punctaj si il olimpiada avea alt punctaj, sa se disculpe a scos o revista mincinoasa. Tu esti un copil si macar nu ai cunostinte necesare despre trecut, nu te baga daca ai ramas entuziasmat dupa ce ai vazut niste filmulete cu colegu nostru Moldovan. Filmulete sant pentru promovare personala au scazut drastic vanzarile, un incepator este incantat sa cunoasca o persoana in varsta imbracata in piele de lup, ai grija ca prezenta te insala si mai tarziu poate chiar tu ridici sabia asupra lui. O lupta pe internet asa cum spui este o lupta cu morile de vant dar noi care santem membri si colegi cu lupu ducem lupta in comisia noastra de disciplina si nu stiu sincer daca mai sant care mai au rabdarea sa ofere si alte sanse.

  41. valer says:

    Probabil va fi suspendat.

  42. luchin says:

    FCPR nr.1

  43. coleg says:

    Asa reiese si din comentariu 29 va fi suspendat a avut avertizare anu trecut in luna iunie.

  44. REMUS says:

    Bravo domnilor Maier,Marginean,habaci si ceilalti care spuneti lucrurilor pe nume. Si eu am auzit ca se declara maratonist F.M. a vazut si el ce bataie a luat la viteza demifond acum gata cu recordurile daca nu mai este transportator. Bine ca am scapat de el si nu mai ne streseaza cu rezultatele lui de mare maestru emerit.

  45. Zeno says:

    & Abel,
    la asemenea persoane nu are rost sa raspunzi … un cîine macar stie de ce latra. Lasa-l in mocirla lui.
    Sper ca tie personal sa-ti mearga bine si sper sa ne mai auzim , mailul meu e tot acelasi.

  46. paul says:

    Din dulapul istoriei.
    Activitatea dmn-lui M F ca presedinte al asoc jud Cj 1994-2007:
    -4 adunari generale,ultima in 2005
    -mandat de 13,teoretic alegeri din 4 in 4 ani,in 2006 nu mai era presedinte in 2008 a fost scmimbat
    -2 festivitati de premiere 1998 si 2002
    -taxe de zbor 150 marci pana in 2000 si 150 eur media peste 70 de cresc
    -transportu asigurat de M F
    -ora lansari cunoscuta la desigilare sau dupa sosirea porumbeilor
    -3 expo nat efectuate sub egida asoc cluj
    -peste 30 de invitati de renume din columbofilia mondiala profitu asoc cluj find 0
    -la preluarea puteri de catre noua conducere conturile asoc 0,masini trans 0,sediu 0
    -asoc jud cj find prima asoc non profit
    “CEL MAI IUBIT PAMANTEAN DUPA SPUSELE R.R.P.RO”
    APARATORUL DREPTATII “ZORRO”
    Va urma

  47. Marginean Abel (Cluj) says:

    Dle Zeno au si raspunsul postat de un prieten Bogdan Mihnea, numai ca raspunsul este foarte dureros.
    http://porumbel.net/2014/raspuns-la-intrebarea-valoare-de-1000-euro/#comment-114818

  48. Bolog Mircea says:

    #46 paul
    O descriere perfecta despre munca titanului cel rau!!!!!!!!!!!!!!!!! Bravo!

  49. bacau says:

    Inca odata Dragomir sa facut de tot rahatu incercand sa discrimineze pe d-l. Marginean. Daca nu a reusit sa denigreze a si sters tot de pe rrp mare rusine administratorule ca te bagi numai in mocirla.
    Felicitari pentru rezultate dar nu cred sa merite efortul unui raspuns pentru clica rrp.

  50. cj says:

    Dle Presedinte Tunduc Marius raspundeti Dlui Moldovan la replica.

  51. Dan says:

    Nu stiu ce mai vrea fostu presdinte cand a avut atat de mult timp sa demonstreze capacitatile de lider, deasta cred ca este si atat de apreciat de bun ce a fost. Despre rezultate nici nu mai are rost sa fie aduse in discutie erau evident ridicol de exagerate.

  52. CZ says:

    34 ,, Mai, dar nu din voliera aia a facut pamantul sa se invarta, gata nu mai are vant in morisca?”
    O crescatorie din care castigi minim un titlu de CAMPION nu mai faci modificari la ea, nu o schimbi, lasi totul asa, acelasi lucru il auzi la toti campionii celebri din Vest.